Taz Asg Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Eu vreau sa fac o comanda de piese mai mare, de la wemoto. Se mai baga cineva? dap, io, vreau ceva filtre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 sa-l vopsesc,. Mai tre' doar sa-i aleg o tema. Hmmm...Pe mijlocul rezervorului,un Mitsubishi Zero Zen,în flãcãri,în cãdere peste un port-avion american (kamikaze,nu...?! ) ,pe-o lateralã,un maidanez c-o pancartã de gât,pe care sã scrie "caut stãpân" ,si pe partea cealaltã,în stil anii '50,portretul muncitorului-erou Alex...Cã de câte ori a tot mesterit la mobra aia,cred c-ar merita si-o statuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Razi, dar vezi ca vreau sa-mi faci si tu saua. Asta cand o sa ma decid asupra temei. Poate te pun sa-mi faci chiar un catel, mai stii... Tiranspider, daca ai gasit pe wemoto ce vrei, sa-mi pui un link sa ti le comand si tie cand dau comanda mea. Daca vrei, ofcors. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Ai imbulinat-o dariane Imi place ideea de paint expusa mai sus ) Ha ha ha ... Darian pe sea coase un catel de plus pe care sa stea Beatrice .... Cu siguranta fundul ei o sa aprobe si o sa sustina aceasta idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Iti dai seama ca m-am gandit si la asta. Daca va fi ceva de genu' asta, desenul va fi facut pe spatar, care e mai mereu liber si la vedere. Nu de alta, dar sa ma identifice mai usor "dujmanii" taietori de capete de caini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Alex, explica aici care-i faza cu compresia, ca Mihai deja imi pune intrebari incuietoare din fizica si d-astea... Eu vreau sa fac o comanda de piese mai mare, de la wemoto. Se mai baga cineva? Mda... compresia este slaba rau, sub valorile din carte unde valoarea de minim este 139 PSI iar tu aveai 135 PSI (dar dupa multe ture de dat la automat...). Am demontat si carburatoarele, le-am curatat de mizerie dar tot nu am reusit sa pornesc motorul. Urmarea o cunoasteti cu totii, am lasat locul lui Bogan, care o sa mearga mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Iti dai seama ca m-am gandit si la asta. Daca va fi ceva de genu' asta, desenul va fi facut pe spatar, care e mai mereu liber si la vedere. Nu de alta, dar sa ma identifice mai usor "dujmanii" taietori de capete de caini. Am mai pus broderie cu cãtzel,pe sea....VoilĂĄ dovada.... ...Pe locul din spate,ti-as broda ceva de genul "V-Rod killer"...Asa,la misto...Apropo de toate smartphone-urile " ïPhone killer".... @jerycho : deci,vinzi LTD-ul? Te-ai decis cu ce-l înlocuiesti? Acuma,în ianuarie,o sã se-apuce si de Vulcanul meu,si aflu detalii de ce anume trebuie schimbat la el...Dac-ai rãbdare pânã-l desface...Mai gândeste-te si la optiunea cu VN-ul meu.Ti-am zis în ce conditii sunt dispus sã ti-l dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 (editat) Toata lumea se innoieste he he he; si eu caut un EN cu km putini sa am de piese pt scroafa, daca auziti ceva dintr-o sursa de incredere dati de stire, nu tre sa fie inmatriculat. Merge si unul busit daca are motorul bun, ca asta conteaza. In alta ordine de idei, trocariciul meu cu care fac uili, stopi, ma las pe curbe, polizez pedala, are buba: ii curge benzina din cilindru acolo unde se imbina cu teava care vine din carburator si in partea cealalta, la teava care iese si duce la evacuare; are garnituri varza, ca eu am strans suruburile la maxim; deci unde gasesc material de garnituri sa le decupez eu? Sau poate merge cu silicon din ala rosu? Editat Decembrie 20, 2011 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Filosofule....Tocmai ce m-am uitat pe mobile.de....E-un EN500 C,din '96,cu vreo 15.000 km,si costã 1350 euro..Dacã-s asa iefitne,cred cã mai bine iei altul,si-l folosesti p-ãsta al tau,pe post de "donator"..Si-am mai vãzut câteva care chiar meritã...La primãvarã,poate-mi iau si eu,unul , din Germania,dacã Dragstarul ãla de 250 cc, n-o sã fie pânã-n 1500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 ... are buba: ii curge benzina din cilindru acolo unde se imbina cu teava care vine din carburator si in partea cealalta, la teava care iese si duce la evacuare; are garnituri varza, ca eu am strans suruburile la maxim; deci unde gasesc material de garnituri sa le decupez eu? Sau poate merge cu silicon din ala rosu? Prima ar fi scurgerea de benzina. Sa nu fie cumva o defectiune a carburatorului (a plutitorului/jiglorul de benzina)care sa duca la inundarea camerei de ardere,si de aici la scurgeri prin locurile respective.Ar trebui