RockBike Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 Cate discuri de ambreiaj trebuie sa aiba ?(discuri de textolit) Ma mai intereseaza o schema a cutiei de viteze, si orice alta schema pt voshod 3M Cum se face rodajul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 INSISTA SI AI SA GASESTI...!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dni Postat Aprilie 15, 2004 Share Postat Aprilie 15, 2004 eu am voshod de 2 ani am mers vreo 4 mi km si nici o problema,ar fii f buna o carte tehnica.pana nu am aflat care e procedura din carte de pornire aveam mari proble cu pornirea ,atat.sunt super incantat de ea ce poate fi mai frumos decat sa te plimbi si sa nu trebuiasca sa repari in nestire,o bijuterie a tehnicii sovietice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Aprilie 15, 2004 Autor Share Postat Aprilie 15, 2004 eu am voshod de 2 ani am mers vreo 4 mi km si nici o problema,ar fii f buna o carte tehnica.pana nu am aflat care e procedura din carte de pornire aveam mari proble cu pornirea ,atat.sunt super incantat de ea ce poate fi mai frumos decat sa te plimbi si sa nu trebuiasca sa repari in nestire,o bijuterie a tehnicii sovietice Da ar fi buna o carte tehnica, daca ai asa ceva spune cum putem sa luam legatura, (cred ca esti din bucuresti).Fac cinste daca mi-o imprumuti si mie sa o scanez. Sau macar raspundemi si mie la intrebarea cu discurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Huco Postat Aprilie 16, 2004 Share Postat Aprilie 16, 2004 Alt utilizator de Voshod... Sunt 5 discuri de ambreiaj si intre ele altele din tabla de 1mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Aprilie 19, 2004 Autor Share Postat Aprilie 19, 2004 Alt utilizator de Voshod... Sunt 5 discuri de ambreiaj si intre ele altele din tabla de 1mm. Multumesc pt informatie, eu am desfacut motorul sa-l fac si am gasit 7 discuri de textolit (motorul a mai fost desfacut), si am ramas paf, eram sigur ca ceva nu e in regula. Ai cumva o schema a motorului, ma intereseaza cum vin cuplajele in cutia de viteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Huco Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Din pacate n-am schema cutiei de viteze. si nici electrica...La partea electrica ma pot uita mai usor decat la cutie, daca ai intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Aprilie 19, 2004 Autor Share Postat Aprilie 19, 2004 Din pacate n-am schema cutiei de viteze. si nici electrica...La partea electrica ma pot uita mai usor decat la cutie, daca ai intrebari. Multumesc La partea electrica nu am nici o problema oricum am o schema de la minsk si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Mai 9, 2004 Share Postat Mai 9, 2004 buna sant si eu fericitul posesor al unui voshod 3m cu care am facut 2500 Km intrun an si merge super asta daca reusec sa o pornesc de obicei pe la a 15-20 pedala porneste si asi avea o mare rugaminte la cei care stiu care ar putea fi problema sa-mi zica si mie sau macar sa-mi zica daca e normal sa porneasca asa de greu , cel de la care am loato zicea ca la fel pornea si cand era mai noua . va multumesc Hai comunistele!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
and Postat Mai 11, 2004 Share Postat Mai 11, 2004 Ai grija cu discurile de ambreiaj: exista de mai multe grosimi, am patit-o si eu. Daca sunt din alea groase, merg 5, daca sunt subtiri, merg vreo sase sau sapte. Nu te arunca sa scoti din ele. Verifica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ARMEANU Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 SAL......Adriane insista pe linga Gabi sa-ti aduca tablaria de la vopsit , sa putem termina treaba. Si NU mai intreba atatea ca-i dam noi de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 Badogistu' ! Incearca sa vezi daca nu cumva ai amestec prea bogat reglat din carburator si se inneaca bujia... sau poate e prea sarac si atunci trebuie sa mai accelerezi cand o pornesti. Pana am invatat sa pornesc la pedala, am facut niste muschi la picior ca puricele ala din poveste care se potcoveste cu 999 oca de fier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Iulie 19, 2004 Autor Share Postat Iulie 19, 2004 Badogistu' ! Incearca sa vezi daca nu cumva ai amestec prea bogat reglat din carburator si se inneaca bujia... sau poate e prea sarac si atunci trebuie sa mai accelerezi cand o pornesti. Pana am invatat sa pornesc la pedala, am facut niste muschi la picior ca puricele ala din poveste care se potcoveste cu 999 oca de fier Merci pt informatie dar am facut motorul si acum totul ok! Porneste la prima pedala cu socul tras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Ianuarie 22, 2005 Share Postat Ianuarie 22, 2005 HI rockbike sounemi si mie cum tragi tu socul la voshod? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Ianuarie 24, 2005 Share Postat Ianuarie 24, 2005 sounemi si mie cum tragi tu socul la voshod? Din carburator iese o tija verticala, se ridica 1 cm si se roteste de ea ca sa ramana ridicata. In pozitia asta socul este tras, inunzi carburatorul (cu o alta tija pe care apesi ), pornesti motorul si dupa ce se incalzeste putin aduci tija socului in pozitia initiala. Toate astea sunt valabile daca nu cumva ai alt model de carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Ianuarie 24, 2005 Share Postat Ianuarie 24, 2005 mersi SILVER aceasta informatie ptr. mine este foaret utila fiindca cum am spus nu am manual tehnic... cel care mi-a reparat carbu mi-a spus ca nu e voie sa invartesc de acel "surub" care dupa cele spuse de tine este socul motorului inca odata-ti multumesc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Ianuarie 24, 2005 Share Postat Ianuarie 24, 2005 Mersi Alveola de sfat , intre timp am aflat si eu jmecheria cu pornitu , pentru cei care mai au inca probleme cu pornirea uite ce trebuie facut: se trage socu se dau 3-4 pedale fara contact,dupa care se baga socu se cupleaza contactu iar maxim la a doua pedala porneste.(valabil si la minsk) Iar in cazul meu problema ar putea fi ca nu prea am compresie ,bate ambielaju si am facut 7000 Km cu primu set de segmenti dupa ce am schimbat cilindru, segmenti care trebuiau schimbati dupa 300-400 Km timp in care se face "oglinda" la cilindru. In primavara schimb cateva piese la motor iar daca va fi cazu desfac si carburatoru sa-l curat si sa-l reglez,dupa care va spun cum porneste . Numa bine si Km cat mai multi si fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Ianuarie 26, 2005 Share Postat Ianuarie 26, 2005 Hi sunetim-i si mie, la motoarele 2T merge benzina fara plumb? Omul de la care am cumparat comunista mea (Voshod3M) spunea ca el baga benzina fara plumb cu motivatia ca si asa tre sa-i puna ulei. Este corect? Oare s-a "stricat" ceva in motor din aceasta cauza? Mersi ptr. lamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Ianuarie 26, 2005 Share Postat Ianuarie 26, 2005 Inca o intrebare La cati km tre schimbate segmentii? Comunista mea (Voshod 3M) are 400 km. Trebuie sa-i fac schimb de segmenti??? Si dupa "prima" schimbare, daca este necesar, dupa cati km tre iarasi sa fac schimbul? Ajutati-ma va rog! Mersi! Drum uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Ianuarie 26, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2005 (editat) Cum sa faci segmentare la 400 de km (inseamna aproximativ drumul bucuresti brasov si retur ) segmentarea se face la 2000 - 2500 km daca nu cumva ai calat motorul, rodajul segmentilor e cam de 500 km Benzina fara plumb nu strica nimic la voshod Editat Ianuarie 26, 2005 de RockBike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 HI, mersi ptr. raspunsuri, dar mai am niste intrebari: Cam la cati km se face schimbul de ulei in cutie si ce fel de ulei folositi voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Ianuarie 31, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2005 Ulei de trasmisie T90 romanesc eu fac schimbul de ulei la un an, si in timpul anului mai completez ce se mai pierde pe la simeringul de la pedala vezi ca intra cam 900 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Februarie 2, 2005 Share Postat Februarie 2, 2005 HI RockBIke, mersi ptr. raspunsuri... 1. te rog spunemi si mie ce inseamna precis "a cala" motorul??? 2. la Voshod care sunt vitezele cand se schimba superior-inferior??? (fiara nu are turometru) eu am gasit ceva, dar nu stiu daca este actual si la Voshod viteza 1: 0 - 20 km/h ????????? viteza 2: 20 - 40 km/h ??????????? viteza 3: 40 - 60 km/h ?????????????? viteza 4: 60 - 70, 80, 90, 100 km/h ???????? ????????? corect ???????????? mersi ptr. raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RockBike Postat Februarie 2, 2005 Autor Share Postat Februarie 2, 2005 Cam astea ar fi vitezele dar trebuie sa simti motorul nu stai cu ochii pe chilometraj si schimbi viteze. Motorul nu trebuie sa mearga turat, el trebuie sa nu faca mare zgomot.Trebuie sa "toarca" Motorul se caleaza atunci cand pistonul si segmentii dilatandu-se se blocheaza in cilindru, fenomenul de calare apare datorita turarii excesive a motorului cresterii temperaturii acestuia, si vara cand motorul racit cu aer nu prea poate sa isi faca racirea cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Februarie 16, 2005 Share Postat Februarie 16, 2005 Hi Rock Bike! mersi ptr. informatii... am schimbat uleiul in cutie... a fost interesant ca avea foarte putin, cam 400-500 ml, acum eu am bagat 900 (cum ai spus)... A intrat fara probleme, dar totusi nu e prea mult? Joja nu are semn ptr. nivel maxim, are o gravare, dar cred ca acela e ptr. nivelul minim Cand am pornit motorul tot fierul a inceput sa se "zguduie", ridicand motorul roata din spate se invirtea fara a o baga in viteza - cred din cauza uleiului... Ce parere ai??? Am mai observat un lucru interesant, cand dau viteza 1 foarte mult scade turatia motorului (chiar si fara a elibera ambreajul - ajunge numai sa misc pedala in jos), daca are relantiul putin mai mic chiar se opreste... ???? .... oare din ce cauza??? Care e parerea Ta??? mersi anticipat ptr. raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.