Sari la conținut

Ce Furtun E Asta?!?


chesterfield
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

am un Suzuki DR350 SE din 1996 de vreo 2 luni l-am cumparat.

Azi am vazut ca din carburator iese un furtun (pe partea stanga a motorului), care la un capat e prins cu o siguranta de o iesire din carburator, iar celalalt capat e liber. Cand l-am vazut, capatul liber era bagat pe sub carburator, spre dreapta, printre celelalte cabluri din spatele motorului.

 

In poza furtunul-problema e marcat cu sageata rosie.

 

post-10709-1159117311_thumb.jpg

 

Am 2 intrebari:

1. la ce foloseste acest furtun?

2. capatul liber trebuie atasat la o alta piesa a motorului?

 

Eu sigur nu l-am demontat, si din cate se vede, nu cred ca a fost legat sau prins de o alta piesa in ultimul timp, ca nu se vede urma de la vreo siguranta sau colier pe capatul care e liber...

 

Motorul merge bine, acest furtun (desi miroase a benzina) nu pare sa influenteze in vreun fel functionarea. Nu curge din furtun nici benzina, nici gaze nu par sa iasa din el.

 

Ma poate lamuri cineva care e treaba cu furtunul asta?

 

Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rezervor ar trebui sa ai 2furtune!ala s-ar putea sa fie vacumul de la rezervor(anulat)cauta la robinetul rezervorului !!in cazul asta a fost anulat vacumul si ai alimentarea pe direct!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furtunu ala nu pare a fi de la vacuum,din cate stiu eu ala de vacuum iese din capu de sus al carburatorului.

 

Si eu am o balaurie d-asta de dr da numa ca mai mare(650).Si la mine iese un furtu d-asta care se duce in filtrul de aer sau pe sub sha.

 

Normal ala de la vacuumatic,cand motorul e pornit si pui degetul in capu lui(sau obrazu ca simti mai bine)trebuie sa suga aer pe acolo.

Totusi,ca sa stai linistit uita-te la robinetul de la rezervor,acolo ai 2 furtune.Unu gros de alimentare si unu subtire care intra in lateralul robinetului,cumva.Ala e vacuum care suge aer,care misca o mica membrana din robinet,care deshide benzina.

 

Oricum m-ai facut curios si o sa-mi si eu capu a2-a oara pe la carb.meu si-ti mai zic.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are treaba cu rezervorul furtunul asta de care zic eu.

Iese din carburator, nu din rezervor.

Din cate am vazut in manual, alimentarea carburatorului cu benzina se face printr-o singura coducta, care se bifurca la robinet - in sensul ca atunci cand e pe ON trage benzina din rezervorul "mare", cand e pe RES trage din compartimentul de rezerva, iar cand e pe OFF nu trage de nicaieri.

Ce vreau sa zic e ca alimentarea e pe partea de sus a carburatorului, in timp ce furtunul asta de care zic iese din lateral stanga, cam din spatele socului, mai jos de acesta - vedeti poza.

 

Chestia cu preaplinul are sens, dar nu prea inteleg cum functioneaza.

 

Poate ne lamureste cineva...

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea plinul la carb iese din fundul carbului(al paharului), iar asta din cate inteleg eu iese cam de pe la mijlocul carbului . deci nu este prea-plin ,si este alimentare cu aer in camera de nivel, adica cand motorul functioneaza si trage benzina din carb sa nu se faca un fel de vid . Adica sa facut o gaurica ,au pus o tevusca ,si i-au bagat un furtun . deci alimentare cu aer in camera de nivel

 

 

bun, alimentare cu aer, aceeasi chestie am avut si eu........la zxr.....2 furtune care ieseau din carburatoare si m-am gandit eu ca ar fii mai bine daca ar trage aer din filtrul(curat) de aer, bun, m-am uitat pe carcasa de la filtrul de aer si vad eu o tevusca ..... unesc furtunele care ieseau din carburatoare cu un T (teu) si furtunul rezultat l-am bagat in carcasa filtrului........acum intrebarea mea cea mare este.....poate sa influenteze cu ceva lucrul asta??? nu de alta, dar citind topicul asta m-am ganditca asta ar fii explicatia la problema mea :peace: nu urca in ture peste 9000 rpm......poate sa fie asta cauza????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rezervor ar trebui sa ai 2furtune!ala s-ar putea sa fie vacumul de la rezervor(anulat)cauta la robinetul rezervorului !!in cazul asta a fost anulat vacumul si ai alimentarea pe direct!!

 

 

nu e de la nici un vacum.este pt supraplin asa ca trebe sa atarne dedesubtul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 14 years later...

Salut

Am o problema cu atvul meu, tage aer fals și nu știu de unde, se întâmplă acest lucru după ce merg cu el vreo jumătate de oră maxim,pornește fără probleme marg cu el si nu se întâmplă nimic și după un timp(am un filtru de sticlă) se golește acel filtru și rezervorul e plin, dar dacă stau cu el oprit 10 minute se umple (dar nu de fiecare data) 

Mă puteți ajuta cu un sfat ca nu îi mai dau de capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...