adi.caras Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat Daca invarte greu, este electromotorul. "Da la masa". Nu sunt mecanic, dar stiu ca asa am patit la masina. Baterie nou-nouta abia invartea de cateva ori si apoi pauza. Se F.. electromotorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 sau bateria ta nu tine amperajul, am patit si eu la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat incearca cu alta baterie. 99% e bateria dusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat incearca cu alta baterie. 99% e bateria dusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 yep , bateria e dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 6, 2011 Autor Share Postat Aprilie 6, 2011 multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Oare ce bujii ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 la asta nu mam uitat inca.dar urmeaza sa ma uit,si daca e cazu sa le schimb.ce buji sa pun?pt zx400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 cr9e, cr9ek, cr9eix, de care vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 7, 2011 Autor Share Postat Aprilie 7, 2011 Ms stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 la asta nu mam uitat inca.dar urmeaza sa ma uit,si daca e cazu sa le schimb.ce buji sa pun?pt zx400 Baa, nu asta era intrebarea Verifica-le daca sunt bune. Adica distanta de la electrod la minus sa nu fie prea mare. Maxim 0.9 parca. Daca trebuiesc inlocuite, le inlocuiesti, nu te apuca sa faci vreo tiganie sa apropii masa de electrod ca tot n-o sa mearga bine. Mesaj completat http://www.ngk.de/en/product-finder/produk...529/CR9EK/6976/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) Am avut caz in care era oxidata siguranta principala, si introducea o rezistenta. Doar asta era problema. Nici nu incarca acumulatorul, si cu acumulator incarcat invartea demarorul letargic. Totusi daca puneam cabluri de jump-start de la masina pornita si avea astfel 14.5V in loc de 12V, pornea, tot greu dar pornea, surplusul de tensiune se pare era suficient. Nu spun ca inainte de gasirea hibei, viroaga daduse tura oblgatorie pe la service-uri, unde s-au pronuntat ca defecte and pe rand toate cuvintele magice ale incarcarii "bateria!" "rectifier!" "stator!" asa ca omul a ramas cu o baterie si un rectifier in plus, stator chiar nu avea chef de rebobinat ca nu arata ars :-)) Da o privire si la siguranta aia ca nu costa nimic si nu o fi rusine daca e oxidata. Zic si eu din ce mi s-a intamplat. Editat Aprilie 8, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 8, 2011 Autor Share Postat Aprilie 8, 2011 Ms de pont owene. Mesaj completat Ms si Cesar Mesaj completat Imi cer scz ca nu am spus mai exact despre ce e vorba : zx 400 f3 din 88 model japonez Kawasaki ZX-4 F3 An 1988 Motor - Răcit cu lichid, în patru timpi, transversal cu patru cilindri, DOHC, 4 supape pe cilindru. Capacitatea 399 Alezaj x cursa 57 х 39 mm Raport compresie 11.5:1 Aprindere / pornire CDI / Putere maxima HP 59 @ 12000 rpm Max Torque 3.9 kg-m @ 10000 rpm Transmisie / Drive 6 viteze / lanț Suspensie fata 41mm USR furci Suspensie spate Uni-Trak amortizor preload reglabil. Frâne față 2x 300mm disc 4 etriere piston Frâne spate 240mm disc Single 2 grosime piston Fata anvelope 110/70-17 Spate anvelope 140/60-18 Dry-Greutate 177 kg Capacitate de combustibil 16 Litri MII de scz ca nu am specificat mai exact despre ce e vorba ,si multumesc pt toti cei care au dat cu parerea.o seara plcuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 zau daca inteleg ce legatura e intre numarul de pistonase de frina si pornirea doar cu baterie de masina. Ma rog, inlocuieste si tu etrierul cu unul cu doua pistonase, vezi poate porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 multumesc tuturor celor care mau ajutat ,dar am aflat buba,compresia mica din pacate.voi face un nou topic daca are cineva de vanzare un motor de zx400 f3 in stare de functionare as prefera sal schimb.multumesc bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) Daca nu gasesti, poti sa incerci sa vezi mai exact de ce are compresia mica, eventual scapi cu o segmentare, planare de chiuloasa sau schimbat/rectificat scaunele de supape Editat Aprilie 15, 2011 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?sau nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?sau nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?sau nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Aprilie 15, 2011 Autor Share Postat Aprilie 15, 2011 Crede-ma X-eL ca nu stiu cu ce sa incep.merita resegmentat?sau nu merita!specific ca e model japonez!multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.