augustin31 Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Cel mai bine. Sa ne spui si noua care a fost problema ok.. mersi inca odata » Post actualizat in 30 Apr 2016 05:33 din pacate nimic inca la diagnoza.. a facut el ceva pe la carburator apoi la relanti .. dar ca aceasi treba ... app care este dozajul la kawasaki ? adica am refer la reglajul de amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 ok.. mersi inca odata » Post actualizat in 30 Apr 2016 05:33 din pacate nimic inca la diagnoza.. a facut el ceva pe la carburator apoi la relanti .. dar ca aceasi treba ... app care este dozajul la kawasaki ? adica am refer la reglajul de amestec Nu stiu daca ai rezolvat ceva , insa as recomanda schimbarea bujiilor . Spui ca porneste impinsa f usor . ori nu invarte demarorul cu turatie normala , ori nu se alimenteaza corect . Trebuie verificat filtrul de aer (spalat) , carburatoarele , robinetul . Reglajul de aer , 2,5 / 3 ture la surubul de aer , reglarea carb cu ceasurile , e un surubel intre carburi care regleaza egalitatea aspiratiei . Dar pt inceput , schimba bujiile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Nu stiu daca ai rezolvat ceva , insa as recomanda schimbarea bujiilor . Spui ca porneste impinsa f usor . ori nu invarte demarorul cu turatie normala , ori nu se alimenteaza corect . Trebuie verificat filtrul de aer (spalat) , carburatoarele , robinetul . Reglajul de aer , 2,5 / 3 ture la surubul de aer , reglarea carb cu ceasurile , e un surubel intre carburi care regleaza egalitatea aspiratiei . Dar pt inceput , schimba bujiile . multumesc pt sfat ..asta am facut prima data ..si face la fel .. am citi undeva ca se poate si din cauza uleiului prea vascos ( al meu fiind 20w50) .. de ex acum cind nu mai sunt temperaturi asa de scazute ca zielel trecute porneste la o invartitura de electromotor !!! vorba aceea deocamdata tind sa cred ca e uleiul .. ramane de vazut dupa ce fac schimbul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Uuuuu.. da ce cauti cu 20w in EN 500 ? e ulei pentru motoare racite pe aer... Invarte mai greu motorul ala al tau .10W iti trebuie tie ... ca e 40 , 50 , 60 nu conteaza prea mult dar prima cifra sa fie 10 W sau daca au mai incercat si altii chiar 5W. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Rog sfat ! Cureaua de transmisie se curata ? Cu ce ? La cati km ..inlocuire ? Ma poate ajuta cineva cu manual de utilizare (nu service )la al meu en500a ? Multumesc, anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Pentru curatare apa + sapun/sampon auto. Cureaua se schimba la +40 000 km zice manualul .. dar e vorba de cureaua originala . Daca ai una aftermarket ... la cat te duce pana se rupe » Post actualizat in 03 May 2016 18:21Eu ma duc cu ea spre 25 000 km si inca mai duce bine., » Post actualizat in 03 May 2016 18:21Vorbesc de una aftermarket ca sa nu existe vreo confuzie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Rog sfat ! Cureaua de transmisie se curata ? Cu ce ? La cati km ..inlocuire ? Ma poate ajuta cineva cu manual de utilizare (nu service )la al meu en500a ? Multumesc, anticipat ! Cum spunea si Jerycho , spalata si mergi cu ea pana se duce dantura . Eu folosesc un spray pe baza de grafit , care elimina sau atenueaza frecarea , luat de la Praktiker , vreo 14 lei , special pt curele danturate . Conditia durabilitatii in timp a curelei , este si tensionarea , ori centrarea corecta a curelei . Cartea tehnica iti da toate datele . Nu este alt manual tehnic , decat cel de pe net . Cureaua mea are deja 45 000 km , si e in stare sa o mai duca vreo 25 000 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Uuuuu.. da ce cauti cu 20w in EN 500 ? e ulei pentru motoare racite pe aer... Invarte mai greu motorul ala al tau .10W iti trebuie tie ... ca e 40 , 50 , 60 nu conteaza prea mult dar prima cifra sa fie 10 W sau daca au mai incercat si altii chiar 5W. 20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius. Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte. Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius. Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte. Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru. OK , e bine de stiut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 Multumesc colegiilor ,oldbiker johan si Jerycho pentru ajutor . » Post actualizat in 04 May 2016 17:19Nu este alt manual tehnic , decat cel de pe net . Rog ! Ma poti ajuta cu un link ,catre manual ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 4, 2016 Share Postat Mai 4, 2016 » Post actualizat in 04 May 2016 17:19 Rog ! Ma poti ajuta cu un link ,catre manual ? Multumesc ! Salut, vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele. » Post actualizat in 05 May 2016 06:25 20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius. Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte. Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru. Trebuie sa revin cu o rectificare: cifrele de dupa cratima reprezinta vascozitatea uleiului dupa ce motorul se incalzeste. Astfel, cu cat valoarea este mai mare, cu atat este si vascozitatea mai mare. Deci, mai avantazos pentru tarile unde canicula este la ea acasa. Anterior am spus ca uleiul devine mai fluid pe masura ce cifrele cresc. Eram cu gandul la cifrele din fata lui w, de aceea am gresit. Ca si concluzie, uleiurile recomandate pentru tara noastra si pentru faptul ca nu mergem cu mobrele mult sub 0 grade, sunt 10w-40 sau 10w-50. Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-1-25.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-26-50.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-51-75.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-76 - 100.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-101-125.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-126-150.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-151-175.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-176-200.pdf Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-201-211.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Imi place ca s-a mai animat topical asta Prin Bucuresti avem colegi? Ma poate ajuta cineva cu un LTD cu ceva detalii pentru construirea unui crash bar? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salut, vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele. Salut, vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele. » Post actualizat in 05 May 2016 06:25 Trebuie sa revin cu o rectificare: cifrele de dupa cratima reprezinta vascozitatea uleiului dupa ce motorul se incalzeste. Astfel, cu cat valoarea este mai mare, cu atat este si vascozitatea mai mare. Deci, mai avantazos pentru tarile unde canicula este la ea acasa. Anterior am spus ca uleiul devine mai fluid pe masura ce cifrele cresc. Eram cu gandul la cifrele din fata lui w, de aceea am gresit. Ca si concluzie, uleiurile recomandate pentru tara noastra si pentru faptul ca nu mergem cu mobrele mult sub 0 grade, sunt 10w-40 sau 10w-50. Multumesc pentru manual ! Mare domn ,mare caracter ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Cu mare placere! A trebuit sa sparg fisierul in mai multe fragmente deoarece era prea mare si nu il puteam urca intreg. Sper sa nu te incurce. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Eu nu am crash bar din pacate in schimb ma gandam sa plasez o teava de inox undeva pe la jumatatea radiaoturului care sa fie cu rol de protectie si de sprijinit picioarele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) Eu nu am crash bar din pacate in schimb ma gandam sa plasez o teava de inox undeva pe la jumatatea radiaoturului care sa fie cu rol de protectie si de sprijinit picioarele ... Eu am un prieten care face. Si ma gandeam sa fac rost de model si cote sa ii fie mai usor. Daca nu gasesc, asta e, o sa mi-l faca fara model/cote. Editat Mai 6, 2016 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 http://ltd454.proboards.com Studiaza aici , americanii au un mic cult pentru motocicleta asta . Am obtinut in trecut foarte multe informatii folositoare de pe site-ul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Foarte tare .Multumesc si eu ,colegu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Eu am un prieten care face. Si ma gandeam sa fac rost de model si cote sa ii fie mai usor. Daca nu gasesc, asta e, o sa mi-l faca fara model/cote. vezi la ce pret il face ..poate ..poate mai cade unu de faurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 9, 2016 Share Postat Mai 9, 2016 Inca 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puchi Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Interesat si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Dupa ce il faci pune o poza, si eu caut asa ceva, mai mult pt comoditate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutare camarazi, Cu parere de rau , intr-un fel , va multumesc pt ajutor si sfaturi, dar va zic la revedere. De ieri mi-am vindut mobra. Dupa 3 ani a fost timpul sa o las. E veche baba si se cunoaste. Incepusem sa bag mai multi bani in ea pt a o repara decit pt a o plimba. No fun. Plus ca la fiecare plimbare tot ma gindeam... daca ma lasa pe marginea drumului in jungla.. A fost fun cit a fost si mi-a fost f draga. Inca nu stiu inca ce v-a urma, poate un tourer, poate un cafe ceva. Dar sigur ceva un pic mai stress free. Bafta la toti si ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Cu parere de rau , intr-un fel , va multumesc pt ajutor si sfaturi, dar va zic la revedere. De ieri mi-am vindut mobra. Salut, pai asta este motiv sa abandonezi forumul si topicul? Stai aici cu noi. Ai o experienta, ai cunostinte, ai trecut prin tot felul de patanii, trebuie sa le povesti cu noi, sa ne mai indrumi, sa mai pui o vorba buna si o idee dibace. Pai nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Pai in cazul asta ar fi cam asa: augustin31 - Kawasaki EN 500 Jerycho - Kawasaki LTD 454 puchi - Kawasaki EN 500 Filosofull - Kawasaki EN 500 Vorbesc cu el, cer preturi si va spun. Ideea e ca puteti sa le faceti cum vreti voi, personalizate, ce forme, grosimi vreti... Eu am gasit o schema de montaj si niste poze de la unul original si incerc sa il fac la fel. » Post actualizat in 10 May 2016 16:12 Salut, pai asta este motiv sa abandonezi forumul si topicul? Stai aici cu noi. Ai o experienta, ai cunostinte, ai trecut prin tot felul de patanii, trebuie sa le povesti cu noi, sa ne mai indrumi, sa mai pui o vorba buna si o idee dibace. Pai nu? Corect! » Post actualizat in 10 May 2016 16:24Reverend, acum am intrat si eu pe https://ridingwiththesun.com/ ... Super treaba, bro! Nu esti si pe Facebook ca sa te putem urmari mai usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.