Hoinarul Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Salutare baieti ! M-am tot gandit in ultimul timp , daca pot repara micicle gropite in chiuloasele de la cele 2 motoare de hoinar , micile gropite aparute in urma ruperii segmentilor dealungul vremii . Probabil ca stici despre ce vorbesc si cum arata. Pe mine ma deranjeaza gandul ca sunt alea acolo , si probabil afecteaza putin si la performantele motorului , deoarece s-a marit camera de ardere odata cu acele gropite aparute. Se pot incarca cu ceva , sa reziste la temperatura care se formeaza in camera de ardere in timpul exploziei ? Am vazut tot pe aici pe forum , cum un coleg refacea filetele stricate la o cutie parca , cu un electrod special , incalzind materialul si apoi adaugand material din acel electrod. Se poate face o astfel de operatiune la chiuloasa si sa reziste ? Stiu ca ar fi mai usor sa acut alta in stare buna , dar este pacat , am 2 chiuloase si nu au decat aceste mici gropite , in rest nu au nici o problema ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 cred ca merg incarcate cu sudura de aluminiu in argon si slefuite camerele oglinda dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Se pot astupa cu electrod de aluminiu, insa micsorarea gradului de compresie este aproape insignifianta, camera de ardere se mareste de ordinul a citiva mm cubi si oricum dupa o perioada de functionare se astupa cu calamina, nu recomand slefuirea, deoarece se mareste camera de ardere, calamina depusa mareste de asemenea gradul de compresie care da o ardere mai rapida, mai violenta si implicit un plus de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 eu nu zic sa slefuiesti pana iesi pe partea aialalta ci doar pana rectifici punctele care au fost incarcate, si in plus daca este slefuita facuta bine nici calamina nu se mai prinde usor de ea, hai sa lasam toti calamina in motoarele in 2 t sa vezi ce de putere avem, mai ales in tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 stiu si eu..depinde de adancimea gropitelor. Sudura in argon poate deforma local, cel mai bine vorbesti cu sudorul. Intradevar e bine sa superfinisezi camera de ardere dar fara sa iei prea mult din material. Nu folosi scule rotative sau perie de sarma ca sa cureti de calamina, nu zgaria. Calamina grosiera se scoate folosind latura unui segment uzat/rupt apoi slefuiesti cu foi abrazive de la mare la mic (400, 800... pana la 2000). La sfarsit lepuieshti cu 2000 sau si 2500 daca gasesti si ulei pana luceste curat. La fel capul pistonului si galeriile de transfer daca poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 13, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2011 niciodata nu am curatat calamina mecanic , intotdeauna am pus pistonul sau chiuloasa in motorina , apoi cu un ac mai gros , intepam calamina si cadeau bucatele mici din ea, apoi , mai spalam odata piesele cu o pensula cu motorina si se curatau perfect ! Gropitele acelea nu sunt foarte adanci , am sa inerc sa gasesc un suor sa vorbesc cu el, dar aici in Giurgiu cam greu , daca ma duc la un service mare unde au argon, ma iau aia la misto ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 (editat) Ijului meu Planeta 5 i-am superfinisat camera de ardere, pistonul si baleiajele. Mai ales pentru motoarele in 2T lipsa gropitelor si asperitatilor - hot spots de unde pot pleca gauri fisuri- ajuta la evitarea autoaprinderii si creste usor randamentul termic. La Uralul M61 la motorul vechi am superfinisat chiulasele si pistoanele si la demontare dupa 10 000 km peste luciu era doar o pelicula fina brun inchis care s-a indepartat usor cu o carpa imbibata. Editat Ianuarie 13, 2011 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Pentru sgarieturi ciubituri si mai stiu eu ce alte imperfectiuni merg folositi elelctrozi gen durafix , tipul asta de electrozi staniu-zinc-aluminiu se "omogenizeza local cu piesa de aluminiu si n se topesc in camera de ardere [ aici ma refer la o pelicula subtire ] apoi se sleuieste . Atentie insa sa iei electrozi cutemperatura de topire mai mare adica peste 400 aia de 200 se vor topii in camera , daca nu esti sigur cel mai bine este sa faci si tig apoi reftificat pe masina in functie de cerinete motorului . * Daca miscorezi camera de ardere o sa iti creasca in primul rand turatia , iar daca turatie creste semnificativ atunci o sa ai probleme la ambielaj si cutie destul de repede . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Hoinarule Te plictisesti nu ai bataie de cap si vrei sa-ti faci? Ce te deranjeaza acele urme? Putere nu vei castiga precis Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Ianuarie 14, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2011 nu am spus nicaieri ca vreau sa castig putere , eu nu vreau sa incarc scobitura din ciuloasa , ca sa micsorez camera de ardere, nu vreau sa tai cilindrul ca sa comprim mai mult motorul... vreau pur si simplu sa astup acele gaurele, in care se depune calamina . atata tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.