Filosofull Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 azi am iesit cu ea vreo 400 km si acu la intoarcere nu se mai aude nimic (cred ca i-a placut cu 150 la ora); oricum tre sa cumpar o curea de schimb; saptamana viitoare ma duc la service pt inlocuit lichid de racire si eventual placute frana si va zic ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Ce uleiuri mai folositi la mobrele voastre? .. ca mie unul mi se apropie sorocul si va trebui sa imi golesc portofelul pe 4 litri de ulei si una bucata filtru . Acum am Mobil in motor si sincer sa fiu nu sunt tocmai cel mai multumit om din lume si nu ma pot hotara pe ce sa dau banii : Castrol , Motul , Yacco sau Igol (am inteles ca ar fi firma producatoare de uleiuri cu care lucreaza Kawasaki) , si mai ales daca sa iau altceva decat 10w-40 . Astept ceva pareri de la cei "patiti" Multam ' ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Ce uleiuri mai folositi la mobrele voastre? .. ca mie unul mi se apropie sorocul si va trebui sa imi golesc portofelul pe 4 litri de ulei si una bucata filtru . Acum am Mobil in motor si sincer sa fiu nu sunt tocmai cel mai multumit om din lume si nu ma pot hotara pe ce sa dau banii : Castrol , Motul , Yacco sau Igol (am inteles ca ar fi firma producatoare de uleiuri cu care lucreaza Kawasaki) , si mai ales daca sa iau altceva decat 10w-40 . Astept ceva pareri de la cei "patiti" Multam ' ! cred ca am mai scris: de cand am luat-o am folosit un ulei care se gaseste la benzinariile mol, e sintetic si se numeste dynamic; a mers perfect atat cu 10 w 50 cat si 20 w 50; 10 w 40 am luat prima data si mi s-a inecat motorul vara trecuta, asa ca am trecut pe primele doua; nu mai stiou in ce ordine, daca dupa 20.000 km nu am avut probleme, nu am motiv sa schimb marca; pretul e in jur de 35 lei litrul; saptamana viitoare il schimb si eu, nu m-am hotarta daca sa bag 10 w 50 cum am acum sau 20 w 50 care e mai potrivit vara, fiind mai gros; oricum intre astea 2 nu am simtit nicio diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Spuneti-mi si mie daca aplicati ceva tratament la curea.. Am inteles ca ar fi indicat de dat periodic cu spray din ala pentru deblocat suruburi ruginite. . Nu aruncati cu pietre. Incerc sa ma informez mai bine Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Atomis ... eu unul stiu exact invers .... cureaua este singura piesa a motocicletei care nu necesita intretinere . Ideea e sa nu dai deloc cu WD 40 pentru ca acel spray greseaza cureaua adica poate sa iti alunece / scape / dumnezeu mai stie ce si mai este posibil ca anumite substante sa actioneze in mod negativ asupra celor 3 materiale din care este facuta cureaua ta . Asha ca daca e f murdara da cu niste apa pe ea si gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Spuneti-mi si mie daca aplicati ceva tratament la curea.. Am inteles ca ar fi indicat de dat periodic cu spray din ala pentru deblocat suruburi ruginite. . Nu aruncati cu pietre. Incerc sa ma informez mai bine Multam Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaa omule!!!! TU DAI CU SPRAY DE LANT PE DISCUL DE FRANA???? Daca da, da cu WD 40 pe curea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibi_thomas Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Ziua buna. Aveti cumva de vanzare oglinda dreapta (sau ambele, dupa caz) de pe un EN500 1998 ? ma intereseaza cele cu care vine echipata motocicleta din fabrica. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Cureaua de transmisie se schimba la 40 000 km sau la 5 ani (TEORETIC). De intins se intinde foarte simplu, slabesti surubul de la axul rotii si infiletezi cele doua intinzatoare. Cursa pe care se intinde e una mica, si depinde de sageata curelei (cat se intinde cand apesi pe ea cu o anumita greutate , sau cu degetul). In cartea tehnica prezinta cum se face si cat trebuie sa fie greutatea respectiva. Mai exista si un dispozitiv numit tensioner care poate fi cumparat dar nu stiu cum arata sau cum se foloseste. Eu intind "dupa ochi", asa m-a invatat un mecanic, indiciul ca cureaua este slabita este scartaitul in mers sau o curea cu o sageata prea mare. Sper sa ma documentez mai mult si sa pun un tutorial ca si cel cu uleiul. De cumparat, am mai spus de cateva ori: www.scootworks.com , costa cam 230 EURO cu tot cu transport din USA. Cea mai ieftina EVER. am intrat pe site la scootworks si nu am gasit curea de transmisie decat pentru modelele dupa 96; ma poti ajuta cu un link in caz ca nu am cautat eu bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 Ziceti-mi si mie daca si cum reusiti sa mentineti luciul pe aluminiul de la motor . Am luat de la louis un polish de aluminiu care isi face treaba de minune dar din pacate nu reusesc sa il mentin decat cateva zile , incepe sa se pateze , iar daca ploua e clara treaba .. asha ca la saptamana am de frecat cu polish pt a mentine un look respectabil. Aveti vreun secret ceva sau saracii de voi frecati la fel de mult ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Ziceti-mi si mie daca si cum reusiti sa mentineti luciul pe aluminiul de la motor . Am luat de la louis un polish de aluminiu care isi face treaba de minune dar din pacate nu reusesc sa il mentin decat cateva zile , incepe sa se pateze , iar daca ploua e clara treaba .. asha ca la saptamana am de frecat cu polish pt a mentine un look respectabil. Aveti vreun secret ceva sau saracii de voi frecati la fel de mult ca mine Secretul meu este NEVER DULL - de pe Loius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Salut, Am o mica mare problema, trebuie sa schimb axa cu came admisie, nu stiti cine are asa ceva de vanzare? Daca da, pls PM sau sunati la 0744269107. Am gasit si noua...dar mi se pare aberant de scumpa. pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut, Am o mica mare problema, trebuie sa schimb axa cu came admisie, nu stiti cine are asa ceva de vanzare? Daca da, pls PM sau sunati la 0744269107. Am gasit si noua...dar mi se pare aberant de scumpa. pls help http://www.bikebandit.com/ Aici gasesti cu 400 dolari noua, din America, toate taxele incluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 http://www.bikebandit.com/ Aici gasesti cu 400 dolari noua, din America, toate taxele incluse. MUUULTT prea mult....nu am atatia bani nici sa stau in cap.... am gasit in tzara la 90 de euro....si mai caut. ms oricum:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 MUUULTT prea mult....nu am atatia bani nici sa stau in cap.... am gasit in tzara la 90 de euro....si mai caut. ms oricum:) Noua? Ma indoiesc. Mai cauta pe e-bay sau pe la dealeri. Timite un mail la piese@mymoto.ro (Mymoto Bucuresti). Ei aduc piese originale destul de accesibile. Spor la cautat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Vezi si la kaore.net .Mie,mi-au adus niste piese pt. Vulcanul meu,la preturi chiar mai mici decat pe ebay.De unde sunt obisnuit sa-mi iau,la preturi super-avantajoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Mi-am gasit la cineva de langa Baia Mare una din dezmembrari...ma duc maine sa o vad. Sper sa fie k. Ms de sfaturi In ultima instanta ma imprumut de undeva si cumpar una noua....desi Mi-am gasit la cineva de langa Baia Mare una din dezmembrari...ma duc maine sa