Sari la conținut

Se opreste motorul Honda VFR 800 VTEC


Postări Recomandate

Va salut pe toti,

In ultimul timp, dupa ce mergeam cativa km cu motorul prin oras dintr-o data se oprea motorul. Becurile de la bord nu se stingeau. Cand vroiam sa pornesc imdediat nu vroia, trebuia sa astept cca. 1 minut. Initial m-am gandit ca o fi de la alarma, pe care am montat-o dupa ce am cumparat motocicleta. Asa ca am decuplat alarma, de fapt am scos unitatea, si de doua zile mergea bine, deja ma gandeam ca am gasit cauza. Din pacate nu este asha, azi cand vroiam sa fac si eu o plimbarica in afara orasului, din nou aceeasi problema...dar si ceva in plus, adica, dupa ce se oprea, o porneam, iar cand cuplam faza scurta se oprea...identic si daca dadeam semnal...acum chiar ca nu mai inteleg...Dupa vreo 2 minute am reusit sa o pornesc direct pe faza scurta si am plecat la drum, cca 120 km fara probleme, am utilizat si semnalele nu s-a mai intamplat, dar cu siguranta nu va ramane asa...daca aveti sugestii..va rog, chiar si un specialist recomandat ar fi ok....multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce a pornit mobra poti sa si scoti bateria, n-are treaba. Si eu zic tot contacte imperfecte: senzor cric, siguranta centrala si de aprindere, contacte CDI.

Editat de mkl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce a pornit mobra poti sa si scoti bateria, n-are treaba. Si eu zic tot contacte imperfecte: senzor cric, siguranta centrala si de aprindere, contacte CDI.

ai mers cu motorul fara baterie? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tactil si cristi Initiam am vrut sa fiu mai acid... Dar hai ca pe injectie, doar la masini am testat. In schimb la carburatie merge mie-n suta. Dati o bere si va arat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tactil si cristi Initiam am vrut sa fiu mai acid... Dar hai ca pe injectie, doar la masini am testat. In schimb la carburatie merge mie-n suta. Dati o bere si va arat.

 

De "mers"... merge, insa ai toate sansele sa prajesti componentele electronice ale instalatiei electrice (bateria are si rol de filtrare). Mai bine cumpara'ti singur berea... e mai ieftina decat un CDI/TCI/ECU, etc.!

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde a pornit si unde a ajuns... Am zis merge, doar atat, eventual cat sa scoti bateria si sa o inlocuiesti cu alta (nu intotdeauna ai la tine cabluri sa dai curent). Punte redresoare cu bube care in urma operatiunii plezneste electronica sau un senzor pentru baterie sunt cazuri mai rare. In general, in afara ca palpaie usor farurile la relati, altceva nu am observat. Si asta doar la mobre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde a pornit si unde a ajuns... Am zis merge, doar atat, eventual cat sa scoti bateria si sa o inlocuiesti cu alta (nu intotdeauna ai la tine cabluri sa dai curent). Punte redresoare cu bube care in urma operatiunii plezneste electronica sau un senzor pentru baterie sunt cazuri mai rare. In general, in afara ca palpaie usor farurile la relati, altceva nu am observat. Si asta doar la mobre.

 

S'a ajuns "aici" pentru ca dai sfaturi dupa ureche, fara a avea minime cunostinte in materie de electrotehnica. Cu bateria deconectata "spike"-urile de curent din circuit depasesc multe sute de volti - pentru faruri nu e o problema extraordinara (doar "palpaie usor") insa pentru componentele electronice consecintele pot fi "fatale". Chiar daca "merge", nu este recomandata deconectarea bateriei din circuitul electric cu motorul in functiune, chiar si pentru perioade scurte.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate-ti cade putin cricul in timp ce mergi..

Nu cred ca e de la cric, pentru ca eram pe loc cand reuseam sa o pornesc, apoi cand aprindeam faya scurta sau puneam semnal se oprea...

O sa merg la un service sa verific tot ce s-a sugerat pana acum...ma gandeam ca poat m-a prins ploaia si a intrat apa pe undeva si a oxidat vreun contact...

 

Va multumesc pentru sugestii, o sa incerc toate recomandarile voastre si o sa va tin la curent cu cauza...Daca era sa se opreasca si sa nu mai porneasca era ok...vedeam care e problema, dar nu face tot timpul ci numai dupa ce merg cu ea si se incalzeste, la rece nu a facut niciodata...Initial ma gandeam ca e ceva de la pompa de benzina, ca nu se mai alimenteaza, dar cred totusi ca e pe parte electrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur problema e pe parte electrica, foarte probabil la sistemul de incarcare. De altfel, parca cineva ti'a recomandat chiar de la bun inceput sa verifici tensiunea de incarcare dar nu ai revenit cu nici un raspuns.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Dupa mult timp am reusit sa rezolv problema. Toate simtomele aratau ca ar fi releul de incarcare, dar nu a fost asha. Am fost si la service la Honda, si tot spre releu si-au indreptat atentia.

Va rog sa priviti cum s-a rezolvat problema si unde era buba.

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/34394-6th-gen-blue-connector-ground-fix-how-to/

In loc sa dau 150 euro pe un releu, m-a costat 5 lei. Ma intreb daca comandam releul de incarcare de la Honda, care costa 200 euro, ce s-ar fi intamplat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...