Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Esti sigur ca este cureaua ?

Ia mai bine da tu jos capacul care protejeaza fulia care angreneaza cureaua (ma refer la motor si stai linistit nu ai ce sa strici) , ridica mobra pe cricul central (sper sa ai ) si invarte usor cu mana de roata --- nu de altceva da sa nu ai vreun rulment spart inauntru

--- Hmm si daca tot ai dat capacul jos curata si tu pe acolo pamantul si unge cu putina vaselina fulia aia ( vezi sa nu ungi partile care se ating de curea )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal....vin si eu cu o 'problemuta'....

Vaca mea (Kawa) a inceput sa scoata un sunet. Sunt aproape convins ca cureaua atinge 'ceva', si numai in 1 loc. Cand merg aud cate rotatii face. scartaie - nyikaie. si aud scart-scart-scart. Cum accelerez asa se aude tot mai repede....pe la a 4 a dispare....

A mai avut careva problema asta ? cam ce ar putea sa atinga cel mai repede....

Inca nu m-am uitat pe-a-colo, e destul de aglomerat, trebe' sa dau ceva jos, asa am sa fac, dar poate a mai avut cineva asa ?

merci sal.....

 

 

mi-a scartait si mie cand am adus-o din germania si am mers pe ploaie prima data, apoi s-a oprit (cred ca nu o mai folosise nimeni de mult), ii scartaia si fratelui meu chiar si pe uscat, la inceput, cand a adus-o, si a centrat roata, acum nu se mai aude nimic; pot fi mai multe cauze; eu zic ca nu e roata centrata, dar nu loveste cureaua in ceva, ci pur si simplu nu "cade" bine pe pinionul rotii spate; sau poate din cauza ca nu e intinsa suficient; ideea e ca tot la service tre sa ajungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand mi-am rezolvat aceeasi problema cu scartaitul la curea.Am dat roata spate jos,i-am curatat ambele pinioane care antreneaza cureaua(cel de la motor si cel de pe roata,si am avut ce curata....),am uns cu vaselina rulmentul de la roata( care se prezenta bine) si la montare am mai umblat putin la tensiunea curelei care era cam slaba.Pot sa spun ca am scapat de acel scartait destul de deranjant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu frana fata .

Lamuriti-ma si pe mine ce lichid de frana folositi .

La mine pe capacul la rezervorul de lichid de frana de pe ghidon scrie dot 3(sper sa fie capacul original) , pe unele siteuri am vazut ca se foloseste dot 3 iar pe altele dot 4.

Toate bune si frumoase pana cand am hot sa schimb lichidul de frana .. evident dot 3 de buna calitate.

Am schimbat lichidul , am aerisit franele .. bla bla .. tot tacamul dar nu mai tine acum frana asha cum trebuie, adica trebuie sa treag de parghia de la maneta de frana pana aproape de capat ca sa simt ca franeaza mai cumsecade.

 

Acum intrebarile : Daca cumva am gresit si am pus dot 3 in loc de dot 4 afectez in vreun fel circuitul de frana (garnituri , furtune)? :D

 

Daca intradevar trebuie sa pun dot 3 ... unde am gresit ????? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mobra ta e din 91 sau mai veche se pune DOT 3.

Nu stiu cat de bine ai aerisit frana, probabil nu suficiet si din cauza asa nu prinde.

Sper ca nu ti-a curs lichid de frana pe disc sau pe ferodouri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K am priceput .. dot 3 .. si evident ca nu am lasat sa se scurga lichid de frana pe disc sau ferodouri :D

O sa purced maine la o noua aerisire sa vad daca se schimba ceva -- sper -- cade obicei umblu cu pasager si franele astea nu imi confera absolut deloc siguranta ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa am patzit si eu,cu Vulcanu'...nu mai tzinea frina,pe fatza. Strangeam maneta de 2-3 X,se-ntarea,si tinea frina.Dupa 2-3 sec, era iarasi moale...I-am completat lichidul - nimic...Aerisit bine - nimic, tot asa...M-am dus la un service moto. S-a uitat mecanicu' - cica s-a dus nu-s' ce garnitura,si scapa presiunea p-acolo. Asa c-a trebuit sa iau set de schimb,pt. pompa de frina - 150 ron.Din fericire, mi-i l-au adus dupa 5 zile.S-au miscat foarte bine,si la pretz super- bun.Ca m-am uitat pe ebay,si numai setul in sine, costa,la ei,30$.Transportul,inca vreo 30$.Si mi-ar fi ajuns aici,dupa vreo luna.

Asa ca daca tot slaba e frana,chiar si dupa ce iesti sigur c-ai aerisit-o bine,sa stii ce are.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

 

 

 

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU am mai reusit sa editez postul anterior.

 

Deci si prin urmare.. A incercat careva sa adapteze un far mai mare, sau un alt far. Sunt curios cum ar arata. Eu trebuie sa il schimb pe al meu si sunt curios ce as putea sa pun in loc.

 

 

Apropo am schimbat ghidonul cu unul de Intruder 1500 (de asta am facut rost pe moment, al meu fiind stramb in urma accidentului). Acuma am 2 Kawa in latime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

 

 

 

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

 

 

acel tacanit cred ca este de la lantul de ditributie care s-a largit; fratele meu a avut aceeasi problema, vezi mai sus in topic ca s-a discutat despre asta; daca e asa o sa te cam coste, sper sa ma insel; se pare ca pe la 70 - 80.000 km apare aceasta problema la en-uri; o posibilitate de a afla kilometrajul real, daca stii ca nu s-a mai umblat la motor; pune si tu poze cu ghidonul de intruder; ce accident ai avut?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

 

 

 

Si daca e sezonul problemelor sa o zic si eu pe a mea. Imi bate un tachet ( sper ca asa se scrie), si imi bate in creier. La rece ma omoara. Dupa ce se incalzeste parca mai vin de acasa da tot ma sacaie. Care ar fi solutia de rezolvare, si care ar fi urmarile daca continuii sa merg cu el asa.

