Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

ms alex, stiam ca ai scris undeva toata tarasenia dar nu mai gaseam; USPS e totusi United States Postal Service, chiar asa neseriosi sa fie? voi stiti ceva, ati comandat prin ei? timpul nu ma preseaza, vreau doar sa am cureaua la mine cand plec la drum lung, deci ar fi o optiune cu 86 dolari mai ieftin

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ms alex, stiam ca ai scris undeva toata tarasenia dar nu mai gaseam; USPS e totusi United States Postal Service, chiar asa neseriosi sa fie? voi stiti ceva, ati comandat prin ei? timpul nu ma preseaza, vreau doar sa am cureaua la mine cand plec la drum lung, deci ar fi o optiune cu 86 dolari mai ieftin

 

Nu cred ca sunt neseriosi. Chestia e ca dureaza mult pana vine, cel putin o luna jumate zic eu.

La vremea cand am cumparat cureaua nu-mi permiteam sa astept atata, plus ca daca citesti mailul de la scootworks de mai jos...

 

 

The shipping charges are:

 

>USPS Priority: $40.00 and it takes 6-10 days

>USPS Express: $46.00 and it takes 3-5 days

>We can not track this very well& if this gets lost it could take awhile to

find it and you would have to wait until we got some news about it. YOU Will

have to wait for any replacement part until the inquiry is finished which

could take up to a year>>>>>

 

FedEx Priority: $126.00 1-3 Buisness Days and we can track it.

 

>

>Please let me know which option you would like to use.

>We can't be responsible any other charges that may occur with your shipment.

>

>These are just estimates!! Prices may vary when weighed.

>Please let me know which way you would like to send it.

>thanks

 

Once you approve shipping we will then charge your card and order the items

we are out of and it should only take 7-10 days to get them in. We have

changed from waiting to charge out until we ship on international orders due

to alot of declines. Alot of time goes into getting the order ready and then

packing it, to find out the credit card was declined. We do hope you can

understand our new policy on the international orders.

We do appreciate your business and hope to hear from you soon.

Thanks

Sincerely,

Joyce Long

 

M-am cam speriat ca omu mi-a zis ce se poate intampla cu pachetele trimise prin USPS.

Poti sa faci o incercare si sa alegi USPS, poate s-au mai reglementat lucrurile de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati linistiti,ca vin...! Acuma,am 267 de puncte,feedback,pe ebay.Asta inseamna tot atitea tranzactii punctate.Adica ,eu le-am dat punct +,ca am primit pachetul,si ei mi-au dat tot punct +,ca le-am trimis banii (si repede).In realitate,au fost mult mai multe produse,ca-ntro sapt.,nu pot sa primesc decat 1 punct, de la acelasi vanzator.Si-am luat si cate 3-4-5 chestii,de la acelasi om (sau firma).Sa zicem,in medie,cam 600 produse....Din astea,cam jumatate,din State.Majoritatea,prin USPS.Sa zicem,vreo 200... Ei,din toata gramada asta,doar 1,nu mi-a venit...Si banii,mi-i i-am recuperat,dupa 2 luni (niste pantaloni Icon). Asta,cat inseamna? 0,5% ? Vin in 2-4 sapt.,la vama.Daca mai si vorbesti cu omu',sa-ti treaca pe pachet,valoare doar 40$,scapi fara taxe vamale.Sunt cateva smecherii,pe care le-am invatzat si eu,cu timpul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am cautat pe google "usps pareri" si "usps reviews" si nu am gasit nimic care sa ma linisteasca; foarte multi se plang de serviciile lor; inca nu m-am hotarat

 

Stai linistit...La cate milioane de pachete,le trec prin mana,se mai ratacesc cateva...e acceptabil...E normal sa sara cu gura,doar aia care au patzit-o...De-aia,ai citit doar "de rau"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vin si eu din nou cu o problema

nu mi se mai aprindea becul de la stopul de frana cand strangeam maneta nu facea bine contact daca strangeam de firele de sub maneta mergea asa ca le-am scos sa le curat le-am dat cu sprey de conctacte le-am curatat si cand am vrut sa le pun inapoi am atins din greseala cu un fir de ghidon in momentul ala s-au stins becurile din bord si ....... acum nu stiu ce sa ii mai fac am verificat sigurantele din cutia de pe baterie si sant bune

am luat o pauza si am sa trec mai incolo sa masor bateria

sper ca nu sa dus cdi-ul un sfat ceva daca ati putea v-as fi recunoscator

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit...La cate milioane de pachete,le trec prin mana,se mai ratacesc cateva...e acceptabil...E normal sa sara cu gura,doar aia care au patzit-o...De-aia,ai citit doar "de rau"...

