SILVIU.C Postat Octombrie 8, 2006 Share Postat Octombrie 8, 2006 aceeasi acceleratie ?... fals ! cat despre sfaturi, nu am vazut niciunul pe aici. insumand, una dintre calitatatile omului este puterea de a alege. in rest, D-zeu cu mila ... Citeste si documenteaza-te ....si din punct de vedere logic ai putea sa-mi dai dreptate ,totul e sa gandesti putin ,gandeste-te ca la plecarea de pe loc degeaba ai peste 150cp caci NU poti sa-i pui efectiv pe pamant pe toti ,e logic....peste 100-140km/h e cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Citeste si documenteaza-te ....si din punct de vedere logic ai putea sa-mi dai dreptate ,totul e sa gandesti putin ,gandeste-te ca la plecarea de pe loc degeaba ai peste 150cp caci NU poti sa-i pui efectiv pe pamant pe toti ,e logic....peste 100-140km/h e cu totul altceva nu conteaza caii putere (care dau viteza maxima, depinzand desigur si de "gear ratio) ci cuplul motor la o acceleratie ... http://www.mcnews.com/mcnews/depts/Dec03PerfIndexPart2.pdf. http://www.bikechatforums.com/viewtopic.ph...&highlight= Dec03PerfIndexPart2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 nu conteaza caii putere (care dau viteza maxima, depinzand desigur si de "gear ratio) ci cuplul motor la o acceleratie ... Gresit, foarte gresit. Caii putere conteaza si pentru viteza maxima si acceleratie. Cuplul conteaza numai la roata, cel motor e irelevant. (iar cuplul la roata e complet diferit de cel la motor, nu e ca la putere unde se pierde un pic). Iar la acceleratiile pana la 100kmph diferentele nu sunt prea mari. Acum depinde daca 10 sutimi voua va par multe sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 Interesant tabel...poate ii pot pune si eu o intrebare reiserului Coxanelu: cum se face ca pe un sfert de mila "prea slaba"(asta dupa tine) cbr1000rr obtine o viteza mai mare ca a lui R1 si la acceleratie e o idee mai buna?...cum naiba simtiti voi ,reiserii ca x e mai slaba ca y ,cand acest tabel te contrazice 100%??....aaaaa ,am uitat ,e contrafacut tabelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 vere ... serios acu ... daca e sa mergi in oras si sa faci liniute la semafor, una de 600 e super ok (e si mai manevrabila si are si consum mai mic) ... dar daca te duci pe autostrada sa vezi cat baga ... atunci merita de 1000. io zic in continuare ca pt. romania una de 1000 e moft sau pasiune (e adevarat ca e si mai fiabila) dar nu am absolut nimic cu supersportul in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 Sau la ace de par ,curbe stranse e perfect un 600 ,peste un miar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 S-a deviat cumva de la subiect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Sau la ace de par ,curbe stranse e perfect un 600 ,peste un miar Care e diferenta, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 Pt creierasul tau ,care gata credea ca m-a inchis ...iti dau un singur argument logic: cu cat e mai lat cauciucul de pe spate cu atat v-a trebui sa te chinui sa apleci mai mult motocicleta in comparatie cu un cauciuc mai ingust ,plus diferentele de "marime" iti dau un avantaj clar asupra manevrabilitatii in favoarea uneia de 600 (repet ,pe traseu foarte virajat).Capisci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roli Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Baieti ! Hai sa nu ne intoarcem chiar la gradinita ! Hmm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Baieti ! Hai sa nu ne intoarcem chiar la gradinita ! Hmm... cred ca ideea era cam asa: daca tot e sa iei SS in oras, macar sa fie de 600 nu de 1000 ca acceleratia (asta fiind singurul atu al SS pe care il poti utiliza in oras fara riscuri mult prea mari) e cam la fel si la una si la alta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 11, 2006 Autor Share Postat Octombrie 11, 2006 Bracio ,nu mi-ai raspuns ,te-a satisfacut raspunsul meu de plimbaret? ...sau acuma ceri "aprobare" de la idolii tai ,reiserii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 (editat) SILVIU...incearca sa vorbesti cu mai mult respect cu cei de pe aici.Chiar daca sunt mai...neganditi....asa cum crezi tu despre majoritatea. Nu ma intereseaza cat de important te crezi.Nici macar nu mai intereseaza ca transpiri tot de fericire ca-ti da cineva atentie...nu...pur si simplu am obosit sa vad post-uri in sir in care preaslavesti ....ce crezi tu ca trebuie slavit...ori tabele...ori "chiloti" consacrati...care desigur ca....bleah. LASA-NE!!!!!! Editat Octombrie 12, 2006 de GoKart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Pt creierasul tau ,care gata credea ca m-a inchis ...iti dau un singur argument logic: cu cat e mai lat cauciucul de pe spate cu atat