 

Sper ca un tachet bate, zgomotul se aude in partea superioara a motorului.

 

Tachet?

Am si eu o bataie in motor, imediat dupa ce-l pornesc. Am fost la mecanic anul trecut si mi-a spus sa fac urmatorul test: pornesc motorul, bag intr-a intaia si tin frana fata concomitent cu eliberarea pe jumatate a ambreiajului (pana da sa moara motorul, nu mai mult). Daca in acest moment nu mai ai bataie inseamna ca problema este la lantul de transmisie primara a miscarii (intre arbore si ambreiaj).

La mine asa este. Urmeaza ample reparatii, din pacate.

Oricum eu am depasit 60000 de km si trebuie sa schimb si lantul de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tachet?

Am si eu o bataie in motor, imediat dupa ce-l pornesc. Am fost la mecanic anul trecut si mi-a spus sa fac urmatorul test: pornesc motorul, bag intr-a intaia si tin frana fata concomitent cu eliberarea pe jumatate a ambreiajului (pana da sa moara motorul, nu mai mult). Daca in acest moment nu mai ai bataie inseamna ca problema este la lantul de transmisie primara a miscarii (intre arbore si ambreiaj).

La mine asa este. Urmeaza ample reparatii, din pacate.

Oricum eu am depasit 60000 de km si trebuie sa schimb si lantul de distributie.

 

 

Nasol

 

Cu cat ai luat-o la bord si cat ai facut cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel tacanit cred ca este de la lantul de ditributie care s-a largit; fratele meu a avut aceeasi problema, vezi mai sus in topic ca s-a discutat despre asta; daca e asa o sa te cam coste, sper sa ma insel; se pare ca pe la 70 - 80.000 km apare aceasta problema la en-uri; o posibilitate de a afla kilometrajul real, daca stii ca nu s-a mai umblat la motor; pune si tu poze cu ghidonul de intruder; ce accident ai avut?

 

 

/index.php?showtopic=257797

 

Cu ghidoul am doar ceva poze facute cu tel-ul. Oricum saptamana viitoare ma duc sa ii fac crashbar si probabil o sa schimb tobele cu ceva teava goala. Azi i-am montat gentile laterale (cob-urile) ca sa o mia echilibrez cu fata foarte lata.

 

Cand termin cu toate o sa pun ceva poze sus.

 

Inca mai caut comenzi avansate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da .. eu :)

 

He,he...La tine,venim in vizita,ce sa mai discutam...! Limanu=2 Mai si Vama Veche.

Stai pe-aproape de calculator,sa ne zici cum e vremea,zilele astea,chiar inainte de "eveniment".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia anunta ploaie exact de 1 mai ... naiba sa ii ia .... si ieri au anuntat vreme urata si eu ma topeam de caldura la munca ....

Mai conteaza ? .. ca ploua ca nu ploua tot in vama sunt (cu masina sau mobra) ... dar toate astea dupa ce scap de la munca --- se putea ... de 1 mai sunt de munca .. iupiii :) :bigstar:

 

Dar seara nu se pune problema sa fiu acolo unde trebuie sa fiu .. in vama .

Ah si vreau sa va pun oarecum in garda ... Vama s-a cam schimbat ( in rau ) Au cam disparut terasele de pe plaja (EXpirat , Shire , si inca cateva )

Tot ce era intre "Stuf" si "Corsarul" nu mai e ... ne- a facut idiotul de primar pista pt pietoni si biciclete :finger: :D :P :) (intelegeti voi ce vreau sa zic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tachet?

Am si eu o bataie in motor, imediat dupa ce-l pornesc. Am fost la mecanic anul trecut si mi-a spus sa fac urmatorul test: pornesc motorul, bag intr-a intaia si tin frana fata concomitent cu eliberarea pe jumatate a ambreiajului (pana da sa moara motorul, nu mai mult). Daca in acest moment nu mai ai bataie inseamna ca problema este la lantul de transmisie primara a miscarii (intre arbore si ambreiaj).

La mine asa este. Urmeaza ample reparatii, din pacate.

Oricum eu am depasit 60000 de km si trebuie sa schimb si lantul de distributie.

 

 

Am facut si eu testul. La mine bataie persista, deci continui sa cred ca este tachetul.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aceeasi problema atomis dar nu am avut bani pana acum sa ajung la un mecanic sa ma rezolve :)

Si mie mi s-a zis tot de tacheti .

 

Ai idee ce inseamna material ( in bani) rezolvarea acestei probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa iti zic cu exactitate dar din cunostintele mele este vorba de un "simplu" reglaj .. nu ceva care sa implice cumparatul de piese. Eu unu sincer nu ma astept sa fie o caruta de bani si sper sa am dreptate. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva la cat se schimba cureaua de transmisie? auzisem ca in timp se largeste si mai trebuie sa o intinzi din cele 2 suruburi de la roata; dupa 16.000 km la mine e la fel de intinsa. pe bord am 31.000 km. si de unde pot lua una noua mai ieftina? plec intr-o excursie mai lunga si ma gandeam sa am una de rezerva. multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...