 

 

ms de incurajari, e logic ce spui tu, daca era o firma chiar naspa dadeau de mult faliment; mai incerc niste surse si daca nu gasesc mai avantajos cred ca ma bag cu usps; plecand ieri din vama am auzit un alt fel de scartait (ca si cum ar freca ceva), continuu, cand ii dadeam gaz (cu ambreiajul tras nu se auzea - deci cred ca e cureaua); era noapte si se lasase roua multa, sigur se udase, sau poate de la nisip?; apoi scartaitul a disparut incet incet; azi pe autostrada tot mai putin, azi prin bucale deloc; maine ma duc la un service sa o consult; joi plec la resita, un drum de vreo 1200 dus-intors km si vreau sa fie totul ok; farul se regleaza asa cum a scris alex mai sus; cel putin la mine a functionat; am trecut de 21.000 km de cand am luat-o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vin si eu din nou cu o problema

nu mi se mai aprindea becul de la stopul de frana cand strangeam maneta nu facea bine contact daca strangeam de firele de sub maneta mergea asa ca le-am scos sa le curat le-am dat cu sprey de conctacte le-am curatat si cand am vrut sa le pun inapoi am atins din greseala cu un fir de ghidon in momentul ala s-au stins becurile din bord si ....... acum nu stiu ce sa ii mai fac am verificat sigurantele din cutia de pe baterie si sant bune

am luat o pauza si am sa trec mai incolo sa masor bateria

sper ca nu sa dus cdi-ul un sfat ceva daca ati putea v-as fi recunoscator

multumesc

Sa inteleg ca tu aveai contactul pus? Ca sa se aprinda stopul, nu?

Eee, tu ai pus plus-ul pe ghidon, care este minusul si in felul asta ai reusit sa-ti arzi siguranta principala care este pusa pe releul de pornire. Becurile martor erau singurele aprinse si le-a fost luat plusul si s-au stins.

Relax, inlocuieste siguranta de 30 A (amperi) si totul o sa fie ok.

Alta data fi mai atent si deconecteaza bateria cand mai lucrezi la instalatia electrica.

 

 

ms de incurajari, e logic ce spui tu, daca era o firma chiar naspa dadeau de mult faliment; mai incerc niste surse si daca nu gasesc mai avantajos cred ca ma bag cu usps; plecand ieri din vama am auzit un alt fel de scartait (ca si cum ar freca ceva), continuu, cand ii dadeam gaz (cu ambreiajul tras nu se auzea - deci cred ca e cureaua); era noapte si se lasase roua multa, sigur se udase, sau poate de la nisip?; apoi scartaitul a disparut incet incet; azi pe autostrada tot mai putin, azi prin bucale deloc; maine ma duc la un service sa o consult; joi plec la resita, un drum de vreo 1200 dus-intors km si vreau sa fie totul ok; farul se regleaza asa cum a scris alex mai sus; cel putin la mine a functionat; am trecut de 21.000 km de cand am luat-o

Omule, ti-e slabita cureaua chiar nu intelegi?

Intinde-o si n-o sa mai scartie EVER. O sa mergi la service si o sa-ti ia banu pentru ceva ce poti face si tu.

Si eu am sarit de 33 000 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, ti-e slabita cureaua chiar nu intelegi?

Intinde-o si n-o sa mai scartie EVER. O sa mergi la service si o sa-ti ia banu pentru ceva ce poti face si tu.

Si eu am sarit de 33 000 km...

 

pai inteleg dar nu am cum sa o intind singur ca tre sa o inalt pe ceva si nu am pe ce; stau la bloc de unde cric sau bara de care sa o agat? n-am nici macar scule, ce naiba sa fac singur? si oricum nu stiu cat mai ma tine deci tre sa o verific la cineva care se pricepe si eventual sa dau comanda de alta noua cat mai repede; macar daca as stii cati km s-au facut cu ea pana sa ajunga la mine; poate sa mai tina 30.000 km sau 100, de unde sa stiu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, ti-e slabita cureaua chiar nu intelegi?

