Sari la conținut

Fzr 600


erase
 Share

Postări Recomandate

Am un FZR 600 din 1992 care a mers perfect (manca pamantul peste 7000 de ture) dar acum s-a babit adica nu mai are explozia aceea de putere cand atingea 7000 rot/min adica la aceeasi turatie acum am o viteza mult mai mica fata de mai inainte cand era puternica. Mentionez ca s-a stricat dupa un drum mai lung si in viteza (150-230 km/h) Sa fie de la bujii ? As vrea in mare sa stiu daca ati avut si voi astfel de probleme . Si papa ulei cam un litru/1000 km binenteles ca merg in turatie (in medie 7000-11.000 rot/min)

La cati km se schimba filtrele de aer, benzina etc ? Multumesc anticipat !

Un releu de incarcare unde gasesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA bujiile sunt pricipalul vinovat. Schimbale dar ai grije de unde iei ca am mai schimbat si dupa 100 km pornea in 2 pistoane. Sa iei bujii CR9EK. e normal sa manance ulei in ture inalte in principiu daca o ti peste 9000 de ture mananca grav. eu am facut 1000 si ceva de km fara sa trec de 9000 de ture si am complectat 100ml. ulterior am mai facut 150 km blana max cat putea motoreta si am complectat 300ml.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA bujiile sunt pricipalul vinovat. Schimbale dar ai grije de unde iei ca am mai schimbat si dupa 100 km pornea in 2 pistoane. Sa iei bujii CR9EK. e normal sa manance ulei in ture inalte in principiu daca o ti peste 9000 de ture mananca grav. eu am facut 1000 si ceva de km fara sa trec de 9000 de ture si am complectat 100ml. ulterior am mai facut 150 km blana max cat putea motoreta si am complectat 300ml.

 

Mor de draci ....mi-am pierdut cheia de la motor si nu aveam dublura .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

nu stiu daca yamaha consuma mai mult ulei ca alte motoare in ture dar stiu ca la R1 din 99 si TUNDERACE 96-97 cartea ii da si 1l la 1000 km la turatii f mari.

 

in cazul lui erase bujiile ar fi cel mai fericit caz, supapele???????

 

cu drumurile noastre prafuite este bine sa schimbi consumabilele la fiecare inceput de sezon, eu asa fac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut

 

nu stiu daca yamaha consuma mai mult ulei ca alte motoare in ture dar stiu ca la R1 din 99 si TUNDERACE 96-97 cartea ii da si 1l la 1000 km la turatii f mari.

 

in cazul lui erase bujiile ar fi cel mai fericit caz, supapele???????

 

cu drumurile noastre prafuite este bine sa schimbi consumabilele la fiecare inceput de sezon, eu asa fac

 

sper sa fie numai bujiile .... de uned pot cumpara bujii pt. modelul asta : fzr 600

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am o intrebare pt voi

 

inca nu trebuie sa schimb discurile de ambreiaj, dar daca va trebui pe

viitor trebuie desfacut motorul sau doar un capac din partea laterala a motorului?

 

merci pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am manualul pt fzr 600, si din ce scrie acolo si arata nu tre desfacut motorul ci doar

capacul din partea dreapta a motorului

 

manualul am vrut sa-l postez dar nu am putut, are 41 mb, eventual pe capitole cine doreste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

componenet care merg de la 600 la 400

 

 

What parts are interchangeable with the FZR400

 

The following parts will interchange between a 400 and a 600:

 

* rear wheels (if you use the caliper hanger that goes with the wheel)

* front wheels (as long as the rotors/calipers go with their matching forks)

* complete front ends (triple clamps are the same)

* motors (with the change of a few things - see 600 motor swap)

* handle bars and levers

* gas tanks (the 600 has a slightly higher filler neck, but fits every where else)

* switch gear and throttle (cables differ at carb)

* foot pegs and levers

* clutch cables

* swing arms

* rear shock and all linkages

* carbs (may need jetting change)

* front brake calipers (only applies to '88-89 400's and pre 4-piston 600's)

* rear brake calipers (all)

* front and rear axles

* rear gas tank brackets

* regulator (Sloan's says the part number is 1 digit off, but this has been tested in racing circles)

* radiator fans

* radiator caps, (Quoted from an anonymous source - If the price of a new Yamaha radiator cap makes you choke, go to your local auto parts store and buy one for an '89 Honda Accord. It's the same.)

* thermostats

* gas caps (Note, the filler neck on the 600 tank is taller)

* ignition switches

* sprocket covers

* starter clutch covers

* starter relays

* cam chain tensioner

* turn signals

 

 

 

As far as swapping parts between models, the '89 and '90 models are identical. The only differences to the '91 model is paint, 4-piston calipers, rotors with a different offset (but same diameter), a bigger 4 inch rear rim, and the Deltabox swing arm. The 91-92 models also have a different upper fairing and a single headlight.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand in vedere ca nu iti mai trage la fel si manca si ulei si bujiile sunt bune atunci ai probleme grave !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtul de aer se scimba pe la 3ooookm, dar e bine sa il scoti si sa-l cureti la fiecare 5000 , bujiile si filtru de benzina pe la 20000km.

 

30.000?!?!?!

 

La a mea cartea zice ca se schimba la 12K si e curata la pe la 2 parca. Si asta in tari civilizate nu in jegu de Romania unde sta prafu si nisipu pe sosele ca la Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cartea tehnica scrie ca reviziile se fac la 6000 km, se schimba uleiul si filtrul de ulei

se verifica toate consumabilele, filtrul de aer max 12 000, se verifica lichidul de frana si de racire, placutele de frana si kitul de lant

 

va trimit cateva date tehnice

FZR600_chap_2.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in cartea tehnica scrie ca reviziile se fac la 6000 km, se schimba uleiul si filtrul de ulei

se verifica toate consumabilele, filtrul de aer max 12 000, se verifica lichidul de frana si de racire, placutele de frana si kitul de lant

 

va trimit cateva date tehnice

FZR600_chap_2.pdf

 

 

 

stie cineva de unde fac rost de capacul de pe stanga (de la aprindere), in plus mai am piese de schimbat din cauza unei cazaturi ! stie cineva pe unde gasesc piese ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...