singurelul_GS Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Nu sta la relanti, iar daca umblu la ,,surubel"sare la 2000-3000rot/min.Iar uneori dim se ineaca si lesin pana o pornesc, in rest trage de rupe, si totul e super pana la relanti.AAA si uitasem nici cu consumul nu sta prea bine.....daca aveti alte idei in sit. asta sunt receptiv...dar parerea mea e ca e din carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 Merci mult, am sa incep cu asta, (filtrul de aer), si sa curatz carburatoarele (ca are 2 al dracu pe un cilindru.... , iar bujia lojik sa fie uda cat e ,,innecat", dar probl e de ce???, ca ulterior isi revine prin ,,ardere", totusi m-ar interesa o schema , un site ceva, cu reglajul carburatoarelor, ca daca era unul poate me descurcam (nu sunt chiar afon..)dar cu 2, poate au ceva caracteristic...D-zeu stie..., multzam oricum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 E un surubel sub carbul din partea stinga intr-o adincitura . Iti trebuie o surubelnita foarte scurta ca locul e greu accesibil . Ar fi bine sa ti-o faci tu ca e posibil sa nu gasesti asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Iar daca zici ca te pricepi nu ai cum sa gresesti daca ai si manual .Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Multzam fain. Oare poate fi si din alt motiv??? Uleiul l-am schimbat si filtrele(ulei si are)sunt ,,curatele".Ma documentez temeinic mai inainte la 1 carburator era simplu...la 2 sunt ,,virgin" dar nu ma las... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 Multzam fain. Oare poate fi si din alt motiv??? Uleiul l-am schimbat si filtrele(ulei si are)sunt ,,curatele".Ma documentez temeinic mai inainte la 1 carburator era simplu...la 2 sunt ,,virgin" dar nu ma las... Pai documenteaza-te ca aici era vorba despre altceva cand sa facut referire la ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Uita-te in manual...scrie suta in mie cat trebuie deschis aerul(sigur il gasesti manualul aici pe site daca nu il ai,dr este usor de gasit daca nu pe dc++ la motohub.no-ip.info:465 ) Nu stiu exact cum trebuie sa fie la 2 carburatoare pe un singur cilindru,dar la mine(cate un carb pe fiecare cilindru) cel putin trebuie la amandoua carburatoarele sa fie deschis simetric aerul..altfel bineinteles ca ar incepe sa galopeze,un piston s-ar tura mai mult la relantiu,altul mai putin sau chiar sa nu mai mearga deloc. Daca poti face lucrul asta direct cu carburatorul montat si motorul pornit e si mai bine,te iei dupa sunet si dupa cum urca in ture si revine. Mai e oricand varianta sincronizatului pe aparat,de la 600 la 800 mii la orice service de motoare sau mecanic care se respecta(eu nu am avut nevoie de asa ceva oricum dar mi-au dat enorm de multe batai de cap suruburile alea) Oricum suntem romani,apelam la profesionisti doar cand e absolut necesar si cateodata chiar reusim sa rezolvam problemele singuri foarte bine ,,456" Pai documenteaza-te ca aici era vorba despre altceva cand sa facut referire la ulei . Dragule , nu fi al dracu:) , pompierul spunea ceva de intrarea uleiului in filtru de aer, sunt eu novice, dar nici chiar bou....oricum multam de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Octombrie 7, 2006 Autor Share Postat Octombrie 7, 2006 mmmda , ,m-atzi rupt cu ideile, pe vremuri erau niste ,,baietzi de batiet " specialisti in dr-uri 800, unde sunt vremurile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 7, 2006 Share Postat Octombrie 7, 2006 ,,456" Dragule , nu fi al dracu:) , pompierul spunea ceva de intrarea uleiului in filtru de aer, sunt eu novice, dar nici chiar bou....oricum multam de ajutor Pai nici nu sunt ! Nu esti novice si te pricepi sau...???Si in plus ai si manual sau nu stii sa citesti in romaneste? Daca vrei pot sa-ti traduc eu si vorbesc serios sa stii.Acuma sfatul meu e sa te duci la unul care se pricepe si are chef si timp sa-ti arate si sa-ti EXPLICE care este fenomenul .Dupa cum explici tu pare sa iabe si alte bube in afara de reglaje. MAXIMA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Eu nu pot sa te ajut decat cu fisa asta: reglages_carbu_DR750_800.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Nu sta la relanti, iar daca umblu la ,,surubel"sare la 2000-3000rot/min.Iar uneori dim se ineaca si lesin pana o pornesc, in rest trage de rupe, si totul e super pana la relanti.AAA si uitasem nici cu consumul nu sta prea bine.....daca aveti alte idei in sit. asta sunt receptiv...dar parerea mea e ca e din carburatie 2 kestii care dau astfel de pb: unu: mizerie in carb doi: trage aer fals Deci inainte sa faci vre-un leglaj, da-le jos, curata-le bine si uita-te fff atent la toate garniturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
singurelul_GS Postat Octombrie 15, 2006 Autor Share Postat Octombrie 15, 2006 multam frumos, o iau ,,pe caprarii", tre sa-i dau de cap, multzam inca o data.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.