Sari la conținut

Kawasaki Er 6n


dilivio
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-mi cumpar in toamna asta un kawasaki er6n.Mi se pare geniala motoreta la cum arata, dar nu stiu cat de performanta e.Pe mine, sincer nu ma intereseaza neaparat sportivitatea ei ci mai ales handlingul pentru ca sunt novice.

Daca va pricepeti la date tehnice, le astept cu mare drag.

Astept chiar si oferte!!!!

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt foarte putini care pot sa-si dea cu parerea din experienta proprie.

 

Ranga te pofteste sa dai un google search. Fa bine si asculta-l, ca alte pareri nu gasesti.

 

Da e fiabila, e frumoasa si docila. E destul de manevrabila. Motorul e un twin engine, adica 2 cilindri in linie. Ai cuplu la turatii medii si mici, nu si la inalte. Se spune ca e cel mai bun motor twin engine dezvoltat de la Kawasaki. Fiind de conceptie noua, pana la proba contrarie ramane asa.

 

Astea sunt parerile mele. Desii sunt doar concluziile pe baza de lectura, sper sa te satisfaca, fiindca eu personal nu cunosc pe nimeni sa detina asa ceva si sa-si dea cu parerea dupa 5000 de km de uz.

 

Bafta la achizitionare! :crack:

Editat de Leon80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar! Nu auzisem de er6n asta asa ca am googalit ... doar ca google cica a gasit rezultate dar nu vroia sa le afiseze...

E un model exotic si frumos... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca nu ma impresioneaza sportivitatea foarte mult ci aspectul.Mie asta imi place.

Intr-advar si er6f arata super dar nu vreau carene.

Cum e ea dpdv tehnic.E fiabila?

 

vezi ca la cam aceeasi bani iti poti lua o yamaha FY6N si cred ca arata ceva mai bine si este mai fiabila decat kawasaki ..... si eu a trebuit sa aleg intre cele 2 si am ales yamaha

post-9606-1158751673_thumb.jpg

post-9606-1158751717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit in reviste, ER-6n/f e super buna. Merge foarte bine ca si prima motocicleta si merge bine si mai tarziu, cand ai capatat experienta. Baietzii de la Bike Magazine au una in flota proprie si apare in fiecare numar cate un articol despre motor. Eventual pot sa compilez cate ceva din articolele lor si sa-ti dau mai multe amanunte.

 

Oricum concluzia lor e ca-i super (au zis ca-i un pic mai bun decat Suzuki SV650)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la cam aceeasi bani iti poti lua o yamaha FY6N si cred ca arata ceva mai bine si este mai fiabila decat kawasaki ..... si eu a trebuit sa aleg intre cele 2 si am ales yamaha

 

Yamaha FZ6N este o motocicleta frumoasa.Un coleg de-al meu are una.O vinde si ma batea gandul sa o cumpar eu.Singura problema pe care o am este ca yamaha este un motor puternic, deviat din motorul de pe R6.

Ca bani este intradevar un pic mai scumpa decat kawasaki, dar insesizabil.

Cati km ai cu ea?

 

 

Din ce am citit in reviste, ER-6n/f e super buna. Merge foarte bine ca si prima motocicleta si merge bine si mai tarziu, cand ai capatat experienta. Baietzii de la Bike Magazine au una in flota proprie si apare in fiecare numar cate un articol despre motor. Eventual pot sa compilez cate ceva din articolele lor si sa-ti dau mai multe amanunte.

 

Oricum concluzia lor e ca-i super (au zis ca-i un pic mai bun decat Suzuki SV650)

 

Daca poti sa-mi faci ci mie rost de articolele alea ar fi super.Ai o bere de la mine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha FZ6N este o motocicleta frumoasa.Un coleg de-al meu are una.O vinde si ma batea gandul sa o cumpar eu.Singura problema pe care o am este ca yamaha este un motor puternic, deviat din motorul de pe R6.

Ca bani este intradevar un pic mai scumpa decat kawasaki, dar insesizabil.

Cati km ai cu ea?

Daca poti sa-mi faci ci mie rost de articolele alea ar fi super.Ai o bere de la mine :crack:

 

:funny: Univers Moto, nr.9/2005: Drive-test in premiera Kawasaki ER-6n -"Un lup in piele de oaie" :finger:

Nr. 11/2005: Test comparativ Kawa ER-6n - Suzy SV 650 :crack:

nr. 6/2006: Comparativ 4 allroundere (cu...Kawasaki ER-6f printre ele) :lol:

nr. 10/2006: Alpen Masters - test comparativ 20 motoare in Alpi (cu Kawa ER-6f in categoria allroundere) :kiss:

 

Voiam sa mai adaug doar "no comments", dar nu ma pot abtine sa ma intreb (a milioana oara) pe ce lume traiesc unii bikeri din Romanica... Mai la obiect: daca chiar esti interesat de teste cu ER-6, iti pot da ceva reviste moca (la sediul redactiei din Baneasa). Ca motorul nici noua n-a vrut importatorul sa ni-l dea in teste :crack: Da' repede, pina nu emigrez... :D (mai intai de la Univers Moto, se-ntelege...)

