Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa-l vopsesc,. Mai tre' doar sa-i aleg o tema. :D

 

Hmmm...Pe mijlocul rezervorului,un Mitsubishi Zero Zen,în flãcãri,în cãdere peste un port-avion american (kamikaze,nu...?! ) ,pe-o lateralã,un maidanez c-o pancartã de gât,pe care sã scrie "caut stãpân" ,si pe partea cealaltã,în stil anii '50,portretul muncitorului-erou Alex...Cã de câte ori a tot mesterit la mobra aia,cred c-ar merita si-o statuie...crackup.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razi, dar vezi ca vreau sa-mi faci si tu saua.

Asta cand o sa ma decid asupra temei. Poate te pun sa-mi faci chiar un catel, mai stii... :P

 

Tiranspider, daca ai gasit pe wemoto ce vrei, sa-mi pui un link sa ti le comand si tie cand dau comanda mea. Daca vrei, ofcors. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ai imbulinat-o dariane

Imi place ideea de paint expusa mai sus :))

 

Ha ha ha ... Darian pe sea coase un catel de plus pe care sa stea Beatrice .... Cu siguranta fundul ei o sa aprobe si o sa sustina aceasta idee :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca m-am gandit si la asta. :D

Daca va fi ceva de genu' asta, desenul va fi facut pe spatar, care e mai mereu liber si la vedere. Nu de alta, dar sa ma identifice mai usor "dujmanii" taietori de capete de caini. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex, explica aici care-i faza cu compresia, ca Mihai deja imi pune intrebari incuietoare din fizica si d-astea... :unsure:

 

Eu vreau sa fac o comanda de piese mai mare, de la wemoto. Se mai baga cineva?

 

Mda... compresia este slaba rau, sub valorile din carte unde valoarea de minim este 139 PSI iar tu aveai 135 PSI (dar dupa multe ture de dat la automat...).

Am demontat si carburatoarele, le-am curatat de mizerie dar tot nu am reusit sa pornesc motorul. Urmarea o cunoasteti cu totii, am lasat locul lui Bogan, care o sa mearga mai departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca m-am gandit si la asta. :D

Daca va fi ceva de genu' asta, desenul va fi facut pe spatar, care e mai mereu liber si la vedere. Nu de alta, dar sa ma identifice mai usor "dujmanii" taietori de capete de caini. :laugh:

 

Am mai pus broderie cu cãtzel,pe sea....VoilĂĄ dovada....

post-2143-0-99924600-1324390798_thumb.jpgpost-2143-0-30226600-1324390849_thumb.jpg

 

...Pe locul din spate,ti-as broda ceva de genul "V-Rod killer"...Asa,la misto...Apropo de toate smartphone-urile " ïPhone killer"....biggrinbounce2.gif

 

@jerycho : deci,vinzi LTD-ul? Te-ai decis cu ce-l înlocuiesti? Acuma,în ianuarie,o sã se-apuce si de Vulcanul meu,si aflu detalii de ce anume trebuie schimbat la el...Dac-ai rãbdare pânã-l desface...Mai gândeste-te si la optiunea cu VN-ul meu.Ti-am zis în ce conditii sunt dispus sã ti-l dau.bigstar.gif

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea se innoieste he he he; si eu caut un EN cu km putini sa am de piese pt scroafa, daca auziti ceva dintr-o sursa de incredere dati de stire, nu tre sa fie inmatriculat. Merge si unul busit daca are motorul bun, ca asta conteaza. In alta ordine de idei, trocariciul meu cu care fac uili, stopi, ma las pe curbe, polizez pedala, are buba: ii curge benzina din cilindru acolo unde se imbina cu teava care vine din carburator si in partea cealalta, la teava care iese si duce la evacuare; are garnituri varza, ca eu am strans suruburile la maxim; deci unde gasesc material de garnituri sa le decupez eu? Sau poate merge cu silicon din ala rosu?

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filosofule....Tocmai ce m-am uitat pe mobile.de....E-un EN500 C,din '96,cu vreo 15.000 km,si costã 1350 euro..Dacã-s asa iefitne,cred cã mai bine iei altul,si-l folosesti p-ãsta al tau,pe post de "donator"..Si-am mai vãzut câteva care chiar meritã...La primãvarã,poate-mi iau si eu,unul , din Germania,dacã Dragstarul ãla de 250 cc, n-o sã fie pânã-n 1500 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... are buba: ii curge benzina din cilindru acolo unde se imbina cu teava care vine din carburator si in partea cealalta, la teava care iese si duce la evacuare; are garnituri varza, ca eu am strans suruburile la maxim; deci unde gasesc material de garnituri sa le decupez eu? Sau poate merge cu silicon din ala rosu?

