Sari la conținut

Delimitare Honda Slr -


foxbat
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata

 

Cele 3 motoare au motoare identice. Totusi ele au puteri diferite , Dominatorul "conducand" cu cam 44 de caluti iar slr pe ultimul loc cu 34 - 39 .

 

 

Are cineva idee cum sa le "delimitam" pe celelalte ? - respectiv cum sa fie aduse la puterea dominatorului?

 

Si inca o intrebare - cum se raceste oare acest motor cand mergi in "off road" daca la mersul in oras vara are uleiul peste 120 grade?

exista solutii "ajutatoare " sau savantul japonez este bun ?:baldy:

 

Rog raspunsuri la obiect

 

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au si carburatoarele identice? cdi-urile?

 

@irascibil :matre, cred ca nu este prea on topic.

daca ai vreo idee pentru intrebarea iti multumesc

sper ca esti bine ca am auzit ca ai avut si tu ghinioane

 

cred ca la banii pe care i am dat pe el nu gaseam un domi in aceeasi stare:)( daca vrei detalii continuam pe PM )

 

nu stiu cum au carb , cdi.

 

de asta intreb :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca s-ar puta sa fie diferentze intre ele la flanshele de la carburator sa aiba diametrul interior mai mic si te apui frumusel ordonat si le tunzi in interior si le aduci la diametrul normal acolo este limitarea nu in cdi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata

 

Cele 3 motoare au motoare identice. Totusi ele au puteri diferite , Dominatorul "conducand" cu cam 44 de caluti iar slr pe ultimul loc cu 34 - 39 .

Are cineva idee cum sa le "delimitam" pe celelalte ? - respectiv cum sa fie aduse la puterea dominatorului?

 

Si inca o intrebare - cum se raceste oare acest motor cand mergi in "off road" daca la mersul in oras vara are uleiul peste 120 grade?

exista solutii "ajutatoare " sau savantul japonez este bun ?;)

 

Rog raspunsuri la obiect

Multumesc anticipat

 

 

Intreaba-l pe Misu' :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreaba-l pe Misu' ;)

 

multumesc de raspunsul on topic.

 

:baldy:

 

vezi ca s-ar puta sa fie diferentze intre ele la flanshele de la carburator sa aiba diametrul interior mai mic si te apui frumusel ordonat si le tunzi in interior si le aduci la diametrul normal acolo este limitarea nu in cdi

 

mulutmesc, o sa verific

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de Mihai Genoiu!

 

tati,, stiu , multumesc.

da mi pe pm astfel de raspunsuri te rog

 

eveindent ca i stiu parerea , am intrebat si aici pt ca este un loc mai "mare" de adunare

 

mulutmesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele limitari de care stiu pe motoarele de Domi sunt flansa de admisie diferita(ingustata) intre carb si cilindru( se frezeaza asta sau se pune una normala) si mai pun japanskii o reductie de cauciuc in admisia de aer in filtru . Desfunda si tobele si nu are ce sa mai limiteze...uita-te si prin carburator sa ai jiglerele de Domi, daca sunt micsorate le schimbi ( parca #48 relantiul si # 162 principalul :) Numarul etalon e valabil numai pt keihin)

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele limitari de care stiu pe motoarele de Domi sunt flansa de admisie diferita(ingustata) intre carb si cilindru( se frezeaza asta sau se pune una normala) si mai pun japanskii o reductie de cauciuc in admisia de aer in filtru . Desfunda si tobele si nu are ce sa mai limiteze...uita-te si prin carburator sa ai jiglerele de Domi, daca sunt micsorate le schimbi ( parca #48 relantiul si # 162 principalul :) Numarul etalon e valabil numai pt keihin)

 

:D

 

sa tra :D

multumesc fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...