asdfghjk Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 mi-a sosit motorul, k1600gt, il iau maine. vreau sa fac 1000km in we si luni sa o duc la revizie. sambata merg la 2 mai la o saramura. daca mai sunt amatori dati de stire. ies si duminica pt restul de km pana la 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 sa fie cu noroc , am vazut unul mai grabit azi in trafic , deja il ridicase , era cu nr rosii ! mergem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Mai 25, 2011 Autor Share Postat Mai 25, 2011 multumesc, era mihai, (september), el l-a avut comandat de mult, e gtl nu gt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
knox Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) multumesc, era mihai, (september), el l-a avut comandat de mult, e gtl nu gt. Salutare Doru.. as fi mers si eu dar din pacate nu mai am cauciucuri. Cel de pe spate e dus definitiv si abia am 10.000km. Imi vin abia sapt viitoare. Auzi.. legat de rodaj, nu scrie in cartea ei ca nu e bine sa faci rodajul pe autostrada ci undeva pe curbe sa treci prin toate treptele de viteza sub 7000 de ture? Editat Mai 26, 2011 de knox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Sa-l tapanesti sanatos! Vezi mai bine duceti-va la un suc ca la saramura ai nult de plata, daca se aduna iar vreo 20 ce te faci? BAfta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...