Hoinarul Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Din pacate CZ-ul prezentat de mine , nu se mai reface, asa ca se vand piesele dupa el . Motor (porneste, dar nu am reusit sa-l bag in viteza, datorita ambreiajului care nu merge actionat) - 150 de lei usor negociabil. Cadru CZ 250 cu acte (echipat cu bascula), are talon, numar, fisa de inmatriculare - 100 de lei rezervor - 30 de lei robineti rezervor - 30 de lei roti echipate cu cauciucuri, camere si tamburi de frana - 80 de lei ambele 2 bobine pe 6v - 30 de lei ambele releu de incarcare 6v - 20 de lei far original cz cu km original - 30 de lei far jawa - 20 de lei stop - 20 de lei 2 chiuloase - 50 de lei ambele 2 pinioane pentru roata - 30 de lei bucata 2 tobe, prezinta indoituri de la pedaua de pornire - 60 de lei ambele Mai sunt ceva maruntisuri , dar nu imi trec prin minte acum. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Din pacate CZ-ul prezentat de mine , nu se mai reface, asa ca se vand piesele dupa el . Motor (porneste, dar nu am reusit sa-l bag in viteza, datorita ambreiajului care nu merge actionat) - 150 de lei usor negociabil. Cadru CZ 250 cu acte (echipat cu bascula), are talon, numar, fisa de inmatriculare - 100 de lei rezervor - 30 de lei robineti rezervor - 30 de lei roti echipate cu cauciucuri, camere si tamburi de frana - 80 de lei ambele 2 bobine pe 6v - 30 de lei ambele releu de incarcare 6v - 20 de lei far original cz cu km original - 30 de lei far jawa - 20 de lei stop - 20 de lei 2 chiuloase - 50 de lei ambele 2 pinioane pentru roata - 30 de lei bucata 2 tobe, prezinta indoituri de la pedaua de pornire - 60 de lei ambele Mai sunt ceva maruntisuri , dar nu imi trec prin minte acum. ......pacat !......ambreiajul vezi ca are mecanismul de sincron...poate e ceva pe la el....la prima "strigare" pune surubelnita in capacul din dreapta, in surubul de reglaj, si insurubeaza pana opune rezistenta, apoi putