Sari la conținut

Suzuki GS 500 F


Calibra
 Share

Postări Recomandate

Ce parere aveti despre Suzuki GS 500 F? Model aparut anul acesta din cate am inteles, asa ca probabil o sa fie mai greu sa aud vreo parere de la cineva care s-a urcat pe unu, dar in cazul in care stiti cate ceva bagati aici ca subsemnatul vrea sa-si ia unu si conteaza orice informatie. M-am tot gandit ce sa-mi iau si am ramas la modelul asta, pacat ca nu are cauciucurile mai late putin, macar un 150 pe spate si un 120 pe fata. Da chiar asa nu se pot schimba de la 130 la 150 pe spate si de la 110 la 120 pe fata? Poate va dati si o parere in ceea ce priveste si designul.

post-6-1082406408_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce culoare il prinde mai bine dupa parerea voastra?

 

Din pacate nu am gasit nici o poza din spate si ma roade rau sa-i vad dosu'. Mai rau e ca cei de la Suzuki nu-l au in showroom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motociclete nu poti schimba rotile dupa bunul plac ca la masini. in principiu daca faci asta ii poti compromite grav comportamentul pe sosea. desi mai sunt cate unii care si-au pus ceuciucuri mai late, nimeni nu recomanda asta. nu e sigur. las-o cum a facut-o producatorul. in alta ordine de idei gusturile nu se discuta deci nu am sa discut nimic despre alegerea ta, desi ma mananca in foond sa te intreb ce cauta modelul ala la "motoare de viteza" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motociclete nu poti schimba rotile dupa bunul plac ca la masini. in principiu daca faci asta ii poti compromite grav comportamentul pe sosea. desi mai sunt cate unii care si-au pus ceuciucuri mai late, nimeni nu recomanda asta. nu e sigur. las-o cum a facut-o producatorul. in alta ordine de idei gusturile nu se discuta deci nu am sa discut nimic despre alegerea ta, desi ma mananca in foond sa te intreb ce cauta modelul ala la "motoare de viteza"  :P

Mai era coltul cioparistilor, al comunistilor, al enduristilor, iar eu cu ragalia asta nu mi-am gasit nici un colt :D , ma primiti si pe mine aici ? :D

E un sport turing nu? are si el aici loc ca nu l-oi baga la comuniste, ca nu e facut in "cina" comunista.

 

In alta ordine de idei sunt pe undeva multumit de raspunsul tau referitor la gume, zic pe de o parte pentru ca ar fi fost placut sa aibe ea caucioce mai late din fabrica, dar asta e. Ma cam gandeam eu ca nu prea se pot schimba dupa bunul plac ca la masini, ca de io asa am fost obisnuit pe masina sa fac tuning :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEHEHE Zahei te-ai molipsit de la cox,ai facut crescatorie de arici pe limba :D

Lasa-l mah ca e un sport touring foarte frumos,daca nu scrie pe bord 300,nu inseamna ca nu fuge tare pana acolo la 200 :D

Decentul albastru il prinde cel mai bine scoate-ti un ochi si arunca-l aci (dar stai si c-o ureke la tata zahei ca stie ): http://www.suzukicycles.com/Products/GS500FK4/

E si ieftineanu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E si ieftineanu....

Pai asta e smecheria, e destul de bine la bani. Din pacate la noi la motor second nu poti face leasing, rate nika, singurul mod de a face leasing este un motor nou si cum oferta de la noi este cam subtirica la un motor mai de incepator, a reiesit chestiunea asta de suzuki, care sincer sa fiu mie unu' imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motociclete nu poti schimba rotile dupa bunul plac ca la masini. in principiu daca faci asta ii poti compromite grav comportamentul pe sosea. desi mai sunt cate unii care si-au pus ceuciucuri mai late, nimeni nu recomanda asta. nu e sigur. las-o cum a facut-o producatorul. in alta ordine de idei gusturile nu se discuta deci nu am sa discut nimic despre alegerea ta, desi ma mananca in foond sa te intreb ce cauta modelul ala la "motoare de viteza"  :D

De cand te-ai facut nene asa rau? Ai uitat cand invatai sa mergi pe unu din asta si ti-ai furat prima tranta?