Intinde-o si n-o sa mai scartie EVER. O sa mergi la service si o sa-ti ia banu pentru ceva ce poti face si tu.

Si eu am sarit de 33 000 km...

 

 

pai inteleg dar nu am cum sa o intind singur ca tre sa o inalt pe ceva si nu am pe ce; stau la bloc de unde cric sau bara de care sa o agat? n-am nici macar scule, ce naiba sa fac singur? si oricum nu stiu cat mai ma tine deci tre sa o verific la cineva care se pricepe si eventual sa dau comanda de alta noua cat mai repede; macar daca as stii cati km s-au facut cu ea pana sa ajunga la mine; poate sa mai tina 30.000 km sau 100, de unde sa stiu?

Hai sa-ti spun o faza tare. La fel gandeam si eu la inceput cand imi scartia cureau. M-am dus la un service si aia de acolo au zis "aaaaa, e complicat ne trebuie documentatie n-am mai facut nu stim...". Am zis OK hai la alt service. Am mers de unde am luat-o adica am batut 120 km dus - intors ) pana la Targu Mures la Motomobil (eu fiind in Turda atunci, CJ). Am ajuns acolo si i-am zis durerea mea.

Mecanicu s-a uitat chioras la mine cand i-am zis ca aia din CJ nu stiu sa intinda cureaua.

Stii cum a intins-o?

Nimic mai simplu:

- NU A RIDICAT MOTORU PE NIMIC !!!

- l-a lasat pe roti

- cu o cheie de 17 parca a slabit piulita da la axul rotii spate (dupa ce i-a scos siguranta)

- a infiletat de o parte si de alta a rotii suruburile de intindere a curelei, o jumate de liniuta parca, oricum nu mult (cateva ture per piulita);

- a apasat cu MANA pe curea si a zis "ar trebui sa fie OK";

- a strans la loc piulita de la roata

- a pus siguranta

- mi-a luat 50 ron. :rolleyes:

Am zis ca-s cel mai prost copil din curetea scolii atunci...

Sculele necesare le ai in cutiuta de sub sea. Cum sa verifici (nu ochiometric) am spus intr-un post anterior.

Deci ce mai astepti?

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti spun o faza tare. La fel gandeam si eu la inceput cand imi scartia cureau. M-am dus la un service si aia de acolo au zis "aaaaa, e complicat ne trebuie documentatie n-am mai facut nu stim...". Am zis OK hai la alt service. Am mers de unde am luat-o adica am batut 120 km dus - intors ) pana la Targu Mures la Motomobil (eu fiind in Turda atunci, CJ). Am ajuns acolo si i-am zis durerea mea.

Mecanicu s-a uitat chioras la mine cand i-am zis ca aia din CJ nu stiu sa intinda cureaua.

Stii cum a intins-o?

Nimic mai simplu:

- NU A RIDICAT MOTORU PE NIMIC !!!

- l-a lasat pe roti

- cu o cheie de 17 parca a slabit piulita da la axul rotii spate (dupa ce i-a scos siguranta)

- a infiletat de o parte si de alta a rotii suruburile de intindere a curelei, o jumate de liniuta parca, oricum nu mult (cateva ture per piulita);

- a apasat cu MANA pe curea si a zis "ar trebui sa fie OK";

- a strans la loc piulita de la roata

- a pus siguranta

- mi-a luat 50 ron. :rolleyes:

Am zis ca-s cel mai prost copil din curetea scolii atunci...

Sculele necesare le ai in cutiuta de sub sea. Cum sa verifici (nu ochiometric) am spus intr-un post anterior.

Deci ce mai astepti?

Spor la treaba!

 

