vampirroman Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 (editat) As fi interesat de cineva care poate modifica sau pune alt motor la un First Bike Speed 125,vreau sa scap de motorul chinezesc pentru ca este prost si m-am saturat sa repar la el, dar nu vreau sa pierd formatul motocicletei. As dori un motor de 150 cmc sau daca nu tot unul de 125. 2 timpi/4 timpi doar vreau s-o fac sa functioneze in parametri normali! Rog seriozitate si astept niste sugestii sau raspunsuri la acest topic. Multumesc! Editat Mai 12, 2011 de vampirroman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 first bike speed e un motoras foarte mistocut daca inaltimea iti permite sa mergi pe el...un fel de 600rr...mai mic decat 600rr ) incearca sa gasesti un motor de cbr 125 si sa vezi daca il poti face sa intre in suporti...si pe cadru...altceva, e mai greut de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 re reusit sa adaptezi vei reusi dar e o mica/MARE problema cu RARul ......la inspectia tehnica ce o sa faci?nu o sa-ti accepte la RAR un motor de Yamaha pe sasiu de Firstbike sa dau exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) re reusit sa adaptezi vei reusi dar e o mica/MARE problema cu RARul ......la inspectia tehnica ce o sa faci?nu o sa-ti accepte la RAR un motor de Yamaha pe sasiu de Firstbike sa dau exemplu. Si Aprilia sau BMW care au motor Rotax cum merg? S-ar putea sa fie o problema, dar s-ar putea sa nu fie, terbuie sa interbi la RAR, atat timp cat se respecta cilindreea si puterea, astfel incat sa nu iesi din parametri normali, ar trebui sa fie in regula. Asa ca du-te la rar si intreaba. Cu schimbatul de motor, ca idee, terbuie sa fii precaut la anumite aspecte, cum ar fi alinierea rotii dintate de transmisie (sa nu iti pape lantul in 500 de kilometri), aspecte geometrice, etc, dar cum FirstBike asta din cate stiu e o copie dupa CBR, s-ar putea sa nu ai toate problemele astea. Editat Mai 13, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampirroman Postat Mai 13, 2011 Autor Share Postat Mai 13, 2011 Ideea e ca al meu e inscris pe 49 iar in actele lui originale figureaza tot de 49,asa ca de RAR nu ma tem! iar aspectul l`am schimbat facandu`l naked, am modificat Farul,amortizorul iar ca marime e perfect pentru mine!...vreau doar un motorash bun,care sa tina mai mult de 1 saptamana:D si in primul rand sa nu mai vibreze asa tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Da ... Motor de 125 in 4t. Honda CBR 125 de preferat. Daca ii pui motor Rotax de Rs 125 ... nu va tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vampirroman Postat Mai 13, 2011 Autor Share Postat Mai 13, 2011 ok,am sa ma interesez de unde pot cumpara un motor de CBR 125 si de cineva care se pricepe la montarea lui. Profesia mea e de Tattoo Artist asa ca Mecanica m-a cam depasit:) raman la Materia desen dar iti multulmesc mult pt informatie si ajutor:) ma bucur ca exista un site in care lumea chiar te ia in serios.Apreciez pe toata lumea care a incercat sa-si dea cu parerea ajutand la o informatie utila mie am de gand sa il fac sa functioneze perfect mecanic apoi sa-mi las frau liber imaginatie si sa-l tunez+desenez . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Daca e sa o luam ... Mai bine ai vinde-o si ai cumpara direct Cbr 125 ... dar arata aiurea tare. A ta are frana fata pe dublu disc ... e chiar interesanta. Si motor de 150 poti sa ii pui ... chiar si mai mare. Dar e mai mult de munca. Suporturile de prinderea o sa fie dificil de facut/aliniat etc. Tu daca folosesti moto de naveta ... si nu ca hobby ... nu prea iti place sa le surubaresti/ingrijesti/cureti ... nu iti recomand 2T ... Merge si e super dar trebuie ceva simt sa il intretii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.