evgenius Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Alex eu mai am un releu si sculele tale sunt la mine .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) Salutare la popor, In asteptarea motorului nou ( dar vechi) unu de prin 97 stateam si eu si mai rasfoiam libraria virtuala si am dat peste un link care mi s-a parut interesant. mai ales pt cei din continentele unde deja a venit iarna/s-a inchis sezonul: http://www.en500.us/ Mai inveti ceva, mai prinzi o idee... M-am gindit ca unora le-ar putea fi de folos. Eu unu astept sa-mi treaca jucaria prin birocratie innainte de o porni spre Tailanda. Asa ca pina prin Ianuarie tot stau si ma mai documentez despre una alta. God bless the cruisers ps. sari-ti peste bull shitul american de la inceput. Doar partea cu modificarile e interensanta Editat Noiembrie 29, 2010 de reverend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Hei multumim pentru link, foarte interesant! Chiar si eu ma gandeam ca nu ar fi rau sa am montat un tahometru si un indicator de incarcare a bateriei, dar lipsa gologanilor m-a facut sa-mi revin si s-o las asa. Las-o bah ca merge asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1vladimir Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Salutare lume! Are cineva o sa pt LTD-ul meu? Mi-a facut-o varza pisica alor mei desi o acoperisem ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 (editat) Salutare lume!Are cineva o sa pt LTD-ul meu? Mi-a facut-o varza pisica alor mei desi o acoperisem ( uite aici, dar cred ca iesi mai ieftin si mai elegant la darian http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...6.c0.m270.l1313 motovip, nu te-am mai sunat, iti zic acum: husa e f buna, multzam Editat Noiembrie 30, 2010 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1vladimir Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 uite aici, dar cred ca iesi mai ieftin si mai elegant la darian http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_...6.c0.m270.l1313 motovip, nu te-am mai sunat, iti zic acum: husa e f buna, multzam Multam fain! Din pacate nu imi merge linkul asta de la birou. Cu prima ocazie ma uit. Si ma gandesc si la varianta darian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Multam fain! Din pacate nu imi merge linkul asta de la birou. Cu prima ocazie ma uit. Si ma gandesc si la varianta darian. m-am uitat mai bine, din toate de acolo cred ca se potriveste doar ultima, eu ma dat cautare dupa "ltd" nestiind ca sunt mai multe modele; oricum vezi si compatibilitati, s-ar putea sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tarpescu.vali Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Eh... Macar de-ar fi vorba de baterie. Au masurat baietii tot, au verificat circuitele, au curatat cuple, dar degeaba. Am incarcare, baterie noua, de o luna cred, incarcata e, nu am scurt... Eu, mai demult, de fapt, de aproape 2 ani de cand am babuta, am magnetii de la altermator ciobiti. Acum un an imi si cazuse unu, sau 2, dar i-am lipit, iar ultima data cand am schimbat garnitura, mai erau niste "ciobulete" prin alternator... Alta problema nu vad sa fie, decat acolo. Salut, Ma bag si eu avand o problema asemanatoare la masina. Dupa 10 ore de lucru in care conserva a stat in parcare sub ochii mei nu a mai vrut sa o ia deloc. Ba nici macar nu o puteam deschide de la butonu de pe cheie. Verific bateria .... aveam pe ea cat sa deschid o dioda (adica 0.6V). Cei drept toata ziua cat o nins ma uitam la masina mea si le ziceam colegilor: "Ia uitati mancavash portofelele ca nu imi ingheata juma de parbriz" si radeam ca talanu. Concluzia si sugestia mea: verifica cu motorul oprit curentul care til suge din baterie. Pun si un link: http://www.mobilesolutions-usa.com/howto/currentdrain.htm Ideea e ca mai mult de 20mA n-ar trebui sa suga (in cel mai rau caz). Problema mea s-a rezolvat .... cred. Am reincarcat bateria, am curatat contactele, si de atunci mere brici. Mai verific din cand in cand daca parbrizu mi se incalzeste, dar nu so mai intamplat. Cauza: probabil cand am zgrabalato de zapada dimineata am produs accidental un scurt rezistiv. Sporuri maxime. Si ca tot vine anu nou: Happy New Beer !!! Sau Year!!! P.S. Daca puneti de o comanda pe undeva da-ti un bazz ca imi tre si mie niste chestii la WaKa: semeringuri, filtru, ulei, guma de fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sxx Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Multam fain! Din pacate nu imi merge linkul asta de la birou. Cu prima ocazie ma uit. Si ma gandesc si la varianta darian. /index.php?...7510&st=290 /index.php?...t&id=301308 poate te ajuta cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 [...] sugestia mea: verifica cu motorul oprit curentul care til suge din baterie. Pun si un link: http://www.mobilesolutions-usa.com/howto/currentdrain.htmIdeea e ca mai mult de 20mA n-ar trebui sa suga (in cel mai rau caz). Problema mea s-a rezolvat .... cred. Am reincarcat bateria, am curatat contactele, si de atunci mere brici. Mai verific din cand in cand daca parbrizu mi se incalzeste, dar nu so mai intamplat. P.S. Daca puneti de o comanda pe undeva da-ti un bazz ca imi tre si mie niste chestii la WaKa: semeringuri, filtru, ulei, guma de fatza. Am verificat si asta, nici macar 1mA nu arata aparatul... Contactele sunt toate curatate, si n-am nici un consumator "secret". Cred ca atunci cand porneste ventilatorul, in mers, se consuma si mai mult curent, fiind un consumator destul mare... Si atunci, bateria ori nu se incarca, ori se consuma, pentru ca alternatorul nu face fata. Am observat ca acum, fiind mai frig afara, nu-mi porneste ventilatorul asa des, si nici bateria nu are de suferit... Plus ca in momentul in care intru pe alee, opresc toate luminile + ventilatorul, si mai las putin motorul sa mearga. Deh, paranoia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.atofanei Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut, M-am hotarat sa-mi cumpar si eu ca prima motocicleta un Kawasachi si din ce m-am documentat recomandabile sunt EN-500 Vulcan si Vulcanul 500 LTD dar din cautarile mele am vazut ca piata second pt modelele astea e destul de slaba si de aceea va rog daca aveti sugestii, as fi recunocator. Precum si orice sfat legat de alegere si de lucrurile pe care ar trebui sa le caut atunci cand o sa o cumpar ar fi de mare ajutor. Precizez ca sunt novice deci aveti mila. Multumesc frumos! Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 De "Kawasachi" nu prea am auzit, in schimb, Kawasaki EN500, LTD 454, sau Vulcanul de 500 nou (care este de fapt EN500, modelul C, dar cu alt nume ) sunt niste motociclete frumoase, fiabile, si rezistente, ca de altfel toata seria EX. Vezi pe aici ce se mai discuta: /index.php?...051&st=1980. Noi facem periodic comenzi de piese/accesorii, daca are cineva nevoie. Poti cauta modele pe bikeshop si apoi poti intreba pe topic; baietii iti vor raspunde cu siguranta. In pricipiu trebuie sa verifici compresia, si cadrul si furca, sa nu fie strambe (foarte putin probabil la un chopper). Restul, cred ca se pot remedia cu usurinta daca este cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut, M-am hotarat sa-mi cumpar si eu ca prima motocicleta un Kawasachi si din ce m-am documentat recomandabile sunt EN-500 Vulcan si Vulcanul 500 LTD dar din cautarile mele am vazut ca piata second pt modelele astea e destul de slaba si de aceea va rog daca aveti sugestii, as fi recunocator. Precum si orice sfat legat de alegere si de lucrurile pe care ar trebui sa le caut atunci cand o sa o cumpar ar fi de mare ajutor. Precizez ca sunt novice deci aveti mila. Multumesc frumos! Cele bune! Eu zic ca toate modelele japoneze sunt fiabile; daca iti place cum arata si cum te simti pe un EN500 sau LTD 450 (asta e un pic mai inghesuit), te primim cu placere in grupul nostru; sunt motoare bune pt incepatori dar nu te plictisesti de ele nici mai tarziu; nu iti alege motorul singur, mergi cu unul care se pricepe sau ia de la cineva de incredere; varianta ideala e sa aduci unul din Germania, dar nu de la firme ci de la un particular, unic proprietar, care nu l-a calarit mult si l-a tinut in garaj. Cu rabdare gasesti; din cate stiu sunt firme care aduc motoare pe un comision de 3-400 E. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Salut, M-am hotarat sa-mi cumpar si eu ca prima motocicleta un Kawasachi si din ce m-am documentat recomandabile sunt EN-500 Vulcan si Vulcanul 500 LTD dar din cautarile mele am vazut ca piata second pt modelele astea e destul de slaba si de aceea va rog daca aveti sugestii, as fi recunocator. Precum si orice sfat legat de alegere si de lucrurile pe care ar trebui sa le caut atunci cand o sa o cumpar ar fi de mare ajutor. Precizez ca sunt novice deci aveti mila. Multumesc frumos! Cele bune! De unul incepator avem mila da de unul care nici macar marca motocicletei nu o scrie bine NU. Fa-ti si tu amici motorizati pe plan loco si stati la povesti cu halbele de bere in fata despre ce te framanta. Intra pe topicurile dedicate chooperelor si aduna informatii de acolo daca nu ai amici prin zona. Ei vor fi in stare sa-ti dea sfaturi si recenzii despre mobrele astea. Si inca o data, atentie la cum