 

On topic: arata binisor ala pe albastru. Parerea mea este ca daca esti incepator este pacat sa te bagi la un motor nou totusi. De asemenea mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca dupa un an nu vei mai fi incepator si daca te prinde flama vei vrea ceva mai mare, insa vei fi legat de un leasing.

 

Parerea mea. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e smecheria, e destul de bine la bani. Din pacate la noi la motor second nu poti face leasing, rate nika, singurul mod de a face leasing este un motor nou si cum oferta de la noi este cam subtirica la un motor mai de incepator, a reiesit chestiunea asta de suzuki, care sincer sa fiu mie unu' imi place.

Din cate stiu eu se poate face leasing si pentru un motor second hand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic: arata binisor ala pe albastru. Parerea mea este ca daca esti incepator este pacat sa te bagi la un motor nou totusi. De asemenea mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca dupa un an nu vei mai fi incepator si daca te prinde flama vei vrea ceva mai mare, insa vei fi legat de un leasing.

 

Parerea mea.  :D

Nici eu nu as fi vrut sa ma bag la unul nou, dar dupa cum am mai zis nu am reusit sa fac leasing pe un second, care sa-l aduc eu ca asa exista la medias o firma de face leasing pe motoare second dar pe motoarele care le aduc ei si care sunt cam vechiute, ciudatele, ma rog nu comentam mai mult. Si avand in vedere ca un second cu banul jos ma costa mult mai mult decat avansul la asta, la o rata subtirica de 60 de euroi pe luna, de abia daca fac banii (avansul+rate) intr-un an jumate, cat m-ar fi costat unu' second, cu banul jos. La asta se adauga faptul ca e nou, are garantie si pana la urma cu cazaturile si belelele, se rezolva cu casco, dar speram sa nu fie nevoie. Oricum peste un an, doi, il fericesc pe altul cu ea si la revanzare, avand in vedere ca e nouta isi va tine pretul. Daca iau un second cu loveaua jos la cat bag in consumabile si in ce i-o mai trebuii in astia doi ani, mai bine platesc rate la un motor nou la care nu ma uit decat la ulei si filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500le nu-ti place? E acelasi motor la mai putin bani, doar ca n-are carene si are far clasic, rotund

Nici in caruta, nici in teleguta cu GS-u 500, sa-i zicem naked. Ma atrag cele sport mai mult, dar la inceput prefer un turing, sau un sport turing, pentru o manevrabilitate si cabrare mai buna si pozitie mai dreapta. GS-u ar fi mai bun la inceput, ca orice naked, ca nu are carene si ca e mai manevrabil si pozitia mai buna, dar cu GS 500 F am impacat si capra si varza, e facut pa "platforma" lu' GS 500 si e carenat ca un micut haya. Cat despre carene: CASCO!

Nou Gs 500 fata de F e mai ieftin cu 350-400 euro, deci nu prea merita din punct de vedere al gusturilor mele (oricum modelul nou de GS 500 e frumos, un mic hornet). Iar ca sa-mi iau un bandit hartanit si batranel cu vreo 2500, prefer sa dau avansul care este exact atata. Am luat-o pe toate partile si asta e cea mai cea solutie pana la urma, ca nu ma casatoresc cu ea si s-o gasi cineva s-o ia si sa-i poarte ratele pana la sfarsit. Ma mai incanta ca e si un motor de litraj maricel, care face un pic de zgomot, cu cai putere mai putintei (asa ca pentru unu la inceput de drum) si cu un cuplu maricel.

Vom trai si vom vedea, cine stie ce s-o mai intampla pana sa ajung sa dau avansul, dar in principiu ma tenteaza. Oricum, va tin la curent cu ce va urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand te-ai facut nene asa rau? Ai uitat cand invatai sa mergi pe unu din asta si ti-ai furat prima tranta?

 

On topic: arata binisor ala pe albastru. Parerea mea este ca daca esti incepator este pacat sa te bagi la un motor nou totusi. De asemenea mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca dupa un an nu vei mai fi incepator si daca te prinde flama vei vrea ceva mai mare, insa vei fi legat de un leasing.

