pisica matache Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bateria este folosita si ca filtraj al tensiunii de iesire din releu;o baterie care isi pierde din capacitate,nu va mai filtra corespunzator,crescandu-i rezistenta interna. Simplu spus,desi ma repet,cauta o baterie de proba si vezi daca tensiunea iti scade,revenind la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Bateria este folosita si ca filtraj al tensiunii de iesire din releu;o baterie care isi pierde din capacitate,nu va mai filtra corespunzator,crescandu-i rezistenta interna. Simplu spus,desi ma repet,cauta o baterie de proba si vezi daca tensiunea iti scade,revenind la normal. Am inteles, o sa vad de unde fac rost. Am gasit si topicul de mai jos, se pare ca tot cu bateria au fost probleme. Desi a mea porneste motorul si dupa 2 zile de stationare cu alarma activa. /index.php?/topic/638630-releu-de-incarcare-regulator-reloaded/page__st__10 Se poate face o diagnoza a bateriei astfel incat sa vad daca are probleme, chiar daca aparent nu are nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Se poate. Meri la un centru Rombat (sau la un serivice de baterii) cu acumulatoru, dar e foarte posibil sa nu se merite investitia. Cu 130 de lei iti iei Varta Funstart de 12v12A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Am rezolvat pana la urma, bateria era de vina. Dupa aprox 300 km de "teste" (timp in care am simtit lipsa unui voltmetru montat pe bord) incarcarea se mentine in parametri. Releul vechi cred ca e functional pentru ca am verificat rezistentele de la contactele sale si corespund manualului, cel putin la rece. Multumesc de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Evident am si eu o Honda CBR 600F An:1990, acum un an a murit releul original si nu imi mai incarca deloc, am cumparat alt releu doar ca nu e de CBR 600, la montare am cumparat si baterie noua, Incarcarea era de 14,2 relantiu si 14,8 turat cam la 5-6 mii, deci incarca bine. Peste iarna nu am dat bateria jos de pe motor pentru ca l-am tinut in garaj iar dupa 2 luni cand am vrut sa-l pornesc nimic, mort. am pus bateria pe redresor dar degeaba, moarta, de abia imi invartea electromotorul l-am pornit cu chiu cu vai si constat ca imi incarca cateodata normal adica 14,2 pana in 14,8 la turatii, dau niste ture si masor din nou incarcarea la relanti 14,3 iar in turatii 17-18v cand incarca bine cand nu, am curatat toate contactele si mufele si tot asa imi face, saptamana trecuta mi-am luat o Yuatsa pe acid, pun batria pe motor dau cheie si masor, 14,2 14,3 la relanti si in turatii 17-18V ????? toate becurile ardeau foarte tare iar cand scade lumina atunci imi incarca normal, Releul numa ce l-am schimbat anul trecut si l-am montat sub codita din spate sa aiba si racire buna, cel vechi era pe blocul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 s-a stricat si releul asta, atata tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 s-a stricat si releul asta, atata tot... pai da sa-l f..t in gura, iaca o sa imi iau o plasa de relee si le schimb in fiecare an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pai da sa-l f..t in gura, iaca o sa imi iau o plasa de relee si le schimb in fiecare an e o boala honda, zi merci ca nu ai patit si altceva... intinzatoare de lant de distributie, rulmenti de oala de presiune, mancat de ulei si alte "distractii" legate de minunata, fabuloasa, miroboloanta firma "honda". asta ca sa nu mai spun de lipsa hondei de putere, cuplu si pana la urma chiar si de fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 e o boala honda, zi merci ca nu ai patit si altceva... intinzatoare de lant de distributie, rulmenti de oala de presiune, mancat de ulei si alte "distractii" legate de minunata, fabuloasa, miroboloanta firma "honda". asta ca sa nu mai spun de lipsa hondei de putere, cuplu si pana la urma chiar si de fiabilitate... motoru de din 1990, inafara de consumabile nu am schimbat nimic, doar incarcarea asta ma omoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Dupa ce am schimbat trei releuri OEM, am trecut pe aftermarket. Cred ca asta ar fi o solutie si pt tine. Gasesti pe internet firme(Ignitech, Electrosport, etc) care fabrica releuri cu care nu o sa mai ai probleme pe viitor. O alta solutie e releul de incarcare cu mosfet. Asta - din linkul de mai jos - are protectie la supraincalzire> cand se incinge ia o pauza. http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSFET-FH012AA-REGULATOR-RECTIFIER-KIT-/360358573656?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53e70b7658&vxp=mtr#ht_1648wt_952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.