Sari la conținut

Superbike-ul Ducati De 2007


odhin
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

coRECT. dreaqu ducati asta cu design de la japoneze si tobele alea nasoale nu este mai frumoasa decat mv agusta.in fine au si furat ideea cu coditza spate copiata get beget de la mai sus amintita precum si swingarm ul ala.ma rog nu te poti cacaa in gusturile omului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu inteleg deloc de ce au vrut sa se intoarca la designul 916. Ala e o copie simplificata dupa NR 750. In locul lor eu as incerca sa ma distantez cat de mult posibil de "mostenirea" aia.

 

mostenirea aia, este cea mai "ahead of it's time" motocicleta produsa vreodata...

la inceputul anilor 90 un motor de 750 cc care sa poate atinge 150 cp era inimaginabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mostenirea aia, este cea mai "ahead of it's time" motocicleta produsa vreodata...

la inceputul anilor 90 un motor de 750 cc care sa poate atinge 150 cp era inimaginabil...

Ma refeream la faptul ca Ducati ar trebui sa mature sub covor episodul "ciordeles NR750", nu sa-l puna la loc de cinste pe fruntea motoretelor sale. De acea "mostenire" vorbeam, nu de performantele (considerabile ale) NR-ului.

 

Eu personal raman la parerea mea ca 999-le e mai reusit d.p.d.v. vizual decat 1098 (si Desmosedici). Se pare insa ca designul asta comun (in momentul acesta) le-a fost benefic: un 1098 costa sensibil mai putin decat costa initial un 999.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refeream la faptul ca Ducati ar trebui sa mature sub covor episodul "ciordeles NR750", nu sa-l puna la loc de cinste pe fruntea motoretelor sale. De acea "mostenire" vorbeam, nu de performantele (considerabile ale) NR-ului.

 

Eu personal raman la parerea mea ca 999-le e mai reusit d.p.d.v. vizual decat 1098 (si Desmosedici). Se pare insa ca designul asta comun (in momentul acesta) le-a fost benefic: un 1098 costa sensibil mai putin decat costa initial un 999.

 

Ciordeles??? Man designul ala este semnat de Tamburini si fara nici o rautate arata mult mai bine decat NR 750

 

cat despre performantele NR-ului (125 CP pt varianta standard) e mai multa publicitate decat adevar... in 1985 aparea GSXR750 cu 106 CP cu o tehnologie mai mult decat conventionala racire cu aer/ulei si un pret cat 1/5 din cel al NR-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda NR = o motocicleta ce a facut istorie, clar,iar asta o dovedeste chiar si pretul.

 

mie imi place designul noului 1098...astept preturi , reviewuri facute de reviste de pe-afara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciordeles??? Man designul ala este semnat de Tamburini.

Care a luat designul NR750 si l-a retusat/modificat, rezultand astfel 916.

 

cat despre performantele NR-ului (125 CP pt varianta standard) e mai multa publicitate decat adevar... in 1985 aparea GSXR750 cu 106 CP cu o tehnologie mai mult decat conventionala racire cu aer/ulei si un pret cat 1/5 din cel al NR-ului.

Intr-adevar, pistoanele ovale sunt solutia la o problema cauzata de ele insele, din cauza ineficientei lor ridicate comparativ cu cele circulare.

 

mie imi place designul noului 1098...astept preturi , reviewuri facute de reviste de pe-afara.

Preturile USA vin cam asa (toate sunt MSRP):

 

Biposto - $14,995;

S - $19,995;

S Tricolore (un fel de pseudo-R) - $24,995.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile USA vin cam asa (toate sunt MSRP):

 

Biposto - $14,995;

S - $19,995;

S Tricolore (un fel de pseudo-R) - $24,995.

 

snt aceleasi preturi k la 999, in europa o sa le gasesti la aceiasi cota, la paritate dolar-euro, pune TVA si iesi la preturile normale ptr Ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm!

Tentant.

 

:wave: si eu ma gandesc sa dau 999...snt intr-o mare dilema imi place in draci actuala, dar nici 1098 nu e de lepadat...iar bani sa iau una noua si sa o pastrez pe asta nu am :peace:

 

Seamana bine noul Ducati cu Honda cbr la bot . :ok:

 

mai uita-te o data. de data asta atent...

Editat de odhin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seamana bine noul Ducati cu Honda cbr la bot . :D

 

 

Nu prea. Parerea mea. Cred ca in realitate o sa o vezi altfel.

Cateodata pozele insala.

 

 

:ok: si eu ma gandesc sa dau 999...snt intr-o mare dilema imi place in draci actuala, dar nici 1098 nu e de lepadat...iar bani sa iau una noua si sa o pastrez pe asta nu am :peace:

 

Si eu am aceeasi dilema.

Ma unge pe suflet 999 al meu.

Dar...

Vom vedea.

:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea. Parerea mea. Cred ca in realitate o sa o vezi altfel.

Cateodata pozele insala.

Si eu am aceeasi dilema.

Ma unge pe suflet 999 al meu.

Dar...

Vom vedea.

:peace:

Dar...te atrage HONDA ca magnetu'...

:wave:

Editat de sebi77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica varianta R ar putea avea un motor de 1198 cmc sau pe acolo... dar va aparea doar in 2008 odata cu aplicarea noilor norme din SBK

 

tot cam atunci va parea si varianta de cilindree mai mica 848 dra numai daca vor fi suficiente solicitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...