kawazaki Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Cred ca se refera ca erau ude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 ude ude de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 eu in locul tau as incerca mai intai sa rezolv cu alimentarea. iar mecanicul daca e mecani, stie cum sa verifice daca bujiile au scanteie sau nu. dupa aia as avea grija sa mearga, indiferent de unde ii dau curent si abea la urma restul. in cazul in care nu avea probleme cu motorul, o luai invers, schimbai ce e mai rapid si ieftin. (bacteria) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 (editat) Baterie am de 12v12a si e si una de masina,cu nici una nu vrea sa porneasca,scanteie spun ca da pt ca am fost acol cand a verificat noiile bujii cum dau scanteie si dadeau scanteie foarte buna,doar sunt noii.ma intrebam sa fie probleme ca aprinderea adik (tci)sa deie scanteia cand nu trebuie?sau cititorul? Daca bujiile sunt ude cand se scoate atunci benzina primeste.nu?si da rateuri.sau primeste prea mult?sa fie de la carburator? o fi bobina ?si aia ar putea fi ?sa nu deie scanteia cand trebuie ? Editat Mai 26, 2011 de adi.caras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axelmot Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 multumesc pt ajutor ! Ma ajuta cineva cu noua problema...sa pus la loc motorul .... am incercat din nou sa o pornim iam luat bujii noii ngk cr8ek scanteie are dar nu vrea sa porneasca nici cum,si da rateuri cateodata.de scuipat bujiile le scuipa ,rare ori scoteam bujiile si din 4 bujii doar 3 erau scuipate.imi puteti da o parere care ar fi problema .miar fi de mare ajutor.multumesc Chear nimeni nu vrea sa imi deie un sfat ? Daca ai desfacut si adunat motorul, s-ar putea sa nu fie distributia pusa la punct. Mai verifica odata distributia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 (editat) distributia este pusa la loc.si inainte de a fi desfacut motorul pornea dar foarte foarte greu,si vreau sa porneasca la buton fara probleme,am crezut ca o fi problema mecanica dar micanic e OKI doar electric trebuie sa fie Editat Mai 26, 2011 de adi.caras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Posibil sa ti se mai fi spus asta dar electromotorul l-ai verificat, de obicei se aseaza carbune intre perii colectori de pe rotor si consuma curent in nesimtire astfel incat nu iti mai ramane curent si pentru CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 incearca sa verifici pick-up. (senzor de generator) sa masoare rezistenta acolo daca corepunde cu manualu de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Iunie 3, 2011 Autor Share Postat Iunie 3, 2011 imi poate spune cineva,pastilele de la supape se schimba sau se pot reface si repune .multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 imi poate spune cineva,pastilele de la supape se schimba sau se pot reface si repune .multumesc Doar daca e nevoie de masuri mai mici, se pot rectifica. Operatiunea trebuie insa facuta cu mare atentie pentru a nu le supra-incalzi (decali). In limite rezonabile (material indepartat) merge fara probleme, am testat personal. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Iunie 11, 2011 Autor Share Postat Iunie 11, 2011 (editat) ms pt detalii yo4hgx Buna baietii. imi stiti in mare problema mea ,si as vrea sa va spun noua problema de care am dat si sunt dat peste cap. . . la pers care a fost motorul sa o faca nu ii mai pot spune mecanic pt ca ma prostit mult . . . am dat de cineva serios si cine are rabdare si astazi neam dus sa incercam sa o pornim pt ca tot nu am reusit. . . am masurat compresia motorului si pe cilindru 1 a iesit 6 pe cilindru 2 a iesit 4 la cilindru 3 a iesit 0 si la 4 tot 0 . am ramas uimit pt ca "mecanicul" cel