v-a trebui sa te chinui sa apleci mai mult motocicleta in comparatie cu un cauciuc mai ingust ,plus diferentele de "marime" iti dau un avantaj clar asupra manevrabilitatii in favoarea uneia de 600 (repet ,pe traseu foarte virajat).Capisci? Ai mare dreptate! Desi in cartea tehnica scrie ca se poate pune si un 190, in cazul asta se schimba total comportamentul motorului pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 12, 2006 Autor Share Postat Octombrie 12, 2006 SILVIU...incearca sa vorbesti cu mai mult respect cu cei de pe aici.Chiar daca sunt mai...neganditi....asa cum crezi tu despre majoritatea. Nu ma intereseaza cat de important te crezi.Nici macar nu mai intereseaza ca transpiri tot de fericire ca-ti da cineva atentie...nu...pur si simplu am obosit sa vad post-uri in sir in care preaslavesti ....ce crezi tu ca trebuie slavit...ori tabele...ori "chiloti" consacrati...care desigur ca....bleah. LASA-NE!!!!!! Te-a bagat cineva in seama pe tine?!...nu ,nu cred si te simti frustrat...offf ,micutule .Vorbesti off-topic(vb si noi),dar macar 1% poate poti fi si ON-TOPIC de clasa 750 uita toata lumea.. sau nu e prea interesanta, nu? A ramas doar Suzuki cu un model de 750 si ca sa incep sa laud 750-le or sa mi se urce toti in cap,asa ca ma abtin Ai mare dreptate! Desi in cartea tehnica scrie ca se poate pune si un 190, in cazul asta se schimba total comportamentul motorului pe curbe. E normal ,e logic si cand te gandesti ca si ASTA am citit-o tot in revista....poate ar trebui mai multi sa puna mana pe citit articole destul de bune(zic eu in Univers Moto),usor usor cu teorie ,apoi incercam sa punem in practica si o sa se evolueze destul de bine...dar intotdeauna trebuie sa se ridice cate un no-name care sa conteste un adevarat PILOT PROFESIONIST si sa se creada miezul tuturor:disappointed: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Pt creierasul tau ,care gata credea ca m-a inchis ...iti dau un singur argument logic: cu cat e mai lat cauciucul de pe spate cu atat v-a trebui sa te chinui sa apleci mai mult motocicleta in comparatie cu un cauciuc mai ingust ,plus diferentele de "marime" iti dau un avantaj clar asupra manevrabilitatii in favoarea uneia de 600 (repet ,pe traseu foarte virajat).Capisci? Uau, multumesc! Alta intrebare, daca nu te superi: Silviu, care franeaza mai bine, un 600 sau un miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 14, 2006 Autor Share Postat Octombrie 14, 2006 Ma bucur ca ti-am putut fi de folos ,stiam ca nu ai habar(decat ce te abureste unul si altul) ,macar am facut un bine . Referitor la cealalta intrebare ,ti-am mai spus si imi intaresti pe zi ce trece ca esti ....diferente la franare exista si intre aceleasi modele ,depinde ce fel de placute folosesti ,cat sunt de uzate si asa se pot face diferente chiar si intre 2 motociclete IDENTICE(ma rog ,diferente infime ,dar SUNT) Ps:du-te la farmacie si ia ceva pastile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 (editat) Ma bucur ca ti-am putut fi de folos ,stiam ca nu ai habar(decat ce te abureste unul si altul) ,macar am facut un bine . Referitor la cealalta intrebare ,ti-am mai spus si imi intaresti pe zi ce trece ca esti ....diferente la franare exista si intre aceleasi modele ,depinde ce fel de placute folosesti ,cat sunt de uzate si asa se pot face diferente chiar si intre 2 motociclete IDENTICE(ma rog ,diferente infime ,dar SUNT) Ps:du-te la farmacie si ia ceva pastile Foarte tare Alta intrebare: Franarea se efectueaza inainte de curba sau pana in mijlocul curbei? Editat Octombrie 14, 2006 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 Foarte tare Alta intrebare: Franarea se efectueaza inainte de curba sau pana in mijlocul curbei? Cu siguranta nu am ce cauta eu aici dar din cate stiu eu franarea se face inainte de curba nu pana in mijlocul ei, de la mijlocul curbei se accelereaza usor (asta stiu eu si asa fac eu cu troaca mea) daca am aberat atunci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 14, 2006 Autor Share Postat Octombrie 14, 2006 Foarte tare Alta intrebare: Franarea se efectueaza inainte de curba sau pana in mijlocul curbei? Era vorba de cu totul altceva aici ,in acest topic....ti-am recomandat o farmacie ,nu vrei sa ma asculti ,treaba ta Ps:plecaciunile le faci inaintea unora care iti dau o surubelnita ....asa ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Octombrie 14, 2006 Share Postat Octombrie 14, 2006 eu cred ca are putere super destula si un super-sport de 600. cel putin pt strada....cand nu folosesti nici jumate. si oricum timpii scosi pe circuit conteaza f mult si de cine e in sa, nu neaaparat de putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.