foxbat Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Buna dimineata Cele 3 motoare au motoare identice. Totusi ele au puteri diferite , Dominatorul "conducand" cu cam 44 de caluti iar slr pe ultimul loc cu 34 - 39 . Are cineva idee cum sa le "delimitam" pe celelalte ? - respectiv cum sa fie aduse la puterea dominatorului? Si inca o intrebare - cum se raceste oare acest motor cand mergi in "off road" daca la mersul in oras vara are uleiul peste 120 grade? exista solutii "ajutatoare " sau savantul japonez este bun ? Rog raspunsuri la obiect Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Raspunsul la toate intrebarile tale este : IA'TI DOMINATOR! Daca vrei Dominator,de ce ti'ai luat ... chestia aia?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Octombrie 1, 2006 Share Postat Octombrie 1, 2006 Buna dimineata Cele 3 motoare au motoare identice. Totusi ele au puteri diferite , Dominatorul "conducand" cu cam 44 de caluti iar slr pe ultimul loc cu 34 - 39 . au si carburatoarele identice? cdi-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 1, 2006 Autor Share Postat Octombrie 1, 2006 au si carburatoarele identice? cdi-urile? @irascibil :matre, cred ca nu este prea on topic. daca ai vreo idee pentru intrebarea iti multumesc sper ca esti bine ca am auzit ca ai avut si tu ghinioane cred ca la banii pe care i am dat pe el nu gaseam un domi in aceeasi stare:)( daca vrei detalii continuam pe PM ) nu stiu cum au carb , cdi. de asta intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 vezi ca s-ar puta sa fie diferentze intre ele la flanshele de la carburator sa aiba diametrul interior mai mic si te apui frumusel ordonat si le tunzi in interior si le aduci la diametrul normal acolo este limitarea nu in cdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Buna dimineata Cele 3 motoare au motoare identice. Totusi ele au puteri diferite , Dominatorul "conducand" cu cam 44 de caluti iar slr pe ultimul loc cu 34 - 39 . Are cineva idee cum sa le "delimitam" pe celelalte ? - respectiv cum sa fie aduse la puterea dominatorului? Si inca o intrebare - cum se raceste oare acest motor cand mergi in "off road" daca la mersul in oras vara are uleiul peste 120 grade? exista solutii "ajutatoare " sau savantul japonez este bun ? Rog raspunsuri la obiect Multumesc anticipat Intreaba-l pe Misu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Intreaba-l pe Misu' multumesc de raspunsul on topic. vezi ca s-ar puta sa fie diferentze intre ele la flanshele de la carburator sa aiba diametrul interior mai mic si te apui frumusel ordonat si le tunzi in interior si le aduci la diametrul normal acolo este limitarea nu in cdi mulutmesc, o sa verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Era vorba de Mihai Genoiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Era vorba de Mihai Genoiu! tati,, stiu , multumesc. da mi pe pm astfel de raspunsuri te rog eveindent ca i stiu parerea , am intrebat si aici pt ca este un loc mai "mare" de adunare mulutmesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Singurele limitari de care stiu pe motoarele de Domi sunt flansa de admisie diferita(ingustata) intre carb si cilindru( se frezeaza asta sau se pune una normala) si mai pun japanskii o reductie de cauciuc in admisia de aer in filtru . Desfunda si tobele si nu are ce sa mai limiteze...uita-te si prin carburator sa ai jiglerele de Domi, daca sunt micsorate le schimbi ( parca #48 relantiul si # 162 principalul Numarul etalon e valabil numai pt keihin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 Singurele limitari de care stiu pe motoarele de Domi sunt flansa de admisie diferita(ingustata) intre carb si cilindru( se frezeaza asta sau se pune una normala) si mai pun japanskii o reductie de cauciuc in admisia de aer in filtru . Desfunda si tobele si nu are ce sa mai limiteze...uita-te si prin carburator sa ai jiglerele de Domi, daca sunt micsorate le schimbi ( parca #48 relantiul si # 162 principalul Numarul etalon e valabil numai pt keihin) sa tra multumesc fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.