 

Prima ar fi scurgerea de benzina. Sa nu fie cumva o defectiune a carburatorului (a plutitorului/jiglorul de benzina)care sa duca la inundarea camerei de ardere,si de aici la scurgeri prin locurile respective.Ar trebui verificat carburatorul prima data si abia dupa aia sa trecem mai departe la garnituri. In locul ala (la admisie)este exclus sa se puna gasket, deoarece acesta intrare este supusa la temeratura mare/vacuum si nu cred ca gasket-ul rezista acolo. La fel si la evacuare, trebuie garnitura.

Acum, garnitura de la admisie se poate face "manual" (din foaie de garnituri) si cred ca o sa faca fata cu succes. Despre garnitura de la evacuare, cred ca trebuie cautat un material special (temperatura mare,) din care sa decupam o garnitura. Nu stiu daca ne iese...trebuie cautat putin o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filosofule....Tocmai ce m-am uitat pe mobile.de....E-un EN500 C,din '96,cu vreo 15.000 km,si costã 1350 euro..Dacã-s asa iefitne,cred cã mai bine iei altul,si-l folosesti p-ãsta al tau,pe post de "donator"..Si-am mai vãzut câteva care chiar meritã...La primãvarã,poate-mi iau si eu,unul , din Germania,dacã Dragstarul ãla de 250 cc, n-o sã fie pânã-n 1500 euro.

 

Pai eu ma gandeam sa iau unul cu km putini si sa nu mai dau bani pe inmatriculare; dar e posibil sa fie mai avantajos cum zici tu; la primavara poate ne combinam la un transport sau poate facem cum as vrea eu: mers pana acolo cu ce e mai ieftin, gen tren sau autocar si venit pe motoare inapoi; vorbim

 

Prima ar fi scurgerea de benzina. Sa nu fie cumva o defectiune a carburatorului (a plutitorului/jiglorul de benzina)care sa duca la inundarea camerei de ardere,si de aici la scurgeri prin locurile respective.Ar trebui verificat carburatorul prima data si abia dupa aia sa trecem mai departe la garnituri. In locul ala (la admisie)este exclus sa se puna gasket, deoarece acesta intrare este supusa la temeratura mare/vacuum si nu cred ca gasket-ul rezista acolo. La fel si la evacuare, trebuie garnitura.

Acum, garnitura de la admisie se poate face "manual" (din foaie de garnituri) si cred ca o sa faca fata cu succes. Despre garnitura de la evacuare, cred ca trebuie cautat un material special (temperatura mare,) din care sa decupam o garnitura. Nu stiu daca ne iese...trebuie cautat putin o solutie.

 

 

E posibil sa fie ceva la carburator, dar tot nu ar trebui sa curga pe la garnituri; sau gresesc? oricum daca ii inchid benzina si merg pana se opreste nu mai face asa, normal, dar trebuie sa ma sincronizez de fiecare data sa ii tai benzina cu vreo 300 m inainte de destinatie sau daca raman in drum sa o iau la pedale; nu e normal asa, trebuie vazuta buba; in manualul lui scrie ca dupa ce te opresti sa ii tai si benzina, eu asa fac dar curge din ce ramane pe furtunul de alimentare, care de la rezervor intra in carburator; altfel nu inteleg de unde; in rest merge f bine aratarea, e ideal pentru oras, am luat 5 litri de benzina i-am amestecat cu ulei vreo 300 ml si am mers de m-am plictisit; pe ploaie, pe frig, n-are nicio treaba; dupa calculele mele scoate cam 1,5 la suta daca merg cu 30-35. Nici nu mai scot motorul in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff... Macar scrie si tu pe undeva, pe cadru: KAWASAKI EN500, ca sa te salutam prin trafic. :grinbandit:

 

crackup.gif Abtibild cu "Biker inside "....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc la doua optiuni Vn ul de 750 si viroaga de 750 . Acum partea grea este sa o conving pe nevasta-mea sa nu ne schimbam masina ca nu avem nevoie de alta ?!? si sa schimbam motorulk ca e prea mic pt amandoi .

 

Visele sunt mari .. acum ce sa zic

 

Singurul lucru care nu imi place la vn este faptul ca are mult aluminiu care este si mai greu de intretinut , iar la viroaga nu imi place faptul ca in primul rand nu e kawasaki :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu comanda! S-a mai gandit cineva, in afara de Tiranspider, ce vrea?