verificat carburatorul prima data si abia dupa aia sa trecem mai departe la garnituri. In locul ala (la admisie)este exclus sa se puna gasket, deoarece acesta intrare este supusa la temeratura mare/vacuum si nu cred ca gasket-ul rezista acolo. La fel si la evacuare, trebuie garnitura. Acum, garnitura de la admisie se poate face "manual" (din foaie de garnituri) si cred ca o sa faca fata cu succes. Despre garnitura de la evacuare, cred ca trebuie cautat un material special (temperatura mare,) din care sa decupam o garnitura. Nu stiu daca ne iese...trebuie cautat putin o solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 20, 2011 Share Postat Decembrie 20, 2011 Filosofule....Tocmai ce m-am uitat pe mobile.de....E-un EN500 C,din '96,cu vreo 15.000 km,si costã 1350 euro..Dacã-s asa iefitne,cred cã mai bine iei altul,si-l folosesti p-ãsta al tau,pe post de "donator"..Si-am mai vãzut câteva care chiar meritã...La primãvarã,poate-mi iau si eu,unul , din Germania,dacã Dragstarul ãla de 250 cc, n-o sã fie pânã-n 1500 euro. Pai eu ma gandeam sa iau unul cu km putini si sa nu mai dau bani pe inmatriculare; dar e posibil sa fie mai avantajos cum zici tu; la primavara poate ne combinam la un transport sau poate facem cum as vrea eu: mers pana acolo cu ce e mai ieftin, gen tren sau autocar si venit pe motoare inapoi; vorbim Prima ar fi scurgerea de benzina. Sa nu fie cumva o defectiune a carburatorului (a plutitorului/jiglorul de benzina)care sa duca la inundarea camerei de ardere,si de aici la scurgeri prin locurile respective.Ar trebui verificat carburatorul prima data si abia dupa aia sa trecem mai departe la garnituri. In locul ala (la admisie)este exclus sa se puna gasket, deoarece acesta intrare este supusa la temeratura mare/vacuum si nu cred ca gasket-ul rezista acolo. La fel si la evacuare, trebuie garnitura. Acum, garnitura de la admisie se poate face "manual" (din foaie de garnituri) si cred ca o sa faca fata cu succes. Despre garnitura de la evacuare, cred ca trebuie cautat un material special (temperatura mare,) din care sa decupam o garnitura. Nu stiu daca ne iese...trebuie cautat putin o solutie. E posibil sa fie ceva la carburator, dar tot nu ar trebui sa curga pe la garnituri; sau gresesc? oricum daca ii inchid benzina si merg pana se opreste nu mai face asa, normal, dar trebuie sa ma sincronizez de fiecare data sa ii tai benzina cu vreo 300 m inainte de destinatie sau daca raman in drum sa o iau la pedale; nu e normal asa, trebuie vazuta buba; in manualul lui scrie ca dupa ce te opresti sa ii tai si benzina, eu asa fac dar curge din ce ramane pe furtunul de alimentare, care de la rezervor intra in carburator; altfel nu inteleg de unde; in rest merge f bine aratarea, e ideal pentru oras, am luat 5 litri de benzina i-am amestecat cu ulei vreo 300 ml si am mers de m-am plictisit; pe ploaie, pe frig, n-are nicio treaba; dupa calculele mele scoate cam 1,5 la suta daca merg cu 30-35. Nici nu mai scot motorul in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Nici nu mai scot motorul in oras Pfff... Macar scrie si tu pe undeva, pe cadru: KAWASAKI EN500, ca sa te salutam prin trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Pfff... Macar scrie si tu pe undeva, pe cadru: KAWASAKI EN500, ca sa te salutam prin trafic. Abtibild cu "Biker inside ".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Ma gandesc la doua optiuni Vn ul de 750 si viroaga de 750 . Acum partea grea este sa o conving pe nevasta-mea sa nu ne schimbam masina ca nu avem nevoie de alta ?!? si sa schimbam motorulk ca e prea mic pt amandoi . Visele sunt mari .. acum ce sa zic Singurul lucru care nu imi place la vn este faptul ca are mult aluminiu care este si mai greu de intretinut , iar la viroaga nu imi place faptul ca in primul rand nu e kawasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Hai cu comanda! S-a mai gandit cineva, in afara de Tiranspider, ce vrea? Eu vineri ma duc la mecanic sa facem lista de soping si probabil ca sambata dimineata cel mai tarziu, dau comanda. Azi, maine vine canicula si nu vreau sa ma prinda 5 grade cu motoru'-n service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Singurul lucru care nu imi place la vn este faptul ca are mult aluminiu care este si mai greu de intretinut , iar la viroaga nu imi place faptul ca in primul rand nu e kawasaki Pai e simplu: iti iei un Virago de 750 si-i pui pe rezervor sigla de VN 750 P.S. Daca tot esti pt vintage-uri, mai bine iti iei un Virago de 1100, e schmeker rau Pai eu ma gandeam sa iau unul cu km