mihai.i Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 salutare, apelez la cunostiintele voastre, in special la cei care au cunostiinta in domeniul anvelopelor... concret,trebuie sa-mi schimb gumele de pe motor,am gasit pt roata fata exact ce-mi trebuie si cu care a iesit motoru din fabrica (bridgestone l303. dimensiuni 3.00-18 47s), problema e ca pt spate nu se mai fabrica modelul original (bridgestone g540, dimensiuni 120/80-17 61s). am gasit in cele din urma alta anvelopa pt spate, cu aceleasi dimensiuni (bridgestone bt45120/80-17)insa nu are aceleleasi profile(santuri) ca ala din fata...mai exact NU SUNT PERECHE. si acum intrebarea...conteaza mult sau putin acest aspect? faptul ca anvelopa fata e in general dedicata motoarelor cruiser/chopper iar cea din spate motoarelor touring/sport afecteaza siguranta motorului? atasez niste poze... anvelopa fata, originala anvelopa spate originala (care nu se mai fabrica) anvelopa spate (bt 45) substitut. respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 (editat) Parerea mea este ca poti sa pui si cu profil diferit pe moto ta, avand in vedere ca este 250cc iar viteza nu este una mare, este o motocicleta mai mult de oras si nu vrei sa scoti scantei cu scaritele... PS daca ai nevoie de manualul tehnic sau cartea motocicletei da-mi PM si ti le trimit pe mail. (Eu le-am cautat foarte mult pana le-am gasit.) Editat Mai 25, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 mersi, dar si eu le-am cautat si le-am gasit....sub saua pasagerului erau bagate intr-o cutie neagra si am vazut-o abia cand am demontat saua!!! si le-am cautat pe net vreo 2 saptamani:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 in mod normal e problema. dar daca motorul pe care il ai este cel de la profil poti sa stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 26, 2011 Autor Share Postat Mai 26, 2011 da, ala e, un suzuki tu de 250cm, 20 cp, viteza maxima 140 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 ia-ti si pe fata perechea aluia de pe spate, macar o sa arate identic (din aceeasi clasa) altfel o sa arate ca draq, unul classic si altul street. din pdv tehnic nu are nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 27, 2011 Autor Share Postat Mai 27, 2011 perechea lui nu are dimensiunile care imi trebuie mie..e ca dracu treaba, mai ramane varianta sa iau alta marca pt spate (dar nu cred ca e indicat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 asa am facut eu la scuterul de 250. am pus pe spate guma cu crampoane,iar acum profil de strada. nu s-a simtit nimic. daca mergeai cu peste 150 sau te dadeai pe circuit era altceva. eu zic sa nu te complici,cumpara guma noua si sa mergi regulamentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 revin cu o intrebare...e ok sa folosesc anvelope la motor apartinand unor firme diferite? de exemplu:fata-bridgestone, spate-dunlop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ro-TM Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 NU , o sa raceasca la ovare. :lol: Face celulita pe suprafata de rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 revin cu o intrebare...e ok sa folosesc anvelope la motor apartinand unor firme diferite? de exemplu:fata-bridgestone, spate-dunlop... Daca vede vre-un "batran" in ale cauciucurilor de pe forum (sa nu dam nume), o sa iti zica ca este foarte imporant sa fie facute in aceiasi saptamana a anului, si daca o duci la extreme conteaza diferentele de marca, daaaaaaaaar este mai importanta diferenta de clasificare decat de marca, adica daca ambele sunt roti de touring si sunt de la firme diferite, nu o sa aiba nimic, la fel cum daca amesteci un ulei 10w-40 semi-sintec de la motul cu unul de la castrol, nu se intampla nimic, e aiurea cand amesteci 0w-30 cu 20w-50 de exemplu, la fel si la cauciucuri, poate sa fie si de la aceiasi firma, dar daca sunt din categorii mult diferite (unul de curse, moale si fara striatii si altul de enduro-touring), nu e bine. Cum noi vorbim despre o motocicleta relativ slaba care sigur nu merge in conditii extreme, poti sa pui lejer cauciucuri diferite, chiar ca si tip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.