Eu vineri ma duc la mecanic sa facem lista de soping si probabil ca sambata dimineata cel mai tarziu, dau comanda.

 

Azi, maine vine canicula si nu vreau sa ma prinda 5 grade cu motoru'-n service. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul lucru care nu imi place la vn este faptul ca are mult aluminiu care este si mai greu de intretinut , iar la viroaga nu imi place faptul ca in primul rand nu e kawasaki :)

Pai e simplu: iti iei un Virago de 750 si-i pui pe rezervor sigla de VN 750 :laugh:

 

P.S. Daca tot esti pt vintage-uri, mai bine iti iei un Virago de 1100, e schmeker rau ;)

 

Pai eu ma gandeam sa iau unul cu km putini si sa nu mai dau bani pe inmatriculare; dar e posibil sa fie mai avantajos cum zici tu; la primavara poate ne combinam la un transport sau poate facem cum as vrea eu: mers pana acolo cu ce e mai ieftin, gen tren sau autocar si venit pe motoare inapoi; vorbim

 

http://cautare.mobile.ro/vehicule/details.html?id=151687864

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=155384920&__lp=4&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=13100&makeModelVariant1.modelDescription=EN+500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&categories=ChopperAndCruiser&lang=de&pageNumber=1

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lancelot ai dreptate .. am vazut o viroaga de 1100 cu furca alungita si elemente custom de bun gust in Constanta de imi curgeau balele dupa ea . Pacat ca proprietarul e marinar si nu vede asfaltul decat 1000 - 1500 km pe an si se pune praful pe ea in magazia in care este depozitata .

Eu unul am renuntat in totalitate la masina mea si motocicleta a ramas sinugurul meu mijloc de locomotie ( nu ma bag peste nevasta-mea si masina ei ) asa ca trebuie sa imi aleg o mobra care sa nu fie foarte scumpa la intretinere si nici sa nu consume prea mult . Viroaga de 1100 am inteles ca nu prea se incadreaza in necesitatile mele .

 

Nici vn ul de 900 nu imi displace , chiar de loc ... e unul din cruiserele cele mai reusite de la kawasaki in ultimii ani dar nu am bani de el ... + ca intradevar imi place mai mult cum se faceau mobrele inainte .. cadrul mai scurt si mai sportiv.

Editat de jerycho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

~La VN 900,cicã n-ar fi 100% reusitã seaua,ca ergonomicitate.Cel putzin,la varianta Custom (prea îngustã). Am modificat si de-asteabiggrinbounce2.gif.Din punctul ãsta de vedere,as prefera Viroaga....Dar... Rara avis, Viroaga de 1100...Stiu doar o persoanã,care are asa ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te asigur ca la varianta cruiser seaua este foarte ergonomica, este o placere sa stai asezat pe ea si sa-i dai gaz, sa cutreieri sute de km fara sa simti si sa te pierzi in peisaj. Mie imi place VN 900 ca are transmisia pe curea si are cadru clasic, ca la soft tail.

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dariane .. dupa o scurta discutie cu sotia am hotarat sa analizam mai bine propunerea ta ( de a-mi vinde vn ul ). Totusi te rog trimite si tu niste poze sa vada motorul sotia si daca ii place scot imediat la vanzare ltd ul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mda...în poze,aratã splendid...Dar...! Costã aproape 2000 euro,si te mai costã încã vreo 500 euro,s-o aduci aicea... Si hai sã fim seriosi... 34.000 km,o motocicletã din '88...??? Si oricum ar fi fost tzinutã/folositã,sunt destule furtunase si chestii din cauciuc,care crapã,de bãtrânetze...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...în poze,aratã splendid...Dar...! Costã aproape 2000 euro,si te mai costã încã vreo 500 euro,s-o aduci aicea... Si hai sã fim seriosi... 34.000 km,o motocicletã din '88...??? Si oricum ar fi fost tzinutã/folositã,sunt destule furtunase si chestii din cauciuc,care crapã,de bãtrânetze...

 

 

Eu vorbeam de aspect. Imi plac VT-urile astea vechi de la Honda. Dar nu m-as baga sa iau unul, cred ca problema cea mare sunt piesele, nu neaparat ca sunt vechi ele. Revenind la topic, sa stii ca mi-ar placea sa te vad pe un EN. La ce mecanic in C-ta ai motorul? Eu il cunosc pe un tip Marian, lucreaza la un service cum urci podul spre iesirea catre Agigea, foarte bun. E in Chopper Academy sau Speed Academy de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...