asa am facut si eu prima data numai ca dupa ce am infiletat cam o tura de o parte si de cealalta, piulitele s-au strambat (nu mai cadeau perfect pe suprafata la care adera, o atingeau doar cu o parte) si m-am gandit ca e posibil sa stric filetele de la suruburi daca mai fortez; in plus sculele de sub sa nu te prea ajuta, cel putin la slabirea piulitei de la axul rotii, unde abia cu o cheie lunga plus parghie, am reusit eu si fratele meu impreuna sa o slabim, momentan fratele meu nu e in buc sa ma ajute; pe de alta parte la motocicleta fratelui meu scartaitul provenea de la descentrare (cureaua nu cadea bine pe discul cu zimti de la roata) si la cate gropi am luat cu ea e posibil sa aiba si asta; cureaua la vaca lui e mult mai moale ca a mea si nu se aude nimic; in sfarsit scartaitul intermitent de care ziceam cam acu 10 zile a reaparut dar se aude mai rar si doar cand decuplez ambreiajul, cred ca e mai bine sa se uite cineva care (sper eu) se pricepe; oricum mersi de sfaturi - va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am facut si eu prima data numai ca dupa ce am infiletat cam o tura de o parte si de cealalta, piulitele s-au strambat (nu mai cadeau perfect pe suprafata la care adera, o atingeau doar cu o parte) si m-am gandit ca e posibil sa stric filetele de la suruburi daca mai fortez; in plus sculele de sub sa nu te prea ajuta, cel putin la slabirea piulitei de la axul rotii, unde abia cu o cheie lunga plus parghie, am reusit eu si fratele meu impreuna sa o slabim, momentan fratele meu nu e in buc sa ma ajute; pe de alta parte la motocicleta fratelui meu scartaitul provenea de la descentrare (cureaua nu cadea bine pe discul cu zimti de la roata) si la cate gropi am luat cu ea e posibil sa aiba si asta; cureaua la vaca lui e mult mai moale ca a mea si nu se aude nimic; in sfarsit scartaitul intermitent de care ziceam cam acu 10 zile a reaparut dar se aude mai rar si doar cand decuplez ambreiajul, cred ca e mai bine sa se uite cineva care (sper eu) se pricepe; oricum mersi de sfaturi - va tin la curent

Descentrarea apare cand e slabit axul rotii se misca la socuri mari. Adica intr-o parte a rotii axul e mai aproape de bascula si in celalta parte e mai departe.

Asta poti vetica masurand exact distanta pana la ax din punctul de reglaj minim (adica ala aproape de bascula).

Piulitele s-au stramabat pentru ca nu ai slabit suficient axul rotii ca sa poate culisa inspre in spate...of.

Nasol, cred ca ar trebui sa le schimbi pentru ca daca scapa pe filet ti se slabeste cureaua si apare iar scartaitul sau mai rau, ti se uzeaza cauciucul numai pe o parte..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descentrarea apare cand e slabit axul rotii se misca la socuri mari. Adica intr-o parte a rotii axul e mai aproape de bascula si in celalta parte e mai departe.

Asta poti vetica masurand exact distanta pana la ax din punctul de reglaj minim (adica ala aproape de bascula).

Piulitele s-au stramabat pentru ca nu ai slabit suficient axul rotii ca sa poate culisa inspre in spate...of.

Nasol, cred ca ar trebui sa le schimbi pentru ca daca scapa pe filet ti se slabeste cureaua si apare iar scartaitul sau mai rau, ti se uzeaza cauciucul numai pe o parte..

 

 

am schimbat siguranta si totul e ok merci din nou

si mai am o problema de cand l-am luat semnalizarile se aprind si nu palpaie mam uitat prin cartea tehnica dar nu am gasit care ar fi problema daca m-ai putea ajuta cu vreo idee ce ar putea fi

 

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat siguranta si totul e ok merci din nou

si mai am o problema de cand l-am luat semnalizarile se aprind si nu palpaie mam uitat prin cartea tehnica dar nu am gasit care ar fi problema daca m-ai putea ajuta cu vreo idee ce ar putea fi

 

salut

 

fratele meu a avut problema asta; l-am sunat si mi-a zis asa: sub sa e un tub metalic, care trebuie desfacut, fortat, nu are capac, doar un surub mi se pare, acolo sunt niste contacte (de fapt lamele bimetalice) care trebuie curatate si eventual indreptate, cand pui semnalizarea trebuie sa se miste, asta poti verifica cu tubul desfacut, dar sa nu umbli cu ceva metalic, conductor; mai multe nu stiu ca unde e el acu nu prea are semnal, sper sa te descurci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratele meu a avut problema asta; l-am sunat si mi-a zis asa: sub sa e un tub metalic, care trebuie desfacut, fortat, nu are capac, doar un surub mi se pare, acolo sunt niste contacte (de fapt lamele bimetalice) care trebuie curatate si eventual indreptate, cand pui semnalizarea trebuie sa se miste, asta poti verifica cu tubul desfacut, dar sa nu umbli cu ceva metalic, conductor; mai multe nu stiu ca unde e el acu nu prea are semnal, sper sa te descurci

 

