Sharky66 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Am o Honda CBR600F3 (PC31) 1998, si are cateva probleme... sa incep cu inceputul, acum 2-3 sapt am incercat s-o pornesc si a pornit... a rulat 3-4 min dupa care s-a oprit (robinet gaz deschis), am incercat s-o repornesc si nu a mai vrut, cand luam degetul de pe starter imi pocnea destul de tare pe toba de esapament si imi dadea flacara. Acum am incercat s-o pornesc dinou si tot nu porneste, starterul invarte dar motorul nu vrea porneasca, iar daca iau degetul de pe butonul de start, imi da flacara pe toba de esapament, dar fara sa mai bubuie (robinetul de benzina fiind deschis si cu benzina in rezervor). Ce credeti.. sau umezit bujiile si trebuie sa le scot sa le usuc sau este altceva. Celelalte probleme: cred ca pierde un pic de ulei pe la garnitura de la baia de ulei; la turantie mare (peste 7-8000 rpm) picura sistemul de racire, trebuie schimbata garnitura; iar intinzatorul de la distributie e blocat si zdrangane lantul. Cunoasteti pe cineva, sau mai bine spus puteti sa-mi recomandati pe cineva care poate sa rezolve problemele cu preturi cat de cat bune, din Bucuresti. Ca daca nu ma duc la moto Kaore (sperand ca reusesc s-o fac sa porneasca sa merg cu eapana acolo). Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 pai problema este ca e honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) De reparat te pot ajuta multi, si in Bucuresti, si pe aproape de Bucuresti. Ideea este sa intrebi si tu printre cunoscuti sa vezi unde este mai bine pentru tine si bugetul tau s-o repari! De regula unde cineva iti v-a face "treaba buna" va avea si un pret pe masura performantei. Legat de preturi nu poate nimeni sa-ti spuna cat costa fara sa stie c-am ce are de schimbat si reparat acolo. Daca pierde ulei pe la baie poate fi garnitura rupta, sau suruburi cu filetrul stricat, sau de ce nu filetul busonului de la ulei terminat. Carburatia trebuie facuta,curatata,reglat amestec si sincronizate. Distributia trebuie vazuta ,intinzatorul stricat sau lantul uzat. PS.Mai ales cu distributia nu este de glumit pentru ca te poti alege cu un morman de fiare in loc de motor. Editat Martie 9, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Cunosc eu multi aici: /index.php?showforum=130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 te pot ajuta 0729777222 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.