upsalla Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 ducati tamtam 160 cai -1080 cc mv agusta fara tamtam 190 -1089 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 16, 2006 Share Postat Noiembrie 16, 2006 Ducati - V2. MV Agusta - I4. Diferente, Gogule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Noiembrie 17, 2006 Share Postat Noiembrie 17, 2006 ducati tamtam 160 cai -1080 cc mv agusta fara tamtam 190 -1089 cc Scrii numa sa te afli in treaba! Mai citeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 in fine revenind la problema va anunt primul test ride cu magaoaia. scanat dintr o revista de afara e asa de proaspat ca miroase a paine calda.merita citit : http://www.tanga-moteurs.ro/forum/index.ph...amp;#entry19432 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 Si-a cam pierdut identitatea.Inclina mult spre un design japo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Si-a cam pierdut identitatea.Inclina mult spre un design japo Dar e cea mai frumoasa motoreta de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 nop.mv agusta f4 este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 (editat) nop.mv agusta f4 este Nu ai gusturi bune Editat Noiembrie 24, 2006 de Braccio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Se spune "nu ai gusturi rele" ,nu bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 coRECT. dreaqu ducati asta cu design de la japoneze si tobele alea nasoale nu este mai frumoasa decat mv agusta.in fine au si furat ideea cu coditza spate copiata get beget de la mai sus amintita precum si swingarm ul ala.ma rog nu te poti cacaa in gusturile omului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Noiembrie 30, 2006 Share Postat Noiembrie 30, 2006 Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia. mostenirea aia, este cea mai "ahead of it's time" motocicleta produsa vreodata... la inceputul anilor 90 un motor de 750 cc care sa poate atinge 150 cp era inimaginabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 3, 2006 Share Postat Decembrie 3, 2006 mostenirea aia, este cea mai "ahead of it's time" motocicleta produsa vreodata... la inceputul anilor 90 un motor de 750 cc care sa poate atinge 150 cp era inimaginabil... Ma refeream la faptul ca Ducati ar trebui sa mature sub covor episodul "ciordeles NR750", nu sa-l puna la loc de cinste pe fruntea motoretelor sale. De acea "mostenire" vorbeam, nu de performantele (considerabile ale) NR-ului. Eu personal raman la parerea mea ca 999-le e mai reusit d.p.d.v. vizual decat 1098 (si Desmosedici). Se pare insa ca designul asta comun (in momentul acesta) le-a fost benefic: un 1098 costa sensibil mai putin decat costa initial un 999. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Ma refeream la faptul ca Ducati ar trebui sa mature sub covor episodul "ciordeles NR750", nu sa-l puna la loc de cinste pe fruntea motoretelor sale. De acea "mostenire" vorbeam, nu de performantele (considerabile ale) NR-ului. Eu personal raman la parerea mea ca 999-le e mai reusit d.p.d.v. vizual decat 1098 (si Desmosedici). Se pare insa ca designul asta comun (in momentul acesta) le-a fost benefic: un 1098 costa sensibil mai putin decat costa initial un 999. Ciordeles??? Man designul ala este semnat de Tamburini si fara nici o rautate arata mult mai bine decat NR 750 cat despre performantele NR-ului (125 CP pt varianta standard) e mai multa publicitate decat adevar... in 1985 aparea GSXR750 cu 106 CP cu o tehnologie mai mult decat conventionala racire cu aer/ulei si un pret cat 1/5 din cel al NR-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Honda NR = o motocicleta ce a facut istorie, clar,iar asta o dovedeste chiar si pretul. mie imi place designul noului 1098...astept preturi , reviewuri facute de reviste de pe-afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 4, 2006 Share Postat Decembrie 4, 2006 Ciordeles??? Man designul ala este semnat de Tamburini. Care a luat designul NR750 si l-a retusat/modificat, rezultand astfel 916. cat despre performantele NR-ului (125 CP pt varianta standard) e mai multa publicitate decat adevar... in 1985 aparea GSXR750 cu 106 CP cu o tehnologie mai mult decat conventionala racire cu aer/ulei si un pret cat 1/5 din cel al NR-ului. Intr-adevar, pistoanele ovale sunt solutia la o problema cauzata de ele insele, din cauza ineficientei lor ridicate comparativ cu cele circulare. mie imi place designul noului 1098...astept preturi , reviewuri facute de reviste de pe-afara. Preturile USA vin cam asa (toate sunt MSRP): Biposto - $14,995; S - $19,995; S Tricolore (un fel de pseudo-R) - $24,995. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Decembrie 5, 2006 Autor Share Postat Decembrie 5, 2006 Preturile USA vin cam asa (toate sunt MSRP): Biposto - $14,995; S - $19,995; S Tricolore (un fel de pseudo-R) - $24,995. snt aceleasi preturi k la 999, in europa o sa le gasesti la aceiasi cota, la paritate dolar-euro, pune TVA si iesi la preturile normale ptr Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Preturile USA vin cam asa (toate sunt MSRP): Biposto - $14,995; S - $19,995; S Tricolore (un fel de pseudo-R) - $24,995. Hmm! Tentant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Seamana bine noul Ducati cu Honda cbr la bot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 (editat) Hmm! Tentant. si eu ma gandesc sa dau 999...snt intr-o mare dilema imi place in draci actuala, dar nici 1098 nu e de lepadat...iar bani sa iau una noua si sa o pastrez pe asta nu am Seamana bine noul Ducati cu Honda cbr la bot . mai uita-te o data. de data asta atent... Editat Decembrie 6, 2006 de odhin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Seamana bine noul Ducati cu Honda cbr la bot . Nu prea. Parerea mea. Cred ca in realitate o sa o vezi altfel. Cateodata pozele insala. si eu ma gandesc sa dau 999...snt intr-o mare dilema imi place in draci actuala, dar nici 1098 nu e de lepadat...iar bani sa iau una noua si sa o pastrez pe asta nu am Si eu am aceeasi dilema. Ma unge pe suflet 999 al meu. Dar... Vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 (editat) Nu prea. Parerea mea. Cred ca in realitate o sa o vezi altfel. Cateodata pozele insala. Si eu am aceeasi dilema. Ma unge pe suflet 999 al meu. Dar... Vom vedea. Dar...te atrage HONDA ca magnetu'... Editat Decembrie 6, 2006 de sebi77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 Dar...te atrage HONDA ca magnetu'... Da. Ca polii de acelasi fel a magnetilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SspBike Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Da. Ca polii de acelasi fel a magnetilor. Iti dau imprumut 2 pistoane de la Honda mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 cica varianta R ar putea avea un motor de 1198 cmc sau pe acolo... dar va aparea doar in 2008 odata cu aplicarea noilor norme din SBK tot cam atunci va parea si varianta de cilindree mai mica 848 dra numai daca vor fi suficiente solicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 Iti dau imprumut 2 pistoane de la Honda mea? Ce sa fac cu ele? Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca tu ai nevoie de ele mai mult ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.