Sari la conținut

Ghidoane


Klaus
 Share

Postări Recomandate

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Sa aveti grija cu inoxu' ca se rupe la vibratii. Intreaba pe userul @IcelordHellFire...

Ahoi, inoxul e casant, e dur, dar nu rezista la vibratii. Am avut mai multe componente de inox facute la comanda la un fost motor si de la vibratii se rupeau! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt grija.

Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare.

 

Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze.

Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti.

 

Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face.

 

Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup.

 

Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden.

Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net.

Editat de BLAGA_OCTAVIAN_84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt grija.

Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare.

 

Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze.

Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti.

 

Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face.

 

Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup.

 

Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden.

Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net.

 

E bun daca ai bucsi de guma.

Ceea ce am vazut eu nu s-a rupt la sudura ci la mijlocul tevii. Da e foarte rezistent inoxul, dar problema apare cand fixezi numai pe o parte, iar capatul celalalt (mai ales la motoare V) vibreaza ca dracul. Evident conteaza si dimensiunile si calitatile de material. IceLord a avut un sissy bar de 1m, si nu era inox chinezesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, inoxul e casant, e dur, dar nu rezista la vibratii. Am avut mai multe componente de inox facute la comanda la un fost motor si de la vibratii se rupeau! :cheers:

tumna de aceea cedeaza ca e casant,dur bagta la vibratii e reteta ideala, cu siguranta a cedat ori la sudura in zona suduri,mie greu sa cred ca a crapat pe o zona drepata sau chiar curbata. da poate ma insel!

cum e cazul de mai sus,cel al ghidonului, sa nu spariem lumea, eu zic ca nu e cazul. bara e intreaga, dintr-o bucata!

 

de aici putem deduce ca si cadrele din Hinox se ... ?! intrab...ca-s plistisit la munca :rusinica:

 

exact!

al tau Lordule a cedat din cauza ca era prea lung! fiind lung prinderea doar de jos, vibratii multe care corelate cu lugimea barei duc la duble solicitari in si pe zona sudata.

teava probabil prea subtire, sudura slab facuta, calitatea materialului?...poate fi multe cauze....pina nu vad nu pot acuza.

 

cu toate astea eu unu nu as merge pe ideea sa fac cadre din inox, e voba de americani fuck them!,nui cred! totul e interpretabil!

cazul cu ghidonul nu e un caz la care sa se bata cimpi nui cazul de griji.

Va multumesc pt grija.

Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare.

 

Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze.

Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti.

 

Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face.

 

Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup.

 

Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden.

Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net.

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, adevarul e ca era prea lung (1m post-25613-0-23882200-1323860370_thumb.jpg) dupa ce s-a rupt l-am scurtat la (75cm post-25613-0-80549100-1323860416_thumb.jpg) si am bagat o bara de fier in interiorul tevii de inox ca sa amortizeze din vibratii.

Nu stiu care era calitatea inoxului pentru ca nu ma pricep, atat stiu ca era inox!

Oricum eu sper sa nu ai evenimente nedorite cu ghidonul!

:cheers:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati?

post-60281-0-45874200-1324500140_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati?

otel si ramforsat cu gusee, se poate aplica tehnica si la cele din inox, e un plus mare de siguranta. problema e ca la modelul afisat nu prea ai unde sa pui gusee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest caz,este suficient faptul ca folosesc otel? Daca exista riscul de a crapa,mai bine ma indrept spre alt model,desi asta tare-mi mai place,are un aer de bobber...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati?

 

 

Cine nu recomanda inoxul si de ce?

 

In cazul ghidonului tau poti sa-l faci din ce vrei.

Guseele adica intariturile la imbinari le pui doar de frumusete ca nu ai nevoie.

Ghidonul, mai ales cel scurt, e foarte foarte putin solicitat in comparatie cu cadrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu recomanda inoxul si de ce?

 

In cazul ghidonului tau poti sa-l faci din ce vrei.

Guseele adica intariturile la imbinari le pui doar de frumusete ca nu ai nevoie.

Ghidonul, mai ales cel scurt, e foarte foarte putin solicitat in comparatie cu cadrul.

 

cum sa pui guseu de frumusete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...