Sari la conținut

nu porneste ! doar cu baterie de masina zx400


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat

 

Daca invarte greu, este electromotorul. "Da la masa". Nu sunt mecanic, dar stiu ca asa am patit la masina. Baterie nou-nouta abia invartea de cateva ori si apoi pauza. Se F.. electromotorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat

 

 

incearca cu alta baterie. 99% e bateria dusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un zx400 si nu porneste doar cu baterie de masina . . . si cam greu si asa.ce poate fi ?o fi motorul uzat peste masura ?sa aiba prob la compresie?imi puteti da niste pareri.cam ce ar puea avea?multumesc anticipat

 

 

incearca cu alta baterie. 99% e bateria dusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta nu mam uitat inca.dar urmeaza sa ma uit,si daca e cazu sa le schimb.ce buji sa pun?pt zx400

 

Baa, nu asta era intrebarea :bounce: Verifica-le daca sunt bune. Adica distanta de la electrod la minus sa nu fie prea mare. Maxim 0.9 parca. Daca trebuiesc inlocuite, le inlocuiesti, nu te apuca sa faci vreo tiganie sa apropii masa de electrod ca tot n-o sa mearga bine.

Mesaj completat

http://www.ngk.de/en/product-finder/produk...529/CR9EK/6976/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut caz in care era oxidata siguranta principala, si introducea o rezistenta. Doar asta era problema. Nici nu incarca acumulatorul, si cu acumulator incarcat invartea demarorul letargic. Totusi daca puneam cabluri de jump-start de la masina pornita si avea astfel 14.5V in loc de 12V, pornea, tot greu dar pornea, surplusul de tensiune se pare era suficient.

 

Nu spun ca inainte de gasirea hibei, viroaga daduse tura oblgatorie pe la service-uri, unde s-au pronuntat ca defecte and pe rand toate cuvintele magice ale incarcarii "bateria!" "rectifier!" "stator!" asa ca omul a ramas cu o baterie si un rectifier in plus, stator chiar nu avea chef de rebobinat ca nu arata ars :-))

 

Da o privire si la siguranta aia ca nu costa nimic si nu o fi rusine daca e oxidata. Zic si eu din ce mi s-a intamplat.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de pont owene.

Mesaj completat

Ms si Cesar

Mesaj completat

Imi cer scz ca nu am spus mai exact despre ce e vorba : zx 400 f3 din 88 model japonez

Kawasaki ZX-4 F3

 

An 1988

 

 

Motor - Răcit cu lichid, în patru timpi, transversal cu patru cilindri, DOHC, 4 supape pe cilindru.

 

Capacitatea 399

Alezaj x cursa 57 х 39 mm

Raport compresie 11.5:1

 

 

 

Aprindere / pornire CDI /

 

Putere maxima HP 59 @ 12000 rpm

 

Max Torque 3.9 kg-m @ 10000 rpm

 

Transmisie / Drive 6 viteze / lanț

 

Suspensie fata 41mm USR furci

 

Suspensie spate Uni-Trak amortizor preload reglabil.

 

Frâne față 2x 300mm disc 4 etriere piston

 

Frâne spate 240mm disc Single 2 grosime piston

 

Fata anvelope 110/70-17

 

Spate anvelope 140/60-18

 

Dry-Greutate 177 kg

 

Capacitate de combustibil 16 Litri

MII de scz ca nu am specificat mai exact despre ce e vorba ,si multumesc pt toti cei care au dat cu parerea.o seara plcuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zau daca inteleg ce legatura e intre numarul de pistonase de frina si pornirea doar cu baterie de masina. Ma rog, inlocuieste si tu etrierul cu unul cu doua pistonase, vezi poate porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu gasesti, poti sa incerci sa vezi mai exact de ce are compresia mica, eventual scapi cu o segmentare, planare de chiuloasa sau schimbat/rectificat scaunele de supape

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...