 

am rezolvat si problema asta se pare ca era ars condensatorul sau ce piesa era acolo mi-a reparat-o un vecin ce repara televizoare zicea ca acum face de 2 ori pe secunda sper sa nu fie prea repede dar merge

 

 

multumesc de informatii

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca e la moda faza cu scartaitul...a apucat-o si pe a mea. E grav? mai pot face o suta de km? Maine ma duc la un prieten care se pricepe la trebusoarele astea....nu m-as baga eu la strans suruburi pe acolo. Pot sa ma mai duc linistit 100 de km sau trebuie sa ma pun singur pe mesterit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca e la moda faza cu scartaitul...a apucat-o si pe a mea. E grav? mai pot face o suta de km? Maine ma duc la un prieten care se pricepe la trebusoarele astea....nu m-as baga eu la strans suruburi pe acolo. Pot sa ma mai duc linistit 100 de km sau trebuie sa ma pun singur pe mesterit?

 

Treaba cu intinsu iti ia 20 minute maxim maximorum (incluzand si facut rost de scule in caz ca n-ai).

Am scris cum se face deci nu vad de ce sa nu te apuci...

O intrebare totusi am.

Ai cumva idee cati km are cureaua sau cati ani are pe motor?

Daca a trecut de 40 000 sau de 4 ani atunci poti sa te apuci de strans bani de una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputul saptamanii trecute m-au prins niste ploi cu ea prin bucale si nu s-a mai auzit niciun fel de scartait la curea; am fost cu ea la resita pe un drum de vreo 1200 km, ploaie, noroi, gropi, am mers si cu 150 si totul a functionat perfect; cand scartaie incercati si spalatul cu apa multa, cu presiune; poate fi si de la murdarie acumulata acolo; intrebare: daca ne strangem mai multi si comandam impreuna curele iesim mai ieftin cu transport, vama, poate un discount ceva pe site? am o varianta de un site german pt piese, mi-a trimis ieri un prieten link-ul dar nu am apucat sa vad ce si cum; pentru cunoscatorii de germana bagati ochiul aici http://www.rsbike.de/modules/info/index.php?id=1:1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-ti vine din Germania,NU e vama - Comunitatea Europeana,chestii...Cu reducerea la transportul combinat,al mai multor produse,depinde de la firma,la firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La inceputul saptamanii trecute m-au prins niste ploi cu ea prin bucale si nu s-a mai auzit niciun fel de scartait la curea; am fost cu ea la resita pe un drum de vreo 1200 km, ploaie, noroi, gropi, am mers si cu 150 si totul a functionat perfect; cand scartaie incercati si spalatul cu apa multa, cu presiune; poate fi si de la murdarie acumulata acolo; intrebare: daca ne strangem mai multi si comandam impreuna curele iesim mai ieftin cu transport, vama, poate un discount ceva pe site? am o varianta de un site german pt piese, mi-a trimis ieri un prieten link-ul dar nu am apucat sa vad ce si cum; pentru cunoscatorii de germana bagati ochiul aici http://www.rsbike.de/modules/info/index.php?id=1:1

 

Pe care site?

Pe scootworks?

Pe sit-ul german nu am inteles mare lucru inafara de faptul ca rectifica axe cu came (cred) ceea ce e interesant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa am rezolvat pana la urma problema (provizoriu) cu axul cu came...l-am rectificat. Cureaua mea e noua...de asta am fost uimit ca scartaie...problema am rezolvat-o....cu apa. M-am speriat cand am vazut cata mizerie era pe acolo. Acum s-a stricat ceva senzor care dadea comanda de pornire ventilatorului de la racire...asa ca am facut (tot provizoriu) un buton si pornesc ventilatorul manual...ca daca nu, in 15 minute de mers prin oras imi fierbea motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe care site?

Pe scootworks?

Pe sit-ul german nu am inteles mare lucru inafara de faptul ca rectifica axe cu came (cred) ceea ce e interesant...