o vad. Sper sa fie k. Ms de sfaturi In ultima instanta ma imprumut de undeva si cumpar una noua....desi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) Brothers in arms and bikes! Tin sa ma laud cu ispravile care le-am facut la motocicleta in ideea ca poate mai sunt printre voi doritori de astfel de reparatii (doresti sau nu, kilometrii merg si vine vremea de schimbari). O sa incep cu inceputul ca doar nu cu sfarsitul. La minunata cifra de 30 000 km parcursi cu motocicleta eram foarte mirat cum de nu am cheltuit bani numai pe ulei benzina si filtre si nimic pe piese. Ei bine acum era timpul sa tragem linia si sa calculez costurile reale si anume: - furca fata era moale rau, la cea mai mica groapa se ducea pana-n capat si imi furniza niste lovituri crunte in ghidon; - dimineata cand porneam motorul auzeam un tzacanit de fier pe fier de imi venea sa fug de acolo, ca norocu ca dupa ce se mai incalzea se mai atenua zgomotul dar tot suparator era; - motorul meu nu trecea de 140 nici sa-i dai cu foc la poponet iar cand trageam brusc de acceleratie tusea prima data si poate poate daca era pregatit se accelera da nu prea tare; - in mers cand acceleram viteza nu crestea liniar ci oarecum variabil, dupa cum o ducea capul. Cu astea fiind zise am purces la cumparaturi. Si am cumparat nu gluma: - simeringuri si aparatori de praf pentru furca; - ulei de furca (medium); - lant de distributie; - lant de transmisie primara a miscarii; - discuri de frictiune pentru ambreiaj; - arcuri pentru ambreiaj; - cabluri de acceleratie (ambele); - cablu de ambreiaj; - antigel pentru moto (pentru cartere de aluminui); - garnitura generator; - garnitura ambreiaj; - garnituri pompa de apa; - garnitura de capac chiulasa; - garnitura baie de ulei; Costul total al pieselor a fost undeva la vreo 400 de euro... Cu astea cumparate mai lipsea un mecanic sa le schimbe, concluzie la care am ajuns dupa ca am stat cu ele in casa vreo 3 saptamani fara sa pot face ceva la motor din lipsa de timp, scule, pricepere. Am gasit un mecanic (Clavi) care mi-a cerut 220 euro pentru manopera si dupa o luna de zile am scos bestia la drum din nou. Lucrarile au fost : - demontat motorul de pe cadru; - schimbat lantul de distributie; - schimbat lantul de transmisie; - schimbat discurile de frictiune (ambreiaj) si arcurile; - schimbat lantul de transmisie primara a miscarii; - demontat curatat sincronizat carburatoarele; - schimbat semeringuri si aparatori de praf + ulei furca; - reglat culbutorii; - inlocuit antigel in motor; Mentionez ca piesele le-am cumparat in timp pe parcursul a 4 luni de zile asa ca mi-e greu sa dau un pret exact pentru fiecare. Oricum majoritatea sunt luate de pe www.wemoto.com, site pe care-l recomand cu incredere. Am luat si de la mymoto (ulei furca, discuri ambreiaj, cablu ambreiaj) si de la moto.consumabile (cablurile de acceleratie) Toate lucrarile astea le-am facut in urma deciziei de a nu mai vinde motorul, caz in care pierdeam cam 1000 de euro. Asa ca am zis ca decat sa pierd mai bine bag banii astia in motor si nu mai am treaba o buna bucata de vreme. Povestea e lunga tare dar in mare cam asta am facut . O sa mai scriu pe parcurs. Hai noroc si asfalt uscat! Editat Iunie 16, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Brothers in arms and bikes! Tin sa ma laud cu ispravile care le-am facut la motocicleta in ideea ca poate mai sunt printre voi doritori de astfel de reparatii (doresti sau nu, kilometrii merg si vine vremea de schimbari). O sa incep cu inceputul ca doar nu cu sfarsitul. La minunata cifra de 30 000 km parcursi cu motocicleta eram foarte mirat cum de nu