Sari la conținut

Suzuki Volusia Owners&fans


Ancalagon
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ahoj la toti!

 

Pentru cei mai vechi pe site si care poate au creat acest topic as vrea sa-i intreb: se includ aici si discutii referitoare la modelele de Suzuki VL 800 din 2005 incoace? Acestea nu se mai denumesc Volusia.

 

Personal am un Suzuki Intruder VL800, model 2005, pe injectie.

 

Numai de bine!

 

Salutare la toti !

 

Pentru un Suzuki VL800 Intruder ( Volusia) an fabricatie 2005, cumpar:

- ghidon original (sau pot da la schimb un flybar).

- crashbar, care sa se potriveasca pe motor.

 

Mai sunt interesat de coburi laterali, plastic sau piele, dar care sa aiba forma aripii ( pentru cruisere).

 

Ahoj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Bine ai venit in rândul Volusi-stilor :) dar sa știi ca suntem rari :)

Dacă ai cont de facebook vezi ca e si un grup Intruder Owners unde se aduna cam orice fel de intruder inclusiv volusia. E mai activ decât topicul asta.

 

Fain motorul, din ce an si câți km are? E luat din țară?

Eu eram chitit pe dragstar dar după ce am dat o tura cu Volusia am uitat de yamaha :)

 

E un motor tare fain,distractiv,ușor de condus si cu vana in el,cu 2 pers nu ma chinuiam sa depășesc.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in rândul Volusi-stilor :) dar sa știi ca suntem rari :)

Dacă ai cont de facebook vezi ca e si un grup Intruder Owners unde se aduna cam orice fel de intruder inclusiv volusia. E mai activ decât topicul asta.

 

Fain motorul, din ce an si câți km are? E luat din țară?

Eu eram chitit pe dragstar dar după ce am dat o tura cu Volusia am uitat de yamaha :)

 

E un motor tare fain,distractiv,ușor de condus si cu vana in el,cu 2 pers nu ma chinuiam sa depășesc.

 

Asfalt uscat

Salut,si eu tot la Dragstar ma gandeam dar am gasit intimplator asta pe net la un pret bun(zic eu) si m-a atras mai mult pentru racirea pe lichid (am avut inainte virago 535 racire pe aer).Este adus din Italia,fabricatie 2001,17800 de km,3500 euro cu totul adus pana la Oradea.Mersi pentru sfatul cu facebook si la vara sper sa ne intilnim pe drumurile patriei sau pe la intruniri.Stiu ca sunt rare Volusiile,dar eu il consider Intruder(cum scrie si pe logo de pe rezervor) si atunci suntem multi.Toate cele bune.Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorii de Volusii/Intrudere!

 

Ma bucur sa vad ca se misca ceva pe topicul acesta! Suntem rari precum oamenii cinstiti in tara asta

De aceea va rog daca stiti cand se face vreo intrunire in tara sa anuntati pe acest topic!

 

Adi, se pare ca avem acelasi istoric. La fel am avut si eu o Viraga de 535 ( ca multi altii, cred, pentru scoala). Si am trecut pe Intruder VL800 din 2006. Pare-se ca versiunile 2001-2004, inclusiv se numeau Volusia.

 

Daca stie cineva pe careva, in nevoie de un ghidon asemanator unuia de o Volusia am eu unul de pe o Yamaha Dragstar de 1100. L-am luat in ideea de a-mi pune parbriz.Raman la fly-bar-ul meu si renunt .

 

Va salut inca o data pe toti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu, e o motocicleta aproape perfecta, sa o calaresti sanatos...

De ce l-ai schimbat? Multumesc de urare,asfalt uscat si fara incidente.

 

Salut posesorii de Volusii/Intrudere!

 

Ma bucur sa vad ca se misca ceva pe topicul acesta! Suntem rari precum oamenii cinstiti in tara asta

De aceea va rog daca stiti cand se face vreo intrunire in tara sa anuntati pe acest topic!

 

Adi, se pare ca avem acelasi istoric. La fel am avut si eu o Viraga de 535 ( ca multi altii, cred, pentru scoala). Si am trecut pe Intruder VL800 din 2006. Pare-se ca versiunile 2001-2004, inclusiv se numeau Volusia.

