Sari la conținut

Suzuki Volusia Owners&fans


Ancalagon
 Share

Postări Recomandate

...nu stiu daca nu s-a mai vorbit pe aici despre asta ,dar caut accesorii custom pentru vl-ul meu ...crash bar,sissy bar,suporti de coburi,coburi,..dati-mi informatii,va rog...de asemenea ,prietenul nutu cauta si el accesorii pentri intruderul sau c 1800...

multumesc..,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 221
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Era un topic de Volusia...

Gasesti greu la ocazie, suntem putini cu modelul asta, unele se potrivesc de la alte Intrudere, M50, etc...

Noi gasesti la highwayhawk, respectiv Motomarket in P-ta Romana sau de pe ebay...

Eu am niste suporti Five Stars pentru coburi de plastic gen Givi sau Kappa, daca vrea cineva...

Editat de Darth Wraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe ebay. o sa gasesti si vei avea de unde sa alegi. vezi ca pe la americani li se spune Boulevard

 

...nu stiu daca nu s-a mai vorbit pe aici despre asta ,dar caut accesorii custom pentru vl-ul meu ...crash bar,sissy bar,suporti de coburi,coburi,..dati-mi informatii,va rog...de asemenea ,prietenul nutu cauta si el accesorii pentri intruderul sau c 1800...

multumesc..,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

http://search.ebay.com/volusia-vl800-vl-80...0Q2cvlQ20800Q29

 

Un membru de pe forumul volusiariders si-a modificat motocicleta in asa fel incat a scapat de radiatorul frontal.

 

post-7633-1223301732_thumb.jpg

 

post-7633-1223301738_thumb.jpg

 

Si o incercare de "indianizare" a aripii fata - facuta artizanal, din metal in locul plasticului original, in garajul omului... Oare face cineva asa ceva pe la noi?

 

post-7633-1223797733_thumb.jpg

 

post-7633-1223797741_thumb.jpg

 

post-7633-1223797749_thumb.jpg

 

O Volusie bobber:

 

post-7633-1224511595_thumb.jpg

 

Si a mea, cu espamentele artizanale din inox:

 

post-7633-1224511617_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://search.ebay.com/volusia-vl800-vl-80...0Q2cvlQ20800Q29

 

Un membru de pe forumul volusiariders si-a modificat motocicleta in asa fel incat a scapat de radiatorul frontal.

 

post-7633-1223301732_thumb.jpg

 

post-7633-1223301738_thumb.jpg

 

Si o incercare de "indianizare" a aripii fata - facuta artizanal, din metal in locul plasticului original, in garajul omului... Oare face cineva asa ceva pe la noi?

 

post-7633-1223797733_thumb.jpg

 

post-7633-1223797741_thumb.jpg

 

post-7633-1223797749_thumb.jpg

 

O Volusie bobber:

 

post-7633-1224511595_thumb.jpg

 

Si a mea, cu espamentele artizanale din inox:

 

post-7633-1224511617_thumb.jpg

 

 

1 o mare prostie, in timp isi "aranjeaza" motorul

2 indianizarea e reusita, e superba mobra aia.

3. ii sta mai bine in pene de indian

4. un filmulet sa auzim cum tuna! :rusinica:

 

sunt si eu curios si totodata interesat de cineva care sa faca o aripa ca ceea in discutie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera stilul de upload pe forumul asta, asa ca o sa incerc sa postez pe youtube un filmuletz...

Referitor la faza cu radiatorul, ceea ce crezi probabil ca e un crash-bar in fata este un lant de mini-radiatoare - omul zice ca isi fac treaba si ca motorul nu se supraincalzeste. Nu s-a gandit nici o clipa sa renunte la radiator la un motor racit cu apa. Sunt mai multe solutii posibile la care m-am gandit si eu, asta era cea mai simpla, fireste. S-au facut mai multe customizari in sensul asta la Shadow-uri si Vulcan-uri - radiatorul in spatele motorului, apa circulata prin cadru, radiator in fata rotii din spate - sau idei de genul radiator asezat orizontal sub motor, sau sub suspensia swing-arm-ului, sau in locul swing-arm-ului ( conversie la rigid sau plunger), sau intr-un carenaj art-deco al rotii din spate.

Aripi gen Indian ar putea sa ne faca un tinichigiu pasionat care sa stie sa lucreze cu roata englezeasca - deocamdata nu cunosc. Alternativa e fibra de sticla si ma cam enerveaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera stilul de upload pe forumul asta, asa ca o sa incerc sa postez pe youtube un filmuletz...

Referitor la faza cu radiatorul, ceea ce crezi probabil ca e un crash-bar in fata este un lant de mini-radiatoare - omul zice ca isi fac treaba si ca motorul nu se supraincalzeste. Nu s-a gandit nici o clipa sa renunte la radiator la un motor racit cu apa. Sunt mai multe solutii posibile la care m-am gandit si eu, asta era cea mai simpla, fireste. S-au facut mai multe customizari in sensul asta la Shadow-uri si Vulcan-uri - radiatorul in spatele motorului, apa circulata prin cadru, radiator in fata rotii din spate - sau idei de genul radiator asezat orizontal sub motor, sau sub suspensia swing-arm-ului, sau in locul swing-arm-ului ( conversie la rigid sau plunger), sau intr-un carenaj art-deco al rotii din spate.

Aripi gen Indian ar putea sa ne faca un tinichigiu pasionat care sa stie sa lucreze cu roata englezeasca - deocamdata nu cunosc. Alternativa e fibra de sticla si ma cam enerveaza...

gata l-am vazut! e ok!

da indianul e mortal ma rog cu aripi de indian....

roata englezeasca am vazut la unguri la un expo de oldtimere da era scump rau...ce tine de roata englezeasca ar fi doar partea de sus a aripi care e curbata ce vine pe lateral se poate si cu o foarfeca de tabla o mina dibace si ochi de vultur, imbinate intre ele prin doua caneluri de lungul lor, badogosi ceotirnari, au scula asta de caneluri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Salutare la toti!

Sunt un proaspat posesor de Volusia. Am o intrebare pentru cunoscatori: Din cate am aflat de pe net, Suzuki a produs modelul Volusia VL 800 intre anii 2001-2004, cu corespondenta codurilor K1 - K4. Dupa 2004 s-a produs modelul C800, respectiv din 2005. Motocicleta mea a fost produsa in AUGUST 2005 si in acte este trecuta VL800. Are codul WVBM, dar nu scrie niciunde vreun K1...4. Imi scrie : Suzuki, Type: WVBM, Varianta 1, versiunea 1. Poate cineva sa ma lamureasca in acest sens?

Si as mai avea o intrebare legata de ghidon. Stie cineva daca din fabrica VL 800 iese doar cu un singur model de ghidon sau sunt mai multe posibilitati?

 

Multumesc in avans celor ce imi vor raspunde!

 

Numai bine!

 

 

 

Faina jucarie :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Are cineva manual de reparatie si intretinere pentru Suzuki VL 800 Intruder 2005 ( pe injectie)?

 

Ahoj!

 

E cineva amabil sa ma ajute cu niste dimensiuni de ghidon standard de pe o Volusie/Intruder VL800?

Stie cineva un furnizor de piese de schimb, gen semnalizatoare. Pe Louis.de nu gasesc.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt la fel, cadrul e identic, difera doar estetic - M800 are vitezometrul pe ghidon, aripa spate altfel, roti de aliaj, C800 e pe injectie, VL800 Volusia e pe carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...