Toate bune altfel :crack:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Univers Moto, nr.9/2005: Drive-test in premiera Kawasaki ER-6n -"Un lup in piele de oaie" :lol:

Nr. 11/2005: Test comparativ Kawa ER-6n - Suzy SV 650 :crack:

nr. 6/2006: Comparativ 4 allroundere (cu...Kawasaki ER-6f printre ele) :kiss:

nr. 10/2006: Alpen Masters - test comparativ 20 motoare in Alpi (cu Kawa ER-6f in categoria allroundere) :D

 

Voiam sa mai adaug doar "no comments", dar nu ma pot abtine sa ma intreb (a milioana oara) pe ce lume traiesc unii bikeri din Romanica... Mai la obiect: daca chiar esti interesat de teste cu ER-6, iti pot da ceva reviste moca (la sediul redactiei din Baneasa). Ca motorul nici noua n-a vrut importatorul sa ni-l dea in teste :crack: Da' repede, pina nu emigrez... :funny: (mai intai de la Univers Moto, se-ntelege...)

Toate bune altfel :crack:

 

Trec maine pe la voi la redactie sa mi le dai?Cum te gasesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rasfoit revistele Bike de anul asta si in numarul din Ianuarie 2006 am gasit un test intre: Kawasaki ER-6n, Honda CB600F Hornet, Yamaha FZ6, Ducati S2R Monster.

 

Verdictul final:

1. CB600F

2. ER-6n

3. S2R

4. FZ6

 

Toti cei 7 testeri au "descalificat" in unanimitate FZ6 ca fiind cea mai slaba motocicleta din test. Obiectiile lor se refera mai ales la motorul derivat din cel de pe R6, care este complet nepotrivit pentru sasiul ales, cat si pentru categoria din care face parte (cea a all-rounders mijlocii). Nu are deloc vlaga in ture joase si mijlocii, iar puterea incepe de la 9000rpm si chiar si atunci vine prea greu.

 

Alta buba a FZ6 este sasiul mult prea nervos (mai ales in curbe), care nu inspira deloc incredere. La viteza mare iti da senzatia ca, cauciucurile sunt prea umflate, iar in curbe si la viteza mai mica senzatia e ca si cum cauciucurile sunt desumflate.

 

Si cica nici cauciucurile nu fac fata potentialului motorului. Iar maneta acceleratiei este excesiv de tare (heavy throttle).

 

Dar de ajuns cu blamarea FZ6-ului (apropo, Bike nu a gasit nici un punct forte la FZ6, comparativ cu celelalte din test). Sa trecem la ER-6n.

 

Punctele forte sunt:

+ centru de greutate jos

+ saua relativ joasa

+ directie foarte precisa, face ca luarea virajelor sa fie o placere

+ motorul trage excelent, din ture joase pana in ture mari; are o plaja larga de turatie.

+ aerodinamica buna face ca si pe autostrada la viteza mare sa fie relativ confortabila.

+ foarte practica in oras cat si in afara.

 

Punctele slabe:

+ Frana fata care, chiar daca are putere, pare "a se gandi" un pic sa franeze roata, din momentul actionarii manetei. Se intrebau testerii daca asa a fost proiectata.

+ Look-ul, care a fost gasit prea gay de unii, sau prea a motocicleta de incepator. Oricum asta-i subiectiv.

 

In concluzia testului, ER-6n a fost considerat surpriza testului, chiar daca a terminat pe locul 2.

 

Apropo, testerii sunt redactorii revistei, care au ani de experienta, au calarit o gramada de motoare la viata lor, iar unii concureaza in diferite campionate moto interne (in UK).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Concluziile englezilor par logice - desi compara un pic mere cu pere :crack: (nemtzii, mai ordonati, nu baga Yamaha FZ6 ori Hornet-ul de 600, ci CBF-ul 600 de 78 CP la un asemenea test - plus Banditul 650-78 CP si SV-ul 650 - tot 72 CP). Si prezentza lui Ducati S2R (803 cmc) e un pic deplasata (695-ul de 72 CP era mai indicat). Parerea mea...de principiu :crack: (fiindca personal nu m-am dat decit cu Hornetul, FZ6 si Banditul de 650).