 

nici eu nu stiu ce e cu site-ul ala, mi l-a dat un prieten dar cred ca nu a inteles ce cautam; eu am intrat si pe site-ul comunitatii EN din germania si acolo la sectiunea curea de transmisie dau unii o firma de unde si-au luat cu vreo 160 e, dar nu pun site ci doar un nr de telefon si adresa cu numele firmei respective o sa scriu diseara acolo sa cer amanunte cu ajutorul unui prieten care stie bine germana, eu ma descurc doar la citit; cu scootworks am vazut ca la 3 curele comandata scade un pic pretul iar transportul cred ca va fi mai ieftin daca luam mai multi deodata (o sa fie un sg colet, nu mai multe); cu vama nu stiu ce sa zic; ideea e daca se mai baga cineva sa cumparam impreuna curea sau alte piese care sa vina intr-un singur pachet; dupa aia vedem si de unde; a schimbat cineva placute de frana pana acum? cam cat costa un set nou si ce model?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu stiu ce e cu site-ul ala, mi l-a dat un prieten dar cred ca nu a inteles ce cautam; eu am intrat si pe site-ul comunitatii EN din germania si acolo la sectiunea curea de transmisie dau unii o firma de unde si-au luat cu vreo 160 e, dar nu pun site ci doar un nr de telefon si adresa cu numele firmei respective o sa scriu diseara acolo sa cer amanunte cu ajutorul unui prieten care stie bine germana, eu ma descurc doar la citit; cu scootworks am vazut ca la 3 curele comandata scade un pic pretul iar transportul cred ca va fi mai ieftin daca luam mai multi deodata (o sa fie un sg colet, nu mai multe); cu vama nu stiu ce sa zic; ideea e daca se mai baga cineva sa cumparam impreuna curea sau alte piese care sa vina intr-un singur pachet; dupa aia vedem si de unde; a schimbat cineva placute de frana pana acum? cam cat costa un set nou si ce model?

 

Placute am schimbat io. Am pus FERODO si acum ultima data EBC . Lichid de frana DOT 4. Gasesti peste tot si placute si lichid. Io am luat FERODO de la un magazin de piese auto si EBC de pe wemoto.com. Lichi de frana la fel, gasesti usor.

Io nu ma bag la curea ca a mea e buna plus ca o mai am si pe cea veche in caz de domne fereste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Placute am schimbat io. Am pus FERODO si acum ultima data EBC . Lichid de frana DOT 4. Gasesti peste tot si placute si lichid. Io am luat FERODO de la un magazin de piese auto si EBC de pe wemoto.com. Lichi de frana la fel, gasesti usor.

Io nu ma bag la curea ca a mea e buna plus ca o mai am si pe cea veche in caz de domne fereste.

 

 

Ms de informatie; placutele sunt pe dimensiuni diferite sau universale? Si cam cat costa? Daca nu te intereseaza cureaua poate vrei altceva de pe site si facem un pachet pt mai multi; asta era ideea, in caz ca iesim mai ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un site german cu f multe piese pt EN. Iata linkul http://www.bike-teile.de La Fahrzeug-Modell: scrieti EN 500, la Fahrzeug-Marke: alegeti Kawasaki, la Modelljahr: alegeti anul dar mai bine lasati :ohne Beschrankung, ca sa aratae toate piesele pa acre le au pt En, pt ca multe se potrivesc. Apoi apasati suchen (cautare). Ce mai trebuie sa stiti: cu albastru sunt piese noi, cu albastru deschis piese aproape noi, cu verde putin folosite, cu galben folosite normal, cam la jumate, cu portocaliu folosite intens. Sunt multe piese precum oglinzi sau scarite care pot fi luate si SH; daca arata bine nu trebe sa fie noi. Nu am timp a sunt la birou dar din ce am citit, comanda se face cu datele nume, prenume, adresa, tel, adresa de mail, la care primiti un link si apasand pe el se face comanda. Nu cunosc nici eu toate denumirile tehnice in germana dar va puteti orienta dupa poze, cu dictionarul, va mai ajut si eu daca va intereseaza.

 

Bestellungen ins Ausland:

Wenn Sie hier etwas ßber Staatengrenzen hinweg bestellen wollen, raten wir Ihnen dringend zur Versandart "Vorkasse"! Alle angeschlossenen Händler sind amtlich registierte Gewerbetreibende - hier zahlt sich Ihr Vertrauen aus... eine Nachnahmesendung ins Ausland kann hingegen extrem teuer werden. Solch hohe Kosten werden von den Paketdiensten erhoben, nicht vom Anbieter der gewßnschten Ware.

 

Aici se spune ca pt a comanda in afara germaniei alegeti "Vorkasse" si ca pretul total poate creste f mult din cauza costurilor de transport

 

Din pacate Riemenantrieb (curea) n-am gasit dar intru in fiecare zi si poate prind ceva

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...