erase Postat Octombrie 12, 2006 Share Postat Octombrie 12, 2006 Am un FZR 600 din 1992 care a mers perfect (manca pamantul peste 7000 de ture) dar acum s-a babit adica nu mai are explozia aceea de putere cand atingea 7000 rot/min adica la aceeasi turatie acum am o viteza mult mai mica fata de mai inainte cand era puternica. Mentionez ca s-a stricat dupa un drum mai lung si in viteza (150-230 km/h) Sa fie de la bujii ? As vrea in mare sa stiu daca ati avut si voi astfel de probleme . Si papa ulei cam un litru/1000 km binenteles ca merg in turatie (in medie 7000-11.000 rot/min) La cati km se schimba filtrele de aer, benzina etc ? Multumesc anticipat ! Un releu de incarcare unde gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 DA bujiile sunt pricipalul vinovat. Schimbale dar ai grije de unde iei ca am mai schimbat si dupa 100 km pornea in 2 pistoane. Sa iei bujii CR9EK. e normal sa manance ulei in ture inalte in principiu daca o ti peste 9000 de ture mananca grav. eu am facut 1000 si ceva de km fara sa trec de 9000 de ture si am complectat 100ml. ulterior am mai facut 150 km blana max cat putea motoreta si am complectat 300ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erase Postat Octombrie 22, 2006 Autor Share Postat Octombrie 22, 2006 DA bujiile sunt pricipalul vinovat. Schimbale dar ai grije de unde iei ca am mai schimbat si dupa 100 km pornea in 2 pistoane. Sa iei bujii CR9EK. e normal sa manance ulei in ture inalte in principiu daca o ti peste 9000 de ture mananca grav. eu am facut 1000 si ceva de km fara sa trec de 9000 de ture si am complectat 100ml. ulterior am mai facut 150 km blana max cat putea motoreta si am complectat 300ml. Mor de draci ....mi-am pierdut cheia de la motor si nu aveam dublura ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Mor de draci ....mi-am pierdut cheia de la motor si nu aveam dublura ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 23, 2006 Share Postat Octombrie 23, 2006 Scuze ca ma bag si eu ,dar am inteles ca ,din fabrica ,se da un consum de ulei la Yamaha....bine ,toate motoarele consuma ulei in forja ,dar am inteles ca Yamaha consuma mai mult ulei decat celelalte.Asa este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 salut nu stiu daca yamaha consuma mai mult ulei ca alte motoare in ture dar stiu ca la R1 din 99 si TUNDERACE 96-97 cartea ii da si 1l la 1000 km la turatii f mari. in cazul lui erase bujiile ar fi cel mai fericit caz, supapele??????? cu drumurile noastre prafuite este bine sa schimbi consumabilele la fiecare inceput de sezon, eu asa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erase Postat Noiembrie 7, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2006 salut nu stiu daca yamaha consuma mai mult ulei ca alte motoare in ture dar stiu ca la R1 din 99 si TUNDERACE 96-97 cartea ii da si 1l la 1000 km la turatii f mari. in cazul lui erase bujiile ar fi cel mai fericit caz, supapele??????? cu drumurile noastre prafuite este bine sa schimbi consumabilele la fiecare inceput de sezon, eu asa fac sper sa fie numai bujiile .... de uned pot cumpara bujii pt. modelul asta : fzr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 salut, am o intrebare pt voi inca nu trebuie sa schimb discurile de ambreiaj, dar daca va trebui pe viitor trebuie desfacut motorul sau doar un capac din partea laterala a motorului? merci pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erase Postat Noiembrie 18, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2006 nu ma pricep salut, am o intrebare pt voi inca nu trebuie sa schimb discurile de ambreiaj, dar daca va trebui pe viitor trebuie desfacut motorul sau doar un capac din partea laterala a motorului? merci pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Noiembrie 20, 2006 Share Postat Noiembrie 20, 2006 acum am manualul pt fzr 600, si din ce scrie acolo si arata nu tre desfacut motorul ci doar capacul din partea dreapta a motorului manualul am vrut sa-l postez dar nu am putut, are 41 mb, eventual pe capitole cine doreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 componenet care merg de la 600 la 400 What parts are interchangeable with the FZR400 The following parts will interchange between a 400 and a 600: * rear wheels (if you use the caliper hanger that goes with the wheel) * front wheels (as long as the rotors/calipers go with their matching forks) * complete front ends (triple clamps are the same) * motors (with the change of a few things - see 600 motor swap) * handle bars and levers * gas tanks (the 600 has a slightly higher filler neck, but fits every where else) * switch gear and throttle (cables differ at carb) * foot pegs and levers * clutch cables * swing arms * rear shock and all linkages * carbs (may need jetting change) * front brake calipers (only applies to '88-89 400's and pre 4-piston 600's) * rear brake calipers (all) * front and rear axles * rear gas tank brackets * regulator (Sloan's says the part number is 1 digit off, but this has been tested in racing circles) * radiator fans * radiator caps, (Quoted from an anonymous source - If the price of a new Yamaha radiator cap makes you choke, go to your local auto parts store and buy one for an '89 Honda Accord. It's the same.) * thermostats * gas caps (Note, the filler neck on the 600 tank is taller) * ignition switches * sprocket covers * starter clutch covers * starter relays * cam chain tensioner * turn signals As far as swapping parts between models, the '89 and '90 models are identical. The only differences to the '91 model is paint, 4-piston calipers, rotors with a different offset (but same diameter), a bigger 4 inch rear rim, and the Deltabox swing arm. The 91-92 models also have a different upper fairing and a single headlight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorcer Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 avand in vedere ca nu iti mai trage la fel si manca si ulei si bujiile sunt bune atunci ai probleme grave ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarecu Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Filtul de aer se scimba pe la 3ooookm, dar e bine sa il scoti si sa-l cureti la fiecare 5000 , bujiile si filtru de benzina pe la 20000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Filtul de aer se scimba pe la 3ooookm, dar e bine sa il scoti si sa-l cureti la fiecare 5000 , bujiile si filtru de benzina pe la 20000km. 30.000?!?!?! La a mea cartea zice ca se schimba la 12K si e curata la pe la 2 parca. Si asta in tari civilizate nu in jegu de Romania unde sta prafu si nisipu pe sosele ca la Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 in cartea tehnica scrie ca reviziile se fac la 6000 km, se schimba uleiul si filtrul de ulei se verifica toate consumabilele, filtrul de aer max 12 000, se verifica lichidul de frana si de racire, placutele de frana si kitul de lant va trimit cateva date tehnice FZR600_chap_2.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
erase Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 in cartea tehnica scrie ca reviziile se fac la 6000 km, se schimba uleiul si filtrul de ulei se verifica toate consumabilele, filtrul de aer max 12 000, se verifica lichidul de frana si de racire, placutele de frana si kitul de lant va trimit cateva date tehnice FZR600_chap_2.pdf stie cineva de unde fac rost de capacul de pe stanga (de la aprindere), in plus mai am piese de schimbat din cauza unei cazaturi ! stie cineva pe unde gasesc piese ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.