vechi mia spus ca la toate cilindri a iesit peste 5 . motorul a fost desfacuta dar sa pus tot la loc asa cum a fost inainte..ce poate fi prob?toata problema la compresie sa fie de la supape ca nu inchid si deschid cand trebuie ? exista asa ceva sa fie compresie 0 , sa nu indice nimic compresorul ?va spun din nou ca pistonul si inelele sunt OKI in stare foarte buna.VA ROG MULT AJUTATI_MA CU SFATURI PT CA SUNT DEJA CU NERVII LA PAMANT ! Cat e de grav ? MULTUMESC. sper sa-mi intelegeti scrisul Editat Iunie 11, 2011 de adi.caras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 ms pt detalii yo4hgx Buna baietii. imi stiti in mare problema mea ,si as vrea sa va spun noua problema de care am dat si sunt dat peste cap. . . la pers care a fost motorul sa o faca nu ii mai pot spune mecanic pt ca ma prostit mult . . . am dat de cineva serios si cine are rabdare si astazi neam dus sa incercam sa o pornim pt ca tot nu am reusit. . . am masurat compresia motorului si pe cilindru 1 a iesit 6 pe cilindru 2 a iesit 4 la cilindru 3 a iesit 0 si la 4 tot 0 . am ramas uimit pt ca "mecanicul" cel vechi mia spus ca la toate cilindri a iesit peste 5 . motorul a fost desfacuta dar sa pus tot la loc asa cum a fost inainte..ce poate fi prob?toata problema la compresie sa fie de la supape ca nu inchid si deschid cand trebuie ? exista asa ceva sa fie compresie 0 , sa nu indice nimic compresorul ?va spun din nou ca pistonul si inelele sunt OKI in stare foarte buna.VA ROG MULT AJUTATI_MA CU SFATURI PT CA SUNT DEJA CU NERVII LA PAMANT ! Cat e de grav ? MULTUMESC. sper sa-mi intelegeti scrisul Pistonul si inelele sunt OKI( se numesc segmenti) Ai vazut cu ochii tai? garantat nu au fost rupti la montare? Ai pus segmentii in cilindru sa masori ce deschidere au? daca ai o compresie o banuiesc ca ai probleme si cu pistoane segmenti si garantat cu supapele. Daca motorul a fost la mecanic de ce nu l-ai lasat acolo sa-l faca pana merge bine ca de aia este mecanic. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.caras Postat Iunie 14, 2011 Autor Share Postat Iunie 14, 2011 (editat) Am avut mai multa incredere in el decat trebuia si ma mintit in anumite probleme cu motorul si am decis sa o termin cu el . . . Da am vazut cu ochii mei pistonul si segmentii aratau ca nou ! si nu manca un gram de ulei.mia spus fostul proprietar .mi-a mai spus ca aprinderea e de vina si am dus un electronist care cu motoare se ocupa a masurat totul si a spus ca partea electrica e buna . am deschis si capacul de la supape si am vazut ca inchid si deschid . dar spun ca a iesit compresie pe 2 pistoane 0 .dupa aceea axul cu came sa pus umpic altfel si sa nu bata in supape si sa modificat compresia ,la pistoanele la care a fost compresie sa schimbat a fost 0 - 0 si la celelalte a iesit 6 si 4 .imi pare rau ca mam lasat pe mana acestui om . Imi poate spune cineva pastilele la cati mm trebuie rectificata ? pt ca nu am manual la ea si nu stiu la cati mm se rectifica pt ca vreau sa duc supapele si pastilele la rectificat.ZX400 model japonez va rog mult Editat Iunie 12, 2011 de adi.caras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_pita Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 salut.stie cineva de unde pot sa iau din bucuresti o baterie (nu chinezarie dar nici una de 4 milioane) in bucuresti prferabil zona iuliu maniu,militari,dr.taberei pt o honda cbr rr 2003?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 salut.stie cineva de unde pot sa iau din bucuresti o baterie (nu chinezarie dar nici una de 4 milioane) in bucuresti prferabil zona iuliu maniu,militari,dr.taberei pt o honda cbr rr 2003?multumesc Kronau moto zona unirii,costa cam 50 euro maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.