putini si sa nu mai dau bani pe inmatriculare; dar e posibil sa fie mai avantajos cum zici tu; la primavara poate ne combinam la un transport sau poate facem cum as vrea eu: mers pana acolo cu ce e mai ieftin, gen tren sau autocar si venit pe motoare inapoi; vorbim http://cautare.mobile.ro/vehicule/details.html?id=151687864 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=155384920&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=EN+500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=ChopperAndCruiser&lang=de&pageNumber=1 Editat Decembrie 21, 2011 de Lancelot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Lancelot ai dreptate .. am vazut o viroaga de 1100 cu furca alungita si elemente custom de bun gust in Constanta de imi curgeau balele dupa ea . Pacat ca proprietarul e marinar si nu vede asfaltul decat 1000 - 1500 km pe an si se pune praful pe ea in magazia in care este depozitata . Eu unul am renuntat in totalitate la masina mea si motocicleta a ramas sinugurul meu mijloc de locomotie ( nu ma bag peste nevasta-mea si masina ei ) asa ca trebuie sa imi aleg o mobra care sa nu fie foarte scumpa la intretinere si nici sa nu consume prea mult . Viroaga de 1100 am inteles ca nu prea se incadreaza in necesitatile mele . Nici vn ul de 900 nu imi displace , chiar de loc ... e unul din cruiserele cele mai reusite de la kawasaki in ultimii ani dar nu am bani de el ... + ca intradevar imi place mai mult cum se faceau mobrele inainte .. cadrul mai scurt si mai sportiv. Editat Decembrie 21, 2011 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 ~La VN 900,cicã n-ar fi 100% reusitã seaua,ca ergonomicitate.Cel putzin,la varianta Custom (prea îngustã). Am modificat si de-astea.Din punctul ãsta de vedere,as prefera Viroaga....Dar... Rara avis, Viroaga de 1100...Stiu doar o persoanã,care are asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Te asigur ca la varianta cruiser seaua este foarte ergonomica, este o placere sa stai asezat pe ea si sa-i dai gaz, sa cutreieri sute de km fara sa simti si sa te pierzi in peisaj. Mie imi place VN 900 ca are transmisia pe curea si are cadru clasic, ca la soft tail. Editat Decembrie 21, 2011 de Lancelot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Dariane .. dupa o scurta discutie cu sotia am hotarat sa analizam mai bine propunerea ta ( de a-mi vinde vn ul ). Totusi te rog trimite si tu niste poze sa vada motorul sotia si daca ii place scot imediat la vanzare ltd ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Dariane .. dupa o scurta discutie cu sotia am hotarat sa analizam mai bine propunerea ta ( de a-mi vinde vn ul ). Totusi te rog trimite si tu niste poze sa vada motorul sotia si daca ii place scot imediat la vanzare ltd ul . dar de asta ce zici http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=154915643&action=topInCategory&pageNumber=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=700&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=ChopperAndCruiser&tabNumber=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 (editat) dar de asta ce zici http://suchen.mobile...ser&tabNumber=2 Mda...în poze,aratã splendid...Dar...! Costã aproape 2000 euro,si te mai costã încã vreo 500 euro,s-o aduci aicea... Si hai sã fim seriosi... 34.000 km,o motocicletã din '88...??? Si oricum ar fi fost tzinutã/folositã,sunt destule furtunase si chestii din cauciuc,care crapã,de bãtrânetze... Editat Decembrie 22, 2011 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Mda...în poze,aratã splendid...Dar...! Costã aproape 2000 euro,si te mai costã încã vreo 500 euro,s-o aduci aicea... Si hai sã fim seriosi... 34.000 km,o motocicletã din '88...??? Si oricum ar fi fost tzinutã/folositã,sunt destule furtunase si chestii din cauciuc,care crapã,de bãtrânetze... Eu vorbeam de aspect. Imi plac VT-urile astea vechi de la Honda. Dar nu m-as baga sa iau unul, cred ca problema cea mare sunt piesele, nu neaparat ca sunt vechi ele. Revenind la topic, sa stii ca mi-ar placea sa te vad pe un EN. La ce mecanic in C-ta ai motorul? Eu il cunosc pe un tip Marian, lucreaza la un service cum urci podul spre iesirea catre Agigea, foarte bun. E in Chopper Academy sau Speed Academy de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 VAND BARE LATERALE EN 500 PRET 100 EURO NEG ORIGINALE INPECABILE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paco Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 vand coturi evacuare suzuki intruder 800 impecabile 200 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.