Klaus Postat Februarie 27, 2007 Autor Share Postat Februarie 27, 2007 nu mai am timp de ghidoane, sory. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perversu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Ma intereseaza un model de ghidon, hai pe mess: rarescb sa-ti spun ce model. De 25 mm. Sau suna-ma pe 0741 786 050 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Decembrie 12, 2011 Share Postat Decembrie 12, 2011 (editat) Salutare. Pun si eu un ghidon pt. Shadow 600cc. Din inox cu diametru 25 mm. Editat Decembrie 12, 2011 de BLAGA_OCTAVIAN_84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Salutare. Pun si eu un ghidon pt. Shadow 600cc. Din inox cu diametru 25 mm. Sa aveti grija cu inoxu' ca se rupe la vibratii. Intreaba pe userul @IcelordHellFire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 Sa aveti grija cu inoxu' ca se rupe la vibratii. Intreaba pe userul @IcelordHellFire... Ahoi, inoxul e casant, e dur, dar nu rezista la vibratii. Am avut mai multe componente de inox facute la comanda la un fost motor si de la vibratii se rupeau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 de aici putem deduce ca si cadrele din Hinox se ... ?! intrab...ca-s plistisit la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Decembrie 13, 2011 Share Postat Decembrie 13, 2011 (editat) Va multumesc pt grija. Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare. Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze. Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti. Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face. Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup. Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden. Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net. Editat Decembrie 13, 2011 de BLAGA_OCTAVIAN_84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Va multumesc pt grija. Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare. Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze. Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti. Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face. Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup. Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden. Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net. E bun daca ai bucsi de guma. Ceea ce am vazut eu nu s-a rupt la sudura ci la mijlocul tevii. Da e foarte rezistent inoxul, dar problema apare cand fixezi numai pe o parte, iar capatul celalalt (mai ales la motoare V) vibreaza ca dracul. Evident conteaza si dimensiunile si calitatile de material. IceLord a avut un sissy bar de 1m, si nu era inox chinezesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Ahoi, inoxul e casant, e dur, dar nu rezista la vibratii. Am avut mai multe componente de inox facute la comanda la un fost motor si de la vibratii se rupeau! tumna de aceea cedeaza ca e casant,dur bagta la vibratii e reteta ideala, cu siguranta a cedat ori la sudura in zona suduri,mie greu sa cred ca a crapat pe o zona drepata sau chiar curbata. da poate ma insel! cum e cazul de mai sus,cel al ghidonului, sa nu spariem lumea, eu zic ca nu e cazul. bara e intreaga, dintr-o bucata! de aici putem deduce ca si cadrele din Hinox se ... ?! intrab...ca-s plistisit la munca exact! al tau Lordule a cedat din cauza ca era prea lung! fiind lung prinderea doar de jos, vibratii multe care corelate cu lugimea barei duc la duble solicitari in si pe zona sudata. teava probabil prea subtire, sudura slab facuta, calitatea materialului?...poate fi multe cauze....pina nu vad nu pot acuza. cu toate astea eu unu nu as merge pe ideea sa fac cadre din inox, e voba de americani fuck them!,nui cred! totul e interpretabil! cazul cu ghidonul nu e un caz la care sa se bata cimpi nui cazul de griji. Va multumesc pt grija. Ghidonul are bucsi din cauciuc pt amortizare. Nu stiu de ce ti s-au rupt piesele de inox dar pot fi mai multe cauze. Conteza cum e facuta sudura, cat de bine e dimensionata piesa, cum sunt preluate vibratiile in exces, sau ce inox folosesti. Inoxul uzual(sunt multe tipuri de inox) are rezistenta aproape dubla decat a otelului de la depozit, nu e casant(adica nu se rupe brusc ci mai intai se intinde) si nici nu are probleme cu vibratiile.In scimb chinezii au un "inox special" care se gaseste si in Bucuresti, si care e greu de sudat, rugineste si cine stie ce belele mai face. Un exemplu bun sunt esapamentele din inox .Ele vibreaza mereu dar nu se rup. Ps: poti sa faci si cadre din inox.Unii constructori din america il recomanda drept cel mai inalt calitativ peste Otel si Otel Crom -Molibden. Exista si ceva motociclete de serie sau serie mica ce au cadru din inox.Gasiti pe net. Editat Decembrie 14, 2011 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Da, adevarul e ca era prea lung (1m ) dupa ce s-a rupt l-am scurtat la (75cm ) si am bagat o bara de fier in interiorul tevii de inox ca sa amortizeze din vibratii. Nu stiu care era calitatea inoxului pentru ca nu ma pricep, atat stiu ca era inox! Oricum eu sper sa nu ai evenimente nedorite cu ghidonul! Editat Decembrie 14, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati? otel si ramforsat cu gusee, se poate aplica tehnica si la cele din inox, e un plus mare de siguranta. problema e ca la modelul afisat nu prea ai unde sa pui gusee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 In acest caz,este suficient faptul ca folosesc otel? Daca exista riscul de a crapa,mai bine ma indrept spre alt model,desi asta tare-mi mai place,are un aer de bobber... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 Va salut.Vreau sa-mi fac un ghidon precum cel din imagine.Din cate vad,nu prea recomandati inox-ul.La modelul dorit de mine,este nevoie de sudura,deci...ce recomandati? Cine nu recomanda inoxul si de ce? In cazul ghidonului tau poti sa-l faci din ce vrei. Guseele adica intariturile la imbinari le pui doar de frumusete ca nu ai nevoie. Ghidonul, mai ales cel scurt, e foarte foarte putin solicitat in comparatie cu cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Cine nu recomanda inoxul si de ce? In cazul ghidonului tau poti sa-l faci din ce vrei. Guseele adica intariturile la imbinari le pui doar de frumusete ca nu ai nevoie. Ghidonul, mai ales cel scurt, e foarte foarte putin solicitat in comparatie cu cadrul. cum sa pui guseu de frumusete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLAGA_OCTAVIAN_84 Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 dica in cazul ghidonului din poza (ala scurt) nu e nevoie de gusee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.