Raul Burzum Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Va salut cu respect, Mai bine mai tarziu decat niciodata,asta pot spune pentru simplul fapt k am reusit sa intru in lumea pe care mi-o doream de mult,da,sunt si eu un incepator pe meleagurile cu 2 roti.Dupa multa multa (prea multa) asteptare am reusit sa o fac a mea,o ceberica frumoasa foc,de buget,dar care imi umple inima de fericire.A inceput sa cutreiere sosele in luna mai a anului 1995.Ne-am spus "DA" pe data de 22 septembrie 2010,poate cea mai frumoasa,extazianta si terifianta zi din viata mea.Hondutza este in tara din primavara lui 2009 dar pana cand ne-am "luat" nu a facut km,a stat numai in garaj deoarece fostul proprietar nu a reusit sa isi ia A-ul.Deci pe meleagurile scumpei noastre patrii nu a facut km decat cu mine,undeva spre 1500.La achizitionare am schimbat uleiul,filtrele,bujiile,bateria(care era varza) si merge k unsa.Nu am avut decat 2 probleme,prima ar fi k mi sa rupt cablul vitezometrului,foarte stresant si a 2-a k se tot goleste rezervorul,dar cred k este o problema intampinata la toate moto-urile si nu numai.La inceput am fost bombardat din toate partiile,nu fa prostia,e prea grea,e prea puternica e prea nu stiu cum nu te baga la 600,esti incepator,ceva prietenii a tatalui meu,motoristi de poate 20 de ani acelasi lucru,o sa dai cu ea de pamant etc..incepe macar cu un 400 sau 250.Constientizam k au ceva dreptate dar nu am ascultat,imi doream prea mult ceberica si am fost tot timpul 100% convins k pot sa ii fac fata.Da,frica a fost destul de activa la inceput,(poate nu la aceiasi intensitate dar cu siguranta va exista si in continuare)un lucru care mi se pare foarte normal dar usor usor am reusit sa ma obisnuiesc cu ea si ne intelegem de minune acum Acum astept k vremea sa se incalzeasca si sa ne vedem cat mai multi pe sosele bucurandu-ne de sotiile/sotii amantele/amantii noastre/nostrii cu 2 roti Toate cele bune si sunt aici cateva poze cu golanca Citează Link spre comentariu Di