scrii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Nenea moderatoru' care ai unit topicurile, vezi ca ai schimbat si titlu topicului... Am aprecia daca l-ai redenumi, asa cum era inainte: "Kawasaki En 500 - Totul despre acest model", macar sa apara in titlul topicului si modelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 te-ai grabit sa ma admonestezi...corectasem deja. ref la modificare,s-a produs o ciudatenie...desi topicul "kawasachi" era mai nou,prin unire,topicul vechi a preluat numele nou....netu e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Aaa... Ok, dar poti sa modifici si titlul? Adica sa scrie "Kawasaki En 500" si apoi jos, sau explicatii, sau tag-uri, sau cum le spune, "Totul despre acest model". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 (editat) Atunci,mai simplu,vorbim cu japonezii,sa schimbe ei,numele firmei...As vrea sa-i vad p-occidentali,incercand sa citeasca asa, "Kawasachi"... Editat Ianuarie 12, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 in franceza ar veni "Quavaçaqui" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mult va place sa barfiti... Hai sa pun o stire proaspata: am cerut o oferta de pret pentru curea si iata ce am primt... Buna ziua! As dori sa achizitionez doua curele de transmisie OPTIBELT OMEGA HP 1890 14 M pentru motocicleta (Kawasaki EN 500). Am inteles ca aveti doua tipuri de curea de acest gen, una ar fi HP (HIGH POWER) si una ar fi standard. Am mai utilizat aceasta curea (de mai sus) si pana acum a mers perfect (peste 20000 km). As dori o oferta de pret pentru cureaua de mai sus.Mentionez ca locuiesc in Bucuresti. Va multumesc! Buna ziua! Curea 14M 1890 Optibelt 2,05 euro/mm+tva. Masurati latimea curelei si inmutiti nr.de mm cu pretul ofertat. Ca sa nu va mai obositi cu inmultirea o s-o fac eu : [(40 X 2.05)] + [(40 X 2.05) X (24/100)] = 82 + 19.68 = 101.68 EUR PRET + TVA = 433.35 RON Cred ca e cea HIGH POWER... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Mult va place sa barfiti...Hai sa pun o stire proaspata: am cerut o oferta de pret pentru curea si iata ce am primt... Buna ziua! As dori sa achizitionez doua curele de transmisie OPTIBELT OMEGA HP 1890 14 M pentru motocicleta (Kawasaki EN 500). Am inteles ca aveti doua tipuri de curea de acest gen, una ar fi HP (HIGH POWER) si una ar fi standard. Am mai utilizat aceasta curea (de mai sus) si pana acum a mers perfect (peste 20000 km). As dori o oferta de pret pentru cureaua de mai sus.Mentionez ca locuiesc in Bucuresti. Va multumesc! Buna ziua! Curea 14M 1890 Optibelt 2,05 euro/mm+tva. Masurati latimea curelei si inmutiti nr.de mm cu pretul ofertat. Ca sa nu va mai obositi cu inmultirea o s-o fac eu : [(40 X 2.05)] + [(40 X 2.05) X (24/100)] = 82 + 19.68 = 101.68 EUR PRET + TVA = 433.35 RON Cred ca e cea HIGH POWER... Daca e high power (cum am eu - 700 lei adusa din germania) e ok pretul, daca nu, mergi cu mine la ei (daca e firma de la gara) ca mi-au facut anul trecut o oferta pt aia normala la 3 mil, sper sa-si mai aduca ala aminte, cand am fost ultima data cu sak inca nu uitase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 Da' o comanda de piese, cand mai facem si noi? Eu am nevoie de niste pipe pentru bujii (cum ti-ai luat tu, Mihai), ca nu mai face contact cum trebuie cea din dreapta, si cateodata, la pornire, imi merge intr-un cilindru. Restu', ce doleante mai aveti? Placute de frana, lichid, chestii, trestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Eu vreau placute de frana, cablu de km, bujii, filtru de aer si de ulei, cauciuc spate avon venom (asta daca gasim); e mai ieftin sa luam de pe wemoto? azi am tras o fuga pana la ploiesti, am cam inghetat dar a prins bine la motoras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Am facut o comparatie de preturi, dar nu mai stau sa pun acum link-uri catre fiecare produs; ideea e ca pe Wemoto, preturile sunt cam aceleasi, daca nu mai mari, pe langa asta, ar trebui sa platim si transportul... MotoVip, in schimb de exemplu, pretul pentru cel mai scump filtru de aer, este mai mic decat cel de pe Wemoto. Plus de asta, cred ca multe dintre produse le are deja in stoc si le poate livra mai repede. Nu stiu insa daca poate aduce si cauciucuri... Dar intrebam. Eu una votez pentru MotoVip. Wemoto, lista de preturi: http://www.wemoto.com/bikes/Kawasaki/EN_500_B1-B2/94-95/ MotoVip, lista de preturi: http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare...wasaki%20EN500B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Am facut eu comparatia intre niste repere si iata la ce am ajuns: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.