am cheltuit bani numai pe ulei benzina si filtre si nimic pe piese. Ei bine acum era timpul sa tragem linia si sa calculez costurile reale si anume: - furca fata era moale rau, la cea mai mica groapa se ducea pana-n capat si imi furniza niste lovituri crunte in ghidon; - dimineata cand porneam motorul auzeam un tzacanit de fier pe fier de imi venea sa fug de acolo, ca norocu ca dupa ce se mai incalzea se mai atenua zgomotul dar tot suparator era; - motorul meu nu trecea de 140 nici sa-i dai cu foc la poponet iar cand trageam brusc de acceleratie tusea prima data si poate poate daca era pregatit se accelera da nu prea tare; - in mers cand acceleram viteza nu crestea liniar ci oarecum variabil, dupa cum o ducea capul. Cu astea fiind zise am purces la cumparaturi. Si am cumparat nu gluma: - simeringuri si aparatori de praf pentru furca; - ulei de furca (medium); - lant de distributie; - lant de transmisie primara a miscarii; - discuri de frictiune pentru ambreiaj; - arcuri pentru ambreiaj; - cabluri de acceleratie (ambele); - cablu de ambreiaj; - antigel pentru moto (pentru cartere de aluminui); - garnitura generator; - garnitura ambreiaj; - garnituri pompa de apa; - garnitura de capac chiulasa; - garnitura baie de ulei; Costul total al pieselor a fost undeva la vreo 400 de euro... Cu astea cumparate mai lipsea un mecanic sa le schimbe, concluzie la care am ajuns dupa ca am stat cu ele in casa vreo 3 saptamani fara sa pot face ceva la motor din lipsa de timp, scule, pricepere. Am gasit un mecanic (Clavi) care mi-a cerut 220 euro pentru manopera si dupa o luna de zile am scos bestia la drum din nou. Lucrarile au fost : - demontat motorul de pe cadru; - schimbat lantul de distributie; - schimbat lantul de transmisie; - schimbat discurile de frictiune (ambreiaj) si arcurile; - schimbat lantul de transmisie primara a miscarii; - demontat curatat sincronizat carburatoarele; - schimbat semeringuri si aparatori de praf + ulei furca; - reglat culbutorii; - inlocuit antigel in motor; Mentionez ca piesele le-am cumparat in timp pe parcursul a 4 luni de zile asa ca mi-e greu sa dau un pret exact pentru fiecare. Oricum majoritatea sunt luate de pe www.wemoto.com, site pe care-l recomand cu incredere. Am luat si de la mymoto (ulei furca, discuri ambreiaj, cablu ambreiaj) si de la moto.consumabile (cablurile de acceleratie) Toate lucrarile astea le-am facut in urma deciziei de a nu mai vinde motorul, caz in care pierdeam cam 1000 de euro. Asa ca am zis ca decat sa pierd mai bine bag banii astia in motor si nu mai am treaba o buna bucata de vreme. Povestea e lunga tare dar in mare cam asta am facut . O sa mai scriu pe parcurs. Hai noroc si asfalt uscat! bravo bravo ms inca o data pt linkul cu cureaua si cum merge acum? esti multumit de mecanic? ceva date de contact se poate? dar un link pt antigel? cu cureaua de transmisie am procedat asa: am o cunostinta din USA care se intoarce in jur de 4 iulie si i-am scris daca poate sa o cumpere si sa mi-o aduca, asa scap de taxe si costul pt transport; astept raspuns si daca nu o iau singur, cu varianta de transport cea mai ieftina, ca nu ma grabesc; in septembrie vreau sa fac o tura prin grecia si ma gandeam sa o am la mine; deocamdata cea veche nu mai scartaie; cei de la united motors nu au raspuns, oricum nu mergeam pe varianta aia; am o problema cu farul: pe faza scurta bate prea sus si soferii care vin din fata noaptea imi baga faza lunga sa ma atentioneze; stiu ca este un surub de reglaj acolo dar stie cineva cum se procedeaza exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 La majoritatea farurilor,surubul ala,regleaza