cristidb Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 @cristiDB ... prietene esti limitat in gandire... Daca ai 120 de cai, sau 500 nu inseamna ca o sa-i folosesti tot timpul. De fapt nu prea ai unde, dar poate o data la o saptamana sau 2 prinzi o sosea buna si libera si ii dai putin gaz. Unii oameni cumpara masini cu 2 usi desi cele cu 4 sunt mai practice. Chestie de gusturi. N-am mers cu ER-6 dar am mers cu versys, care e cam acelasi lucru. Diferenta de putere se simte doar la turatii mari. La mers normal sub 7000 rpm trag la fel. Nu mi-as lua tipul asta de motocicleta din mai mute motive, puterea nu e unul din ele. Ma simt mai bine pe CBR. Chestia cu limitarea atentiei din cauza pozitiei n-am inteles-o. Eu mi-am luat cauciucuri noi cu 190E, dunlop qualifier de aici. Nu sunt ele cele mai bune care exista, dar totusi sunt sport si adecvate pentru motorul meu. 5 sau 7 consum e tot una. Motorul e de distractie nu de facut economie. Ai mers tu cu ceva sport de 600 si ti s-a parut de nestapanit, foarte incomod, periculos? Poti intelege ca altora nu li se pare la fel? Eu am invatat sa conduc masini pe un aro 243 diesel, fara servodirectie, fara servofrana si apoi pe dacia 1310. Dupa ce inveti sa mergi cu spatele si cu remorca cu aro ala iti garantez ca poti sa parchezi orice alta masina fara emotii. Dupa astea toate celelalte masini mi s-au parut foarte usor de condus. Pe acelasi principiu, daca inveti sa mergi cu ceva sport o sa poti sa mergi cu orice. Daca o lungesti mult cu 250, 400 si 500 o iei de la capat de fiecare data cand te urci pe ceva mai puternic si mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 (editat) 600RR nu mi s-a parut de nestapanit absolut de loc... incomod da. Faza cu limitarea campului vizual e urmatoarea... 1. stand cu bustul inclinat nu mai poti intoarce capul in lateral la fel de mult si la fel de usor... Ca sa poti intoarce capul trebuie sa ridici bustul cat mai sus, deci sa intinzi bratele la maxim... scade feelingul pe directie. 2. pe un ss ai ochii la o inaltime mica si nu pra vezi peste masina din fata. Pe versys , ca zici ca ai mers vezi mult mai bine. Dar intradevar SS sunt za shit! ca de aia in tarile cu traditie moto sunt cele mai vandute categorii (vezi Italia, Germania, Franta, Spania) Pe de alta parte, zici ca nu te dai racing dar iti iei Dunlop Qualifier. That puzzles me... Dar daca zici ca motoru e distractie totul se schimba. Daca faceai 2000 km/luna contau 2 litiri in minus (40 litri = peste 200 lei) dar asa, la 200 nu-i sensibila diferenta Si... hai ca intindem discutia la nesfarsit, am mai facut-o de cateva ori in ultimii 7-8 ani de cand e mania asta cu SS-urile, fara nici un rezultat. Moto e pasiune (deci orgoliu), ratiunea (deci argumentare) nu-si are locul aici. Editat Aprilie 3, 2011 de E.Z.rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Eu am R1 pe care pozitia e similara R6 si nu observ nici o limitare a campului vizual.Da,corpul e aproape paralel cu asfaltul si tu tre sa-ti tii capul tot timpul ridicat in fata ceea ce presupune un efort,pe Hornet de ex pozitia e mult mai upright si mai relaxata Dar daca zici ca motoru e distractie totul se schimba Cand a fost vreodata altceva?Daca vrei sa crosetezi traficul un scuter de 125 ii da clasa,iar daca vrei touring pt 2 persoane si sa-ti bata vantul prin plete,o Mazda MX-5 iar ii da clasa. Ai zis cel mai bine : Moto e pasiune.Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.