Toate cele bune altfel :crack:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, iti multumesc pentru toate informatiile pe car mi le-ai dat.Asta vroiam sa aflu.

Scurt si la obiect. :crack:

In toamna asta sau cel mai tarziu in primavara sper sa mi-l iau.

 

BAFTA MULTA !!! rulati cu prudenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vreau sa-mi cumpar in toamna asta un kawasaki er6n.Mi se pare geniala motoreta la cum arata, dar nu stiu cat de performanta e.Pe mine, sincer nu ma intereseaza neaparat sportivitatea ei ci mai ales handlingul pentru ca sunt novice.

Daca va pricepeti la date tehnice, le astept cu mare drag.

Astept chiar si oferte!!!!

 

Daca vrei pareri si eventual drive test poti sa apelezi. Eu sunt proprietar de F. Cu mare placere iti stau la dispozitie.

Editat de billy m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

OK, poate ca nu te ajuta la fel de mult ca un test-ride (pe care te sfatuiesc sa il faci neaparat inainte, mai ales ca s-au oferit baietzii - adevarati motociclisti) dar fratele mai in varsta (ER5 - Twister) are o foarte buna reputatie. Inainte sa am vaca asta :crack: (Suza GSXF) am avut GS 500 si am fost (si inca mai sunt) fan manevrabilitate. Am facut cateva ghidusii cu Twisteru' si se purta foarte bine. Ma indoiesc ca au involuat baietii de la Kawa, asadar ER6 ar trebui sa fie chiar betonake. Cel putin revistele asta spun!

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vroiam sa-mi iau Er6-f, m-am dus sa o testez.

Nu mi-a lasat o impresie foarte buna. Carenajul zbarnaie, finisarea nu e grozava. Cadrul din tuburi de otel parca e de bicicleta. In plus, pe un forum francez specializat pe ER6, cam 10% din membri au descoperit fisuri intr-un anumit loc al cadrului! (link cu poze pt interesati)

Motorul e reusit in schimb. E usoara si agreabila in oras.

Pretul mi se pare unpic cam ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta n mi se pare ca are un design nu prea estetic.nu vreau sa jignesc posesorii,dar delok nu mi place.iar din testul mentionat anterior nu reiese delok k ar fi mai bun decat sv650.un exemplu de desing care mi place la nebunie e z750.si fz6 arata beton :cheers:

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti cei 7 testeri au "descalificat" in unanimitate FZ6 ca fiind cea mai slaba motocicleta din test. Obiectiile lor se refera mai ales la motorul derivat din cel de pe R6, care este complet nepotrivit pentru sasiul ales, cat si pentru categoria din care face parte (cea a all-rounders mijlocii). Nu are deloc vlaga in ture joase si mijlocii, iar puterea incepe de la 9000rpm si chiar si atunci vine prea greu.

 

Alta buba a FZ6 este sasiul mult prea nervos (mai ales in curbe), care nu inspira deloc incredere. La viteza mare iti da senzatia ca, cauciucurile sunt prea umflate, iar in curbe si la viteza mai mica senzatia e ca si cum cauciucurile sunt desumflate.

 

Si cica nici cauciucurile nu fac fata potentialului motorului. Iar maneta acceleratiei este excesiv de tare (heavy throttle).

 

Dar de ajuns cu blamarea FZ6-ului (apropo, Bike nu a gasit nici un punct forte la FZ6, comparativ cu celelalte din test).

 

Adica exista 50 000 de fraieri sau mai multi care si-au luat o motocicleta fara puncte forte...pt ca motocicleta asta a fost best seller Europa in 2005 (dupa stiinta mea)

 

Sunt foarte curios cum vor sta in clasamentele de vanzari cele 3 modele care o devanseaza in paginile revistei respective, abia astept...

 

Nu am ceva cu er6 - mi se pare simpatica, dar nu are nimic din ceea ce place la fz6...si vorbim de design, finisare, tehnologie, sasiu, pozitie de drum etc. etc.

 

Consider 2 puncte in minus pe care le are fz6 (restul sunt subiective):

1.pneurile, pe care le schimbi din dunlop in bridgestone si atunci s-a rezolvat problema

2.saua - cam incomoda la drum lung, dar suportabila...daca vrei o schimbi si pe aia

Motorul este excelent...de la 6000 e zmeu. Si bate peste 12 000...Cum putea sa reuseasca aceasta performanta fara sa i se taie un pic din suflul turatiilor joase?...

 

Nu va luati chiar dupa tot ce spun englezii astia...la urma urmei tot ei au pus la intrecere un R1 cu un Porsche Carrera 4 ca sa traga o concluzie falsa, la fel si-au batut joc de Aston Martin...De multe ori sunt inclinati in diverse directii, probabil in cele spre care bate vantul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...