Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sarumana Beatrice , esti o draguta :rolleyes: O sa insist totusi in a cauta cateva zile ceva noi si daca nu voi gasi evident ca nu o sa am de ales si o sa iau asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei, salutare lume!

Fulie defecta, la motor pe curea...hm, nu credeam asa ceva dar uite ca se poate!

Nu stiu daca merita sa iei noua, mai bine una sh buna...oricum o sa te tina inca cativa ani buni .

ps: post de pe aifonkiller :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jerycho: vezi ca de vineri,iar o sa fiu prin zona,pe-acolo: 2 Mai,Vama Veche.Daca ai ceva de primit de la copiii astia,din Bucuresti,pot sa-ti aduc eu,sa nu mai platesti transp.Am loc pe port-bagaj,sa car juma 'de mobra...:burnout: O fi el mic,Dragstarul asta de 250,da 'i-am inlocuit locul de pasager,cu un port-bagaj de Harley :grinbandit: .Apropo...am reusit performantza de-a ajunge pina-n Vama Veche,saptamana trecuta,cu 2 (doi) catzei,pe rezervor.

 

@ Cretzu: deja,arata foarte fain.Cu un stop clasic,rotund,si cu niste semnale minuscule,pe aripa spate,asa vreau si eu.Si tot cu jenti rosii,turnate,si cu cauciucuri cu "white wall".

 

Chiar : cine e interesat,sa stie ca-n curand,o sa cumpar vopsea speciala,pt. facut "white wall" ,pe orice cauciuc.Evident,productie USA,pt. hot rod-uri si motociclete.Intr-un bidon din ala,e suficient pt. vreo 10 mobre....

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ darian. Ceva de genu, numai ca stopul nu prea am cum sa-l prind pe aripa spate, deoarece e legata de bascula si de la tremuricii de la drum cred ca se face praf. Daca ar fi rigid...ar fi alta poveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost putin surprins de fulie dar asta e .. fata de fulia spate e diferent de aproape 2 mm pe dinte . Si fulia de pe spate are probleme .. adica nu mai este dreapta . Ce ma bucura in schimb este ca nu mi-a stricat cureaua , cred eu ca din cauza ca era lasata putin mai moale si e si curea originala kawasaki .

 

Dariane daca sigur ajungi inspre Constanta/Mangalia da un telefon si poate ne intalnim la o bere . Eu sunt de munca pana la ora 20 in zona garii din Constanta si daca treci pe acolo mai schimbam o vorba . 0726265538 e nfr meu de tel . Dupa scarbici eventual trag si eu o fuga pana in Vama .

 

Din cunostintele voastre fulia de curea de pe spate de la EN 500 e aceeasi cu cea de la LTD 454 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele voastre fulia de curea de pe spate de la EN 500 e aceeasi cu cea de la LTD 454 ?

Sunt 90% sigura ca fulia este aceeasi. Am verificat si pe bikebandit. Piesele sunt aceleasi, deci presupun ca si prinderile sunt tot alea.

Numai curele difera. Pentru ca EN500 este putin mai lung decat al nostru, are cu 2 dinti mai mult (sau ceva de genu', 2-3 dinti); in rest, grosime, dimensiune, aceleasi. EN 500 are curea 1890 - 14M, iar LTD-ul are 1778 - 14 M.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ebay.de nu sunt trecute impreuna ci separat, ori pt LTD ori pt EN; asta poate fi un semn ca nu sunt compatibile? uite link-ul si pt EN, poate iti dai seama din poze

 

http://fahrzeugteile.shop.ebay.de/i.html?_nkw=kawasaki+en+riemenscheibe&_sacat=131090&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_odkw=kawasaki+en&_osacat=131090&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

 

UIte, aia care vand pt EN (prima pozitie din link) zic asa: Baujahr: 1995 (auch fĂźr fast alle andere Baujahre passend, ggf. bei uns nachfragen): adica e de la un EN din 95 dar se potriveste pt aproape toate modelele, cine e interesat sa intrebe la ei; daca vrei ii abordez

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UIte, aia care vand pt EN (prima pozitie din link) zic asa: Baujahr: 1995 (auch fĂźr fast alle andere Baujahre passend, ggf. bei uns nachfragen): adica e de la un EN din 95 dar se potriveste pt aproape toate modelele, cine e interesat sa intrebe la ei; daca vrei ii abordez

Adica s-ar potrivi si la un LTD, nu?

Pentru ca dintii curelelor sunt identici, grosimea, lungimea; latimea curelelor este aceeasi... Singurul lucru care difera este lungimea curelelor (dar si acolo, numai 2 dinti :P).

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum pot sa spun ca-s sigura 100%! :bounce:

 

Behold, za evidence:

post-48785-0-16103300-1314291748_thumb.jpg

 

Deci Kawasaki spune ca fulia cu codul 13144 se potriveste la toate LTD-urile din '85 pana la EN-urile din '96 (A si B) inclusiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beatrice , imi lasi si mie un numar de telefon sau o adresa de mess/mail ? Am gasit o piesa care imi trebuie pe ebay si ai spus ca ai cum sa ma ajuti cu comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beatrice , imi lasi si mie un numar de telefon sau o adresa de mess/mail ? Am gasit o piesa care imi trebuie pe ebay si ai spus ca ai cum sa ma ajuti cu comanda.

 

 

 

Pot sa-ti cumpar si eu,si cred ca am "ceva " mai multa experienta-n domeniu: 641 puncte,100 % feedback pozitiv.Le zice multe,chiar si-americanilor...! Si-n plus,pot sa-ti trimit si gratis,pina la C-ta,cu ajutorul @dkid. Apropo...N-am apucat sa te sun...Acuma,mai stau vreo 2 zile,la dkid. Am stat o zi,si-n 2 Mai.Dac-ai drum prin C-ta,da de stire,daca vrei sa :cheers: un suc.Am laptopu' la mine...Putem sa-ti iau piesa aia,pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca este o problema sau e vorba de un mic reglaj(sau mai mare :rolleyes: ), dar temperatura la cele 2 tevi de asapament nu este la fel. Chiar dupa ce merg mai multi km si tin mainile la iesire simt diferit aerul care iese dintr-o teava compartiv cu cealalta. E doar o impresie sau se poate remedia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai termometrul incorporat in mana, ce dubii mai ai? :laugh:

Du-o la un mecanic sa-ti regleze amestecul si sa-ti sincronizeze carburatoarele si dupa "masoara" iar.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...