Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

@Filip,uita-te in tabelul de la Louis,pt. bujii,in functie de model,si zi-mi exact ce cod au astea cu iridiu,pt. a ta.Intre timp,eu il intreb p-englez,cum sa fac ca sa pun in aceeasi oferta,2 tipuri diferite de bujii

BPR7EIX

Mesaj completat

Link eBay

5.95 + 2.9 transport (0.6 aditional) / (modelul meu)

Englezoiul tau zise ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut ! Scuzele acceptate Dariane :laugh: Eu am lipsit vreo 7 zile ... am fost intr-o excursie in moldova sa imi caut nasi de cununie ;) ... 827 de mile ... scumpa treaba dar macar obiectivul s-a indeplinit :D . Revin peste cateva ore cu poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Viteozemetrul s-a stricat....asa ca am hotarat sa-l repar. Ok desfac tot ma uit...cablul e ok, ceasul e bun...se pare ca ceva piesa in care intra cablul, jos la roata (sub forma de "melc") e extrem de uzata, chiar distrusa. Stie cineva cum se numeste piesa aia? Sa stiu sa o caut :laugh:).

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Exact aia e! Ms mult. Pfff...al dracului de scumpa e:)). Se pare ca nu am sa stiu cu ce viteza circul...cel putin o vreme.

Ms inca o data Darian.

Editat de Cretzu_Dej
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: mda... La suma aia,iti gasesti un gps,care-ti arata si viteza,si mai face si multe altele...Oricum,mai cauta.Vezi si la americani.Da-i cautare cu "kawasaki en 500",si-ti arata tot ce exista de vanzare,pt. modelul respctiv.Asa ti-am gasit si eu,piesa aia.Ca nu-i stiam denumirea-n germana.Ai mari sanse s-o gasesti chiar mai ieftina,inclusiv cu transport cu tot.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de gps...La mine,zace de vreo 2 ani,un gps Tomtom Raider I. Adica,un gps special pt. moto.Nou-noutz.E-o problema cu harta Ro,cica...N-am stiut,cand l-am luat.Daca stiti pe careva,sa-i dea de cap... Eventual,sa-l pacaleasca sa mearga cu alt soft...

Mesaj completat

;) mi-a raspuns englezu' cu bujiile...Stiu acuma,cum sa dau comanda,pt. 2 tipuri diferite.Ramine doar sa ma tocmesc. Intre timp,am gasit chiar simai ieftine,de data asta,la americani :laugh: ...4 bujii,costa 45 $,cu transport cu tot.Si-am gasit mai ieftine nitzel,la altu',dar tre' sa aflu cat e tranportul.

:D Care mai vrea,sa-mi zica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va spun ce am ispravit. M-am tot uitat dupa solutii de curatat rugina si sincer nu mi-au placut deloc preturile, adica mna...benzina e destul de scumpa, nu mai dau banii si pe alea.;))

Asa ca am cumparat 2 litrii de Coca Cola si am zis ca incerc...pff... SURPRIZA...toata rugina a disparut ca si prin minune. Am imbibat o carpa in Coca Colo am dat pe tot motorul mai putin pe disc (oricum acolo nu aveam nici o pata) am lasat asa vreo 15 minute, poate mai mult si pe urma am curatat cu atentie. A functionat mai bine decat ma asteptam.

M-am distrat de minune pe treaba asta. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va spun ce am ispravit. M-am tot uitat dupa solutii de curatat rugina si sincer nu mi-au placut deloc preturile, adica mna...benzina e destul de scumpa, nu mai dau banii si pe alea.:D)

Asa ca am cumparat 2 litrii de Coca Cola si am zis ca incerc...pff... SURPRIZA...toata rugina a disparut ca si prin minune. Am imbibat o carpa in Coca Colo am dat pe tot motorul mai putin pe disc (oricum acolo nu aveam nici o pata) am lasat asa vreo 15 minute, poate mai mult si pe urma am curatat cu atentie. A functionat mai bine decat ma asteptam.

M-am distrat de minune pe treaba asta. :laugh:

sa vezi anvelopele cum arata dupa ce le balacesti cu coca colea , nici din uzina nu arata asa ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cola pentru rugina... :laugh: Stiam ca "se zice" ca ar merge, dar nu ma gandeam ca e pe bune.

Diseara incerc si eu ca am turometrul putin ruginit; tare sunt curioasa de rezultat.

 

Revin diseara si cu poze. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cola pentru rugina... :laugh: Stiam ca "se zice" ca ar merge, dar nu ma gandeam ca e pe bune.

Diseara incerc si eu ca am turometrul putin ruginit; tare sunt curioasa de rezultat.

 

Revin diseara si cu poze. ;)

turometrul tau .... siguer e de metal???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce legatura au bujiile cu consumul de benzina? Nu de alta darpoate ma convingeti sa cumpar si eu.

Pai din cate stiu eu cam cam orice din ansamblul motor (pe langa alte lucruri) influenteaza consumul.

Gandeste-te ca bujiile nu dau scanteie suficienta si atunci arderea se produce putin mai greu sau mai intarziat, practic ele aprind amestecul aer-benzina.

Pe de alta parte bujiile fac parte din consumabile....adica se schimba la un anumit nr. de km chiar daca mai merg, dar merg prost => randament scazut.

Suficient?

