strike Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 ok. vremile se mai schimba...oricum toti japonezii s-au aruncat asupra acestui concept...si la urma urmei au dreptate pentru ca nakedurile de clasa medie se dau cam cel mai bine. D'aia honda a renuntat la forma clasica de hornet... Liniile clasice si faru rotund in fata nu prea mai fac fatza...si chestia asta ii necajeste rau pe unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 ok. vremile se mai schimba...oricum toti japonezii s-au aruncat asupra acestui concept...si la urma urmei au dreptate pentru ca nakedurile de clasa medie se dau cam cel mai bine. D'aia honda a renuntat la forma clasica de hornet... Liniile clasice si faru rotund in fata nu prea mai fac fatza...si chestia asta ii necajeste rau pe unii Honda a renuntat la "forma clasica" cu Hornetul pt ca are CBF 600, in caz ca nu stiai, care se da ca pita calda si mai bine ca Hornetu' si e cat se poate de old school (vremurile mai si stau in loc). La fel cu Suzuki. Este GSR dar este si Bandit. Mai bine zis exista Bandit si exista si GSR. Bandit a fost si el bestseller si un succes imens si dupa parerea mea e tata lor (a nakedurilor) pentru ca el a deschis moda lor cu adevarat. Bandit 2007 la fel, are un look pretty classic in ciuda formelor mai ascutite. Cat despre tentativele alea de faruri borate la nakeduri... Gusturi si gusturi. Din punct de vedere naked Yamaha pentru mine aproape ca nu exista. Nu au decat SFul asta de FZ in program ca banuiesc ca nu se gandeste nimeni la YBR. Nu au stiut sa faca decat plasticate respectiv plasticate goale (cica "naked"). Noroc cu seria XJR ca altfel puteau sa traga oblonu' la categoria asta. Parerea/gustul mea/meu. Asa ca mai las-o 'n banana atata cu FZu asta si nu te mai agita atat ca-i criticat de unii. La urma urmei tie te sa-ti placa si sa te bucuri de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 huh,emppu,de asa niste blesteme ai scapat in timp ce ti citeam postul le si pregateam,dar noroc ca ai pomenit de xjr,ca altfel asa i ca faine?mai ales 1200? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 huh,emppu,de asa niste blesteme ai scapat in timp ce ti citeam postul le si pregateam,dar noroc ca ai pomenit de xjr,ca altfel asa i ca faine?mai ales 1200? bine ca n-ai izbucnit. Ce-i frumos ii place si lu dumnezau. Ce-i a lor e a lor. XJRul e cea mai faina Yamaha dezbracata ever. Mie imi place chiar mai mult 1300le care are si ceva COI in plus fata de 1200... dar sa nu deviem prea tare. E totusi vorba de Kawa ER 6N aici, care, apropos, nu mi place si as prefera oricand SVul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 La fel cu Suzuki. Este GSR dar este si Bandit. Mai bine zis exista Bandit si exista si GSR. Bandit a fost si el bestseller si un succes imens si dupa parerea mea e tata lor (a nakedurilor) pentru ca el a deschis moda lor cu adevarat. Bandit 2007 la fel, are un look pretty classic in ciuda formelor mai ascutite. Cat despre tentativele alea de faruri borate la nakeduri... Gusturi si gusturi. Din punct de vedere naked Yamaha pentru mine aproape ca nu exista. Nu au decat SFul asta de FZ in program ca banuiesc ca nu se gandeste nimeni la YBR. Nu au stiut sa faca decat plasticate respectiv plasticate goale (cica "naked"). Noroc cu seria XJR ca altfel puteau sa traga oblonu' la categoria asta. Parerea/gustul mea/meu. Asa ca mai las-o 'n banana atata cu FZu asta si nu te mai agita atat ca-i criticat de unii. Ok..mestere. Nu te mai stresa sa explici gama suzuki...o stiu prea bine. Am inteles, o las balta. M-a "agitat" (cum spui) articolul ala care pur si simplu pune fazerul la colt pe nedrept (dupa parerea mea) si am argumentat de ce. Inainte sa imi iau motor m-am documentat peste tot pe unde se putea in legatura cu cea mai buna optiune de pe piata la momentul respectiv. Se chema fazer...nu prea ma interesa marca, ci motocicleta. La urma urmei lucrurile stau exact asa cum ai subliniat tu...E o chestie de optiune: decat sa fi ales un brand care promova nu mai putin de 4 sau 5 modele care sunt fie imbatranite, fie semi-reusite, fie nepotrivite pentru mine (si care tin ocupate toate literele alfabetului...scuzati gluma ) am ales de acolo unde era unu si bun... De-aia ziceam ca revista e putin pe langa subect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
STEFAN D Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 FZ6N/S ESTE UNA DINTRE CELE MAI BINE VANDUTE MOTO LA CLASA EI( A BATUT HORNETU' IN MULTE TARI). ARTICOLELE DIN REVISTE MAI SUNT SI ELE SPONZORIZATE. AM AVUT FZ6S SI AM FACUT CU EA 12000 KM SI NU MI S-A PARUT DELOC ASA DE NASPA. CHIAR ERA ZMEU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 Eu am ER6n. E prima si singura mea motocicleta, asa ca nu pot face o comparatie cu alte motociclete. Insa cei ce au mers cu motocicleta mea au declarat-o foarte potrivita pentru un incepator, foarte manevrabila. Despre partea mecanica nu iti pot spune nimic pentru ca am doar 1300 de km cu ea. Ar fi fost culmea sa apara vreo problema. Eu sunt multumit de ea. Oricum, stie mai mult decat stiu eu. PS: daca iti iei ER6n sa nu iti iei portocalie ca ne suparam . Mi-a zis mie cineva ca eu am singurul ER6n portocaliu din Bucuresti si asa vreau sa ramana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strike Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 PS: daca iti iei ER6n sa nu iti iei portocalie ca ne suparam . Mi-a zis mie cineva ca eu am singurul ER6n portocaliu din Bucuresti si asa vreau sa ramana! No shit! e tare insu....pai ce a mai ramas? negru si shoalacrem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 No shit! e tare insu....pai ce a mai ramas? negru si shoalacrem? Insu care mi-a zis e unu' Masinuta, daca ai auzit de el. Au mai ramas: negru, galben si gri, adica ce s-a produs pana in 2006. Portocaliu apare oficial din 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 (editat) Salut! Sunt nou pe forum si vreau si eu sa-mi iau un motor pentru un incepator (nici macar, inca). Ceea ce vreau eu e un motor manevrabil, carenat, si sa il pot conduce si eu (am picioarele un pic mai scurte si degetele la fel)... dar compensez la greutate Am citit pe net si intr-o revista ca Kawasaki ER-6F ar fi ideal pentru incepatori. (m-am urcat pe un ducati sport 750 si am facut cateva ture in viteza I si a fost ok, chiar daca ma cam intindeam eu dupa ambreiaj si frana) Si inca ceva... eu locuiesc in Bucuresti, dar am buletin de Mangalia. Pot face cumva sa nu mai dau examenul la constanta fara sa schimb toate actele? Merci! Editat Mai 21, 2007 de GXG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Nu mai e de actualitate nici una din intrebari. Pentru cine citeste si e interesat. Se poate da examen cu viza de flotant. Cat despre motor m-am hotarat la un Suzuki SV650S. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.