spotul de lumina in plan orizontal (stinga-dreapta). Acuma, cum e la EN,tre' sa ma uit la motoreta unui amic.S-ar putea sa fie si-unul care sa regleze vertical,avind in vedere ca farul e fix,si nu se poate misca cu totul. Cureapt. transmisia finala,pt. modelul A,era una de vanzare,si pe ebay...Am vazut-o,cautand comenzi avansate,pt @Atomis (m-am uitat in fiecare zi,da' deocamdata, nimic...).La Clavi,am fost si eu,cu motoretele pe care le-am avut,si e mecanic bun. Si nici la bani,nu e scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 La majoritatea farurilor,surubul ala,regleaza spotul de lumina in plan orizontal (stinga-dreapta). Acuma, cum e la EN,tre' sa ma uit la motoreta unui amic.S-ar putea sa fie si-unul care sa regleze vertical,avind in vedere ca farul e fix,si nu se poate misca cu totul. Cureapt. transmisia finala,pt. modelul A,era una de vanzare,si pe ebay...Am vazut-o,cautand comenzi avansate,pt @Atomis (m-am uitat in fiecare zi,da' deocamdata, nimic...).La Clavi,am fost si eu,cu motoretele pe care le-am avut,si e mecanic bun. Si nici la bani,nu e scump. Pe aceasta cale doresc sa iti multumesc. Din pacate trec printr-o perioada foarte naspa ca timp si nu numai. O sa dau si telefonul necesar pentru stabilirea detaliilor. Multumesc din nou si scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) bravo bravo ms inca o data pt linkul cu cureaua si cum merge acum? esti multumit de mecanic? ceva date de contact se poate? dar un link pt antigel? cu cureaua de transmisie am procedat asa: am o cunostinta din USA care se intoarce in jur de 4 iulie si i-am scris daca poate sa o cumpere si sa mi-o aduca, asa scap de taxe si costul pt transport; astept raspuns si daca nu o iau singur, cu varianta de transport cea mai ieftina, ca nu ma grabesc; in septembrie vreau sa fac o tura prin grecia si ma gandeam sa o am la mine; deocamdata cea veche nu mai scartaie; cei de la united motors nu au raspuns, oricum nu mergeam pe varianta aia; am o problema cu farul: pe faza scurta bate prea sus si soferii care vin din fata noaptea imi baga faza lunga sa ma atentioneze; stiu ca este un surub de reglaj acolo dar stie cineva cum se procedeaza exact? Motorul merge MUUUUUULT mai bine. Nu mai am acele batai in motor, demarajul a crescut simtitor, furca se comporta mult mai bine. Motorul merge mai rotund cu toate ca a ramas un mic tzacanit de la axul cu came care se pare ca este cam uzat si reglajul la culbutori e la maxim. Singura solutie ar fi un ax cu came nou, dar momentan sunt la pamant cu banii asa ca merge si asa (vorba aceea). Am avut ceva probleme cu antigelul (picura) si acum am constatat si o mica dara de ulei care vine de sub garnitura de la capacul motorului. Cred ca se remediaza usor nu ma strezez. Clavi a facut o treaba excelenta, mult mai ieftin decat la service. Date de contact o sa-ti trimit pe privat daca vrei. Antigelul l-am luat de pe www.wemoto.com este special pentru motoare cu carter de aluminiu . Pentru reglajul farului trebuie sa faci urmatoarele lucruri: - trebuie sa ai minim jumate de rezervor plin; - trebuie sa un asistent pe sa; - reglajul se poate face pe orizontala cat si pe verticala; - faza scurta aprinsa; - motocicleta sa fie indreptata spre un perete (sa vezi lumina bine), sau sa faci reglajul noaptea pe asfalt; Pentru reglajul pe orizontala: - in partea din stanga sus cum te uiti la far din fata motocicletei o sa gasesti un surub cu cap in cruce pe inelul care prinde sticla farului; - cu surubelnita daca infiletezi o sa constati ca farul se va orienta spre dreapta ta iar daca desfiletezi, spre stanga ta; Reglajul pe verticala: - in partea din dreapta jos cum te uiti la far din fata motocicletei o sa gasesti un surub cu cap in cruce pe inelul care prinde sticla farului; - cu surubelnita daca infiletezi o sa constati ca farul se va orienta spre in sus ta iar daca desfiletezi, spre in jos; (directiile de orienatre sper sa nu le fi gresit, dar oricum ideea e importanta) Spor la reglat! Editat Iunie 17, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 ms de raspuns alex, la noapte fac operatia; legat de cureaua de transmisie, o sa o cumpar eu cu cardul pana la urma, dupa ce o masor si ii numar dintii conform NOTE** Include the number of teeth and width of your original belt in the comments section of the order. Belt sizes can vary with year model and country of origin!; stie cineva cat e taxa pt un pachet din SUA ca sa- mi fac un buget aproximativ? acu cativa ani cica era 50 dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Cam asa ceva...Chiar mai putzin...La cat de grea e cureaua aia,si voluminos pachetul cu ea,max. 50 $...Bazindu-ma pe experientza mea,cu pachete venite din State. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 (editat) ms de raspuns alex, la noapte fac operatia; legat de cureaua de transmisie, o sa o cumpar eu cu cardul pana la urma, dupa ce o masor si ii numar dintii conform NOTE** Include the number of teeth and width of your original belt in the comments section of the order. Belt sizes can vary with year model and country of origin!; stie cineva cat e taxa pt un pachet din SUA ca sa- mi fac un buget aproximativ? acu cativa ani cica era 50 dolari Am dat un copy - paste la ce am scris in urma cu niste pagini referitor la cumpararea curelei. Cred ca o sa te ajute. Deci... "BUN. Acum sa va spun cum au stat lucrurile cu toata "afacerea" CUREAUA: - am gasit pe net la www.scootworks.com curea aftermarket pt EN 500 model pre 1996 in valoare de 191.99 $ FARA TVA; - mi-am facut un card MASTERCARD pentru a putea plati online, adica pentru a putea cumpara de pe site-ul cu pricina; - am completat formularul de pe site cu date personale si date de pe card; - am primit instantaneu un mail prin care eram anuntat ca au inregistrat comanda mea; - DUPA 10 zile am primit un mail cu modalitatile de transport din America in Romania; - am trimis un mail cu raspuns Fed Ex (FedEx Priority cel mai scump mod, 126 $, cel mai rapid, posibilitate de urmarire a coletului).Mai puteam sa optez si pentru USPS 40 $, DAR exista posibilitatea sa nu ajunga coletul...; - la o saptamana dupa ce am trimis acest mail am primit un mail de la FedEx Romania prin care eram instiintat ca am primit coletul si ca el se afla la OTOPENI, TREBUIND sa achit 109 RON pentru TAXE VAMALE (106 RON insemnand 3,7%din valoare plus 19% TVA)si COMISION IRS(2,65 RON); - am ridicat personal coletul de la Fed Ex deoarece eram in Bucuresti, existand si posibilitatea sa-mi fie trimis prin CARGUS, fara sa mai platesc taxe suplimentare. Cureaua primita e de la GATES si are reperul POWERGRIP GT2 189014MGT40. E SUPE TARE!!! Nu stiu altii cum au facut dar eu nu am avut ce comenta la FedEx referitor la taxele vamale. Per total am ajuns la suma de 225 EURO." Sa nu te sperii daca o sa constati ca o sa-ti trimita o curea mai scurta cu doi dinti. Asa e si a mea. N-are nici pe dreacu atata ca reglajul o sa fie la mijlocul scalei nu la capat. Editat Iunie 18, 2009 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 ...Adica,dac-o aduceai prin USPS,si scapai si de vama ( ,se rezolva),ieseai cu vreo 120-130$ mai ieftin...Asa,face pe drum,cam o luna,ok...Da-s o gramada de bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.