Mesaj completat

 

Si acum sa enumar cam ce influenteaza consumul:

- carburatie defectuoasa

- presiune la roti mica

- bujii, fise, bobine si consumatorii electrici

- aerodinamica

- uzura motorului

- rulmenti roti uzati

- reglaj prost la sistemul de franare

- stilul de condus sportiv sau cu motorul deturat

- presiunea atmosferica (daca ai reglat motorul la munte...la campie o sa mearga altfel)

- calitatea benzinei

- cdi-ul sau tci-ul sau magnetoul...ce are fiecare

- ulei de motor necorespunzator anotimpului sau uzat

- transmisie uzata

- sistem de racire al motorului (aviz amatorilor care pun antigel 100% in loc sa completeze cu apa....sau radiator infundat)

- greutatea (pilot, pasager, bagaje)

Toate astea adunate duc la consum in plus de benzina.....si cei care vor performante, imbunatatesc toate aceste sisteme obtinand un randament mai bun (tunning)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ce legatura au bujiile cu consumul de benzina? Nu de alta darpoate ma convingeti sa cumpar si eu.

 

Cred ca glumesti cu intrebarea asta, nu?

Daca nu, e grav...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explicatia referitoare la scaderea de consum,e data oriunde sunt prezentate bujiile astea.Inclusiv la Louis. Au electrodul mai mic,scanteia mai puternica,deci aprind amestecul,mai bine.Nu-i chiar ilogic,de ce intreaba @ Whiteman...El probabil ca se gandeste ca daca e reglat carburatorul intr-un anumit fel, indiferent de bujii,el furnizeaza aceeasi cantitate de benzina,in amestec...Cred ca atunci cand se-nlocuiesc bujiile obisnuite ,cu d-astea,trebuie umblat si la amestec.Reglat pe ceva mai putzina benzina. Iar la motoarele cu injectie,banuiesc ca se face automat,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca trebuie umblat la carburatoare, dar ideea cred ca e urmatoarea:

la aceeasi cantitate de amestec carburant sa obtii o energie mai mare prin optimizarea aprinderii. Energia aia mai mare se converteste in lucru mecanic de unde va rezulta un randament mai ridicat.

Daca ai un randament mai bun si o putere mai mare dezvoltata de motor, nu va mai trebui sa tragi de gaz ca tampitu si uite asa o sa faci si economie de combustibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect! :laugh: Oricum,saptamina viitoare,imi iau un set de bujii d-astea. 4 buc.,o sa ma coste cel mult 33 euro.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati un pic sa inteleg si eu. Adica unele bujii aprind un sfert din amestecul carburant aflat in cilindru, altele jumate din el si altele pe tot sau cum? Bujia are un singur rol: sa aprinda amestecul carburant aflat la compresie in camera de ardere a cilindrului. Ca distanta dintre electrozi influenteaza momentul la care este data scanteiea (vb de milisecunde) si de aici influenteaza modul de propagare a exploziei in cilindru la fel si coeficientul termic al bujiei e alta discutie . Ca o bujie prost reglata influenteaza randamentul motorului sunt de acord pentru ca atunci scanteia este avansata sau intarziata si modifica modul de propagare al exploziei carburantului. Referitor la energia obtinuta din aceeasi cantitate din acelasi amestec carburant in acelelasi conditii, aceasta va fi mereu aceasi. Energia obtinuta in urma exploziei unui amestec carburant este data de puterea calorica a acelui amestec. Intotdeauna aceeasi cantitate de benzina de aceeasi calitate aprinsa in acelelasi conditii va avea aceeasi putere calorica. Ca energia maxima se obtine in anumite situatii cum ar fi raport ideal aer-benzina care este de 15 la 1 si care nu se poate obtine niciodata la un sistem de alimentantare cu carb., o anumita presiune sau compresie cum vreti sa`i spuneti si o anumita temperatura este f adevarat. Dar o bujie corect reglata care are coeficientul termic corect calculat va da scanteia necesara la momentul cat mai apropiat de ce ideal indiferent din ce e fabricata.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati un pic sa inteleg si eu. Adica unele bujii aprind un sfert din amestecul carburant aflat in cilindru, altele jumate din el si altele pe tot sau cum? Bujia are un singur rol: sa aprinda amestecul carburant aflat la compresie in camera de ardere a cilindrului. Ca distanta dintre electrozi influenteaza momentul la care este data scanteiea (vb de milisecunde) si de aici influenteaza modul de propagare a exploziei in cilindru la fel si coeficientul termic al bujiei e alta discutie . Ca o bujie prost reglata influenteaza randamentul motorului sunt de acord pentru ca atunci scanteia este avansata sau intarziata si modifica modul de propagare al exploziei carburantului. Referitor la energia obtinuta din aceeasi cantitate din acelasi amestec carburant in acelelasi conditii, aceasta va fi mereu aceasi. Energia obtinuta in urma exploziei unui amestec carburant este data de puterea calorica a acelui amestec. Intotdeauna aceeasi cantitate de benzina de aceeasi calitate aprinsa in acelelasi conditii va avea aceeasi putere calorica. Ca energia maxima se obtine in anumite situatii cum ar fi raport ideal aer-benzina care este de 15 la 1 si care nu se poate obtine niciodata la un sistem de alimentantare cu carb., o anumita presiune sau compresie cum vreti sa`i spuneti si o anumita temperatura este f adevarat. Dar o bujie corect reglata care are coeficientul termic corect calculat va da scanteia necesara la momentul cat mai apropiat de ce ideal indiferent din ce e fabricata.

 

Cu stima,

 

 

Ceva de genu asta mi-a explicat si un prieten care e mecanic auto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa se simte si la mine, cred ca e discul stramb... Se simte numai cand franez mai brusc de la viteze mai mari, si e ca si cum ar atinge ceva la roata, si opune rezistenta... Asa-i si la tine?

Cu lichidul de frana, nu cred ca sa aiba vreo legatura...

 

P.S.: Vitezometrul cum iti e? Merge mereu? Ca eu am avut cablul rupt si cu toate ca am verificat si nu se vedea nimic "suspect", e posibil sa atinga ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...