Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Cel mai bine. Sa ne spui si noua care a fost problema

ok.. mersi inca odata

» Post actualizat in 30 Apr 2016 05:33

din pacate nimic inca la diagnoza.. a facut el ceva pe la carburator apoi la relanti .. dar ca aceasi treba ... app care este dozajul la kawasaki ? adica am refer la reglajul de amestec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok.. mersi inca odata

» Post actualizat in 30 Apr 2016 05:33

din pacate nimic inca la diagnoza.. a facut el ceva pe la carburator apoi la relanti .. dar ca aceasi treba ... app care este dozajul la kawasaki ? adica am refer la reglajul de amestec

Nu stiu daca ai rezolvat ceva , insa as recomanda schimbarea bujiilor . Spui ca porneste impinsa f usor . ori nu invarte demarorul cu turatie normala , ori nu se alimenteaza corect . Trebuie verificat filtrul de aer (spalat) , carburatoarele , robinetul . Reglajul de aer , 2,5 / 3 ture la surubul de aer , reglarea carb cu ceasurile , e un surubel intre carburi care regleaza egalitatea aspiratiei . Dar pt inceput , schimba bujiile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ai rezolvat ceva , insa as recomanda schimbarea bujiilor . Spui ca porneste impinsa f usor . ori nu invarte demarorul cu turatie normala , ori nu se alimenteaza corect . Trebuie verificat filtrul de aer (spalat) , carburatoarele , robinetul . Reglajul de aer , 2,5 / 3 ture la surubul de aer , reglarea carb cu ceasurile , e un surubel intre carburi care regleaza egalitatea aspiratiei . Dar pt inceput , schimba bujiile .

multumesc pt sfat ..asta am facut prima data ..si face la fel .. am citi undeva ca se poate si din cauza uleiului prea vascos ( al meu fiind 20w50) .. de ex acum cind nu mai sunt temperaturi asa de scazute ca zielel trecute porneste la o invartitura de electromotor !!! vorba aceea deocamdata tind sa cred ca e uleiul .. ramane de vazut dupa ce fac schimbul ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuuu.. da ce cauti cu 20w in EN 500 ? e ulei pentru motoare racite pe aer... Invarte mai greu motorul ala al tau .10W iti trebuie tie ... ca e 40 , 50 , 60 nu conteaza prea mult dar prima cifra sa fie 10 W sau daca au mai incercat si altii chiar 5W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog sfat ! Cureaua de transmisie se curata ? Cu ce ? La cati km ..inlocuire ? Ma poate ajuta cineva cu manual de utilizare (nu service )la al meu en500a ? Multumesc, anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru curatare apa + sapun/sampon auto. Cureaua se schimba la +40 000 km zice manualul .. dar e vorba de cureaua originala . Daca ai una aftermarket ... la cat te duce pana se rupe :)


» Post actualizat in 03 May 2016 18:21

Eu ma duc cu ea spre 25 000 km si inca mai duce bine.,


» Post actualizat in 03 May 2016 18:21

Vorbesc de una aftermarket ca sa nu existe vreo confuzie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rog sfat ! Cureaua de transmisie se curata ? Cu ce ? La cati km ..inlocuire ? Ma poate ajuta cineva cu manual de utilizare (nu service )la al meu en500a ? Multumesc, anticipat !

Cum spunea si Jerycho , spalata si mergi cu ea pana se duce dantura . Eu folosesc un spray pe baza de grafit , care elimina sau atenueaza frecarea , luat de la Praktiker , vreo 14 lei , special pt curele danturate . Conditia durabilitatii in timp a curelei , este si tensionarea , ori centrarea corecta a curelei . Cartea tehnica iti da toate datele . Nu este alt manual tehnic , decat cel de pe net . Cureaua mea are deja 45 000 km , si e in stare sa o mai duca vreo 25 000 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuuuu.. da ce cauti cu 20w in EN 500 ? e ulei pentru motoare racite pe aer... Invarte mai greu motorul ala al tau .10W iti trebuie tie ... ca e 40 , 50 , 60 nu conteaza prea mult dar prima cifra sa fie 10 W sau daca au mai incercat si altii chiar 5W.

20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius.

Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte.

Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius.

Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte.

Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru.

OK , e bine de stiut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc colegiilor ,oldbiker johan si Jerycho pentru ajutor .

 


» Post actualizat in 04 May 2016 17:19

Nu este alt manual tehnic , decat cel de pe net .

Rog ! Ma poti ajuta cu un link ,catre manual ? Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 04 May 2016 17:19

 

Rog ! Ma poti ajuta cu un link ,catre manual ? Multumesc !

 

Salut,

vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele.

» Post actualizat in 05 May 2016 06:25

20w arata vascozitatea uleiului la pornirea la rece. W vine de la winter (iarna), iar cifra din fata lui arata temperaturile minime (de iarna) la care, in momentul pornirii motorului rece, asigura ungerea in conditii bune, fara sa se rupa pelicula de ulei. Cu cat cifra este mai mica, cu atat poate fi folosit la temperaturi mai scazute. De exemplu, uleiul 5w se foloseste pentru temperaturi de pana la -20 grade Celsius.

Cifrele de dupa cratima, 15w-40, indica vascozitatea uleiului cand motorul a atins temperatura optima de functionare. Cu cat cifra este mai mare, cu atat este mai fluid (subtire) cand motorul se incalzeste. De aceea la motoarele mai uzate, mecanicii recomanda cifra mai mica. Ca sa fie mai gros, astfel pelicula nu se mai rupe asa usor la turatii inalte.

