Sari la conținut

nu porneste ! doar cu baterie de masina zx400


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu in locul tau as incerca mai intai sa rezolv cu alimentarea. iar mecanicul daca e mecani, stie cum sa verifice daca bujiile au scanteie sau nu.

dupa aia as avea grija sa mearga, indiferent de unde ii dau curent si abea la urma restul.

in cazul in care nu avea probleme cu motorul, o luai invers, schimbai ce e mai rapid si ieftin. (bacteria)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baterie am de 12v12a si e si una de masina,cu nici una nu vrea sa porneasca,scanteie spun ca da pt ca am fost acol cand a verificat noiile bujii cum dau scanteie si dadeau scanteie foarte buna,doar sunt noii.ma intrebam sa fie probleme ca aprinderea adik (tci)sa deie scanteia cand nu trebuie?sau cititorul?

 

Daca bujiile sunt ude cand se scoate atunci benzina primeste.nu?si da rateuri.sau primeste prea mult?sa fie de la carburator?

 

post-63650-0-87827900-1306399918_thumb.jpg

 

 

o fi bobina ?si aia ar putea fi ?sa nu deie scanteia cand trebuie ?

Editat de adi.caras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt ajutor !

 

Ma ajuta cineva cu noua problema...sa pus la loc motorul .... am incercat din nou sa o pornim iam luat bujii noii ngk cr8ek scanteie are dar nu vrea sa porneasca nici cum,si da rateuri cateodata.de scuipat bujiile le scuipa ,rare ori scoteam bujiile si din 4 bujii doar 3 erau scuipate.imi puteti da o parere care ar fi problema .miar fi de mare ajutor.multumesc

 

Chear nimeni nu vrea sa imi deie un sfat ? :(

 

Daca ai desfacut si adunat motorul, s-ar putea sa nu fie distributia pusa la punct. Mai verifica odata distributia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

distributia este pusa la loc.si inainte de a fi desfacut motorul pornea dar foarte foarte greu,si vreau sa porneasca la buton fara probleme,am crezut ca o fi problema mecanica dar micanic e OKI doar electric trebuie sa fie

Editat de adi.caras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa ti se mai fi spus asta dar electromotorul l-ai verificat, de obicei se aseaza carbune intre perii colectori de pe rotor si consuma curent in nesimtire astfel incat nu iti mai ramane curent si pentru CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa verifici pick-up. (senzor de generator) sa masoare rezistenta acolo daca corepunde cu manualu de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poate spune cineva,pastilele de la supape se schimba sau se pot reface si repune .multumesc

 

Doar daca e nevoie de masuri mai mici, se pot rectifica. Operatiunea trebuie insa facuta cu mare atentie pentru a nu le supra-incalzi (decali). In limite rezonabile (material indepartat) merge fara probleme, am testat personal.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ms pt detalii yo4hgx

 

Buna baietii. imi stiti in mare problema mea ,si as vrea sa va spun noua problema de care am dat si sunt dat peste cap. . . la pers care a fost motorul sa o faca nu ii mai pot spune mecanic pt ca ma prostit mult . . . am dat de cineva serios si cine are rabdare si astazi neam dus sa incercam sa o pornim pt ca tot nu am reusit. . . am masurat compresia motorului si pe cilindru 1 a iesit 6 pe cilindru 2 a iesit 4 la cilindru 3 a iesit 0 si la 4 tot 0 . am ramas uimit pt ca "mecanicul" cel vechi mia spus ca la toate cilindri a iesit peste 5 . motorul a fost desfacuta dar sa pus tot la loc asa cum a fost inainte..ce poate fi prob?toata problema la compresie sa fie de la supape ca nu inchid si deschid cand trebuie ? exista asa ceva sa fie compresie 0 , sa nu indice nimic compresorul ?va spun din nou ca pistonul si inelele sunt OKI in stare foarte buna.VA ROG MULT AJUTATI_MA CU SFATURI PT CA SUNT DEJA CU NERVII LA PAMANT ! Cat e de grav ? MULTUMESC. sper sa-mi intelegeti scrisul

Editat de adi.caras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt detalii yo4hgx

 

Buna baietii. imi stiti in mare problema mea ,si as vrea sa va spun noua problema de care am dat si sunt dat peste cap. . . la pers care a fost motorul sa o faca nu ii mai pot spune mecanic pt ca ma prostit mult . . . am dat de cineva serios si cine are rabdare si astazi neam dus sa incercam sa o pornim pt ca tot nu am reusit. . . am masurat compresia motorului si pe cilindru 1 a iesit 6 pe cilindru 2 a iesit 4 la cilindru 3 a iesit 0 si la 4 tot 0 . am ramas uimit pt ca "mecanicul" cel vechi mia spus ca la toate cilindri a iesit peste 5 . motorul a fost desfacuta dar sa pus tot la loc asa cum a fost inainte..ce poate fi prob?toata problema la compresie sa fie de la supape ca nu inchid si deschid cand trebuie ? exista asa ceva sa fie compresie 0 , sa nu indice nimic compresorul ?va spun din nou ca pistonul si inelele sunt OKI in stare foarte buna.VA ROG MULT AJUTATI_MA CU SFATURI PT CA SUNT DEJA CU NERVII LA PAMANT ! Cat e de grav ? MULTUMESC. sper sa-mi intelegeti scrisul

Pistonul si inelele sunt OKI( se numesc segmenti) Ai vazut cu ochii tai? garantat nu au fost rupti la montare? Ai pus segmentii in cilindru sa masori ce deschidere au? daca ai o compresie o banuiesc ca ai probleme si cu pistoane segmenti si garantat cu supapele. Daca motorul a fost la mecanic de ce nu l-ai lasat acolo sa-l faca pana merge bine ca de aia este mecanic.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut mai multa incredere in el decat trebuia si ma mintit in anumite probleme cu motorul si am decis sa o termin cu el . . . Da am vazut cu ochii mei pistonul si segmentii aratau ca nou ! si nu manca un gram de ulei.mia spus fostul proprietar .mi-a mai spus ca aprinderea e de vina si am dus un electronist care cu motoare se ocupa a masurat totul si a spus ca partea electrica e buna . am deschis si capacul de la supape si am vazut ca inchid si deschid . dar spun ca a iesit compresie pe 2 pistoane 0 .dupa aceea axul cu came sa pus umpic altfel si sa nu bata in supape si sa modificat compresia ,la pistoanele la care a fost compresie sa schimbat a fost 0 - 0 si la celelalte a iesit 6 si 4 .imi pare rau ca mam lasat pe mana acestui om .

 

Imi poate spune cineva pastilele la cati mm trebuie rectificata ? pt ca nu am manual la ea si nu stiu la cati mm se rectifica pt ca vreau sa duc supapele si pastilele la rectificat.ZX400 model japonez va rog mult

Editat de adi.caras
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut.stie cineva de unde pot sa iau din bucuresti o baterie (nu chinezarie dar nici una de 4 milioane) in bucuresti prferabil zona iuliu maniu,militari,dr.taberei pt o honda cbr rr 2003?multumesc

Kronau moto zona unirii,costa cam 50 euro maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...