1. am cazut ca asa am vrut eu. :D

2. mi-ai luat vorba din gura. leasingul nu e pentru incepatori. dupa ce o sa inveti sa mergi ca lumea (cu cazaturile de rigoare) o sa vrei s-o schimbi. si ai s-o schimbi. de mai multe ori. pana cand iti dai seama ce-ti place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand te-ai facut nene asa rau? Ai uitat cand invatai sa mergi pe unu din asta si ti-ai furat prima tranta?

 

On topic: arata binisor ala pe albastru. Parerea mea este ca daca esti incepator este pacat sa te bagi la un motor nou totusi. De asemenea mai trebuie sa iei in calcul si faptul ca dupa un an nu vei mai fi incepator si daca te prinde flama vei vrea ceva mai mare, insa vei fi legat de un leasing.

1. am cazut ca asa am vrut eu. :D

2. mi-ai luat vorba din gura. leasingul nu e pentru incepatori. dupa ce o sa inveti sa mergi ca lumea (cu cazaturile de rigoare) o sa vrei s-o schimbi. si ai s-o schimbi. de mai multe ori. pana cand iti dai seama ce-ti place.

Si ce ma impiedica sa o schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti despre Suzuki GS 500 F? Model aparut anul acesta din cate am inteles, asa ca probabil o sa fie mai greu sa aud vreo parere de la cineva  care s-a urcat pe unu, dar in cazul in care stiti cate ceva bagati aici ca subsemnatul vrea sa-si ia unu si conteaza orice informatie. M-am tot gandit ce sa-mi iau si am ramas la modelul asta, pacat ca nu are cauciucurile mai late putin, macar un 150 pe spate si un 120 pe fata. Da chiar asa nu se pot schimba de la 130 la 150 pe spate si de la 110 la 120 pe fata? Poate va dati si o parere in ceea ce priveste si designul.

Calibra, ce putere are motorul (eventual si cuplu) si care este viteza maxima (in cat timp prinde 100 Km/h)...eu m-am uitat pe specificatiile de la SUSUKI si nu am vazut pe acolo.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vei fi legat de un leasing.

 

Mai exista si varianta unui credit. Imprumuti frumusel cati euroi vrei tu si iti cumperi ce sh vrea muschii tai.

Perfect adevarat. Oricum voi fi legat de ceva ca si creditul tot aia e pana la urma, dar in conditii mult mai bune decat la leasing, tocmai de aceea nu vreau leasing si vreau credit auto\moto. Tot la fel de bine exista posibilitatea de credite fara un scop anume, de maxim 5000 euro pe maxim 5 ani (asta pentru un second), dar beleau este ca trebuie si un girant care sa indeplineasca si el aceleasi cerinte ca si mine, vis-a-vis de salarizare si toate cele. In schimb la creditul auto/moto nu-ti trebuie girant in cazul in care dai un avans de minim 25% (pentru mai putin, trebuie). Si decat sa fac credit pentru un motor second mai bine fac pentru unul nou. Right?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calibra, ce putere are motorul (eventual si cuplu) si care este viteza maxima (in cat timp prinde 100 Km/h)...eu m-am uitat pe specificatiile de la SUSUKI si nu am vazut pe acolo.

 

Bafta!

Nasule mancatzash :D fi atent: Azi am fost la Suzuki si am mai aflat una alta Referitor la CP si Nm avem asa:

CP - 44/9000 rpm

Nm- 40/7400 rpm

vit. max. undeva la 190-200 km/h

0-100 km. nu mai conteaza ca nu e ca la masini, o mito de 125 fuge de ia asfaltu pe roti.

 

Chestia misto este ca nu are taxe fiind fabricata in Spania si de la 4940 CIP ajunge la 5879 cu toate taxele.

 

In rest 2 cilindrii, DOHC, 4 timpi, 2 carburatoare Mikuni, 6 viteze si un punkt mort, marsalier n-are ca la banii astia l-au scos :D , racire pe aer, 180 kg.,

suspensie fata- telescopica, hidraulica, arc elicoidal, reglaj tensiune arc

suspensie spate- brat oscilant, arc elicoidal, reglaj tensiune arc 7 pozitii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...