 

Daca stie cineva pe careva, in nevoie de un ghidon asemanator unuia de o Volusia am eu unul de pe o Yamaha Dragstar de 1100. L-am luat in ideea de a-mi pune parbriz.Raman la fly-bar-ul meu si renunt .

 

Va salut inca o data pe toti!

Salut,vezi ca este un topic la "evenimente si excursi,ucmr"cu programul intrunirilor pe 2013,sper sa ne intilnim pe acolo si dupa parerea mea pune-i ori ape hanger ori ghidon original cu parbriz ori ceva asemanator cu originalul.Respect.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut ceva gen Indian - chiar bani de un Indian Chief din anii 40 nu aveam, asa ca am dat Volusia pe un Drifter de 800.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In stanga jos sub capacul cutiei de scule e un capac cromat, prins in niste suruburi Allen, le desfaci cu un inbus, scoti capacul si o sa vezi vasul de expansiune. Sau, ridici rezervorul de benzina, desurubezi busonul si te uiti direct. E un pic complicat, dar n-am vazut nimic inteligent in directia asta la nici un chopper racit cu apa.

 

Collantchange.jpg

 

Collantchange005.jpg

 

Collantchange012.jpg

 

Collantchange018.jpg

 

Collantchange017.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am si eu o intrebare pt cei ce detin,au detinut sau doar se pricep la putina mecanica :)

 

Volusia 800 pe carburatie are cumva pompa de benzina manuala? adica sa ii bag eu benzina in carburator. Dupa ce o las o perioada mai indelungata de timp benzina din carburator se evapora si dureaza ceva timp pana o ia din loc. Trebuie sa ii dau multe ''chei'' scurte pana o ia din loc si exact asta e senzatia ca nu are benzina in carburator (socul e tras la maxim)

 

Care ar fi optiunea ca inainte sa dau cheie sa ii bag benzina in carburator?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pe la ce viteza aproximativ se schimba treptele atreia,a patra si a cincea la Volusia? Stiu ca trebuie sa asculti motorul dar il am de putin timp si inca nu-mi dau seama exact cind e prea turat sau dimpotriva subturat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand e subturata o simti ca zgaltaie cand vrei sa accelerezi. Poti merge cu a treia la 30-40 /h dar daca vrei sa accelerezi brusc o sa trepideze.Daca il accelerezi liniar si usor atunci e ok. Mai fac treaba asta in oras cand mie lene sa schimb intr-o treapta inferioara si nici nu trebuie sa zvacnesc.

 

Nu ma prea uit la vitezometru cand schimb dar de principiu pe la un 50 schimb a treia, 70 a patra, 90 a cincea, asta pt un mers linistit. In depasiri mai din scurt ma duc cu a-2-a pana la 60, a treia 90 ,a patra 110-120.

 

Daca e prea turat il auzi,ca la masina. Plus ca daca treci de anumiti km/h intr-o treapta anume, spre exemplu un 80-90 in viteza a treia ,motorul deja nu mai trage,doar huruie, iese din linia lui de cuplu.

 

 

Acum fiecare are stilul lui de mers si fiecare schimba cand simte el,deci calareste motorul cat mai mult ca sa te obisnuiesti cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cam 250 km mai mult in oras si am schimbat a3a cam la 50,a4a cam la 80 a5a pe la 100 si a iesit consumul 5,4 in oras fara pasager sau bagaje,eu zic ca e bine.Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e un consum bun pentru oraș. Eu o singura data i-am calculat consumul, pe vreo 300 km in afară orașului mi-a ieșit 4.5.

 

Având indicator de benzina nu mai stau sa calculez sa vad cat îmi ajunge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu când am luat motorul anul trecut am făcut revizia la reprezentanta Suzuki si mecanicul de acolo mi-a recomandat Moțul 7100 10w40

 

Anul asta o sa ii pun același ulei,mi s-a părut ok,nu am avut probleme de genul sa îmi sară din viteza sau sa nuv găsesc neutru.k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti tobe custom din inox, cu amortizor simplu, suna superb... Pastreaza originalele pentru orice eventualitate - vanzare, ITP, pentru ca in rest sunt grele, ruginesc usor si iti gatuie mobra. Gaurite suna like shit, anyway...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...