Deci, 20w-40, punem doar daca avem temperaturi caniculare in mod constant, la pornirea la rece. Pentru tara noastra, uleiul recomandat in general, este 10w. Dar atentie, vara, cand este extrem de cald in mod constant, la prima pornire din zi sau dupa repaus mai mare, nu ii dati forja din prima. Lasati motoarele pornite la ralanti pana se incalzesc putin, astfel incat uleiul sa ajunga la temperatura optima de lucru.

Trebuie sa revin cu o rectificare: cifrele de dupa cratima reprezinta vascozitatea uleiului dupa ce motorul se incalzeste. Astfel, cu cat valoarea este mai mare, cu atat este si vascozitatea mai mare. Deci, mai avantazos pentru tarile unde canicula este la ea acasa. Anterior am spus ca uleiul devine mai fluid pe masura ce cifrele cresc. Eram cu gandul la cifrele din fata lui w, de aceea am gresit.

Ca si concluzie, uleiurile recomandate pentru tara noastra si pentru faptul ca nu mergem cu mobrele mult sub 0 grade, sunt 10w-40 sau 10w-50.

:)

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-1-25.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-26-50.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-51-75.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-76 - 100.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-101-125.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-126-150.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-151-175.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-176-200.pdf

Kawasaki_EN_450_EN_500_454_LTD_500_Vulcan_1985-2004-201-211.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place ca s-a mai animat topical asta :)

Prin Bucuresti avem colegi?

 

Ma poate ajuta cineva cu un LTD cu ceva detalii pentru construirea unui crash bar?

 

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele.

 

 

 

Salut,

vezi daca te ajuta manualul atasat. Sa descarci toate fisierele.

» Post actualizat in 05 May 2016 06:25

 

Trebuie sa revin cu o rectificare: cifrele de dupa cratima reprezinta vascozitatea uleiului dupa ce motorul se incalzeste. Astfel, cu cat valoarea este mai mare, cu atat este si vascozitatea mai mare. Deci, mai avantazos pentru tarile unde canicula este la ea acasa. Anterior am spus ca uleiul devine mai fluid pe masura ce cifrele cresc. Eram cu gandul la cifrele din fata lui w, de aceea am gresit.

Ca si concluzie, uleiurile recomandate pentru tara noastra si pentru faptul ca nu mergem cu mobrele mult sub 0 grade, sunt 10w-40 sau 10w-50.

:)

 

Multumesc pentru manual ! Mare domn ,mare caracter !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am crash bar din pacate in schimb ma gandam sa plasez o teava de inox undeva pe la jumatatea radiaoturului care sa fie cu rol de protectie si de sprijinit picioarele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am crash bar din pacate in schimb ma gandam sa plasez o teava de inox undeva pe la jumatatea radiaoturului care sa fie cu rol de protectie si de sprijinit picioarele ...

 

Eu am un prieten care face. Si ma gandeam sa fac rost de model si cote sa ii fie mai usor.

Daca nu gasesc, asta e, o sa mi-l faca fara model/cote.

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un prieten care face. Si ma gandeam sa fac rost de model si cote sa ii fie mai usor.

Daca nu gasesc, asta e, o sa mi-l faca fara model/cote.

vezi la ce pret il face ..poate ..poate mai cade unu de faurit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare camarazi,

 

 

 

Cu parere de rau , intr-un fel , va multumesc pt ajutor si sfaturi, dar va zic la revedere. De ieri mi-am vindut mobra.

 

Dupa 3 ani a fost timpul sa o las. E veche baba si se cunoaste. Incepusem sa bag mai multi bani in ea pt a o repara decit pt a o plimba. No fun. Plus ca la fiecare plimbare tot ma gindeam... daca ma lasa pe marginea drumului in jungla..

 

A fost fun cit a fost si mi-a fost f draga.

 

Inca nu stiu inca ce v-a urma, poate un tourer, poate un cafe ceva. Dar sigur ceva un pic mai stress free.

 

Bafta la toti si ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu parere de rau , intr-un fel , va multumesc pt ajutor si sfaturi, dar va zic la revedere. De ieri mi-am vindut mobra.

 

Salut,

pai asta este motiv sa abandonezi forumul si topicul? Stai aici cu noi. Ai o experienta, ai cunostinte, ai trecut prin tot felul de patanii, trebuie sa le povesti cu noi, sa ne mai indrumi, sa mai pui o vorba buna si o idee dibace.

Pai nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in cazul asta ar fi cam asa:

augustin31 - Kawasaki EN 500

Jerycho - Kawasaki LTD 454

puchi - Kawasaki EN 500

Filosofull - Kawasaki EN 500

 

Vorbesc cu el, cer preturi si va spun.

Ideea e ca puteti sa le faceti cum vreti voi, personalizate, ce forme, grosimi vreti... Eu am gasit o schema de montaj si niste poze de la unul original si incerc sa il fac la fel.


» Post actualizat in 10 May 2016 16:12

Salut,

pai asta este motiv sa abandonezi forumul si topicul? Stai aici cu noi. Ai o experienta, ai cunostinte, ai trecut prin tot felul de patanii, trebuie sa le povesti cu noi, sa ne mai indrumi, sa mai pui o vorba buna si o idee dibace.

Pai nu? :)

 

Corect!


» Post actualizat in 10 May 2016 16:24

Reverend, acum am intrat si eu pe https://ridingwiththesun.com/ ...

Super treaba, bro! Nu esti si pe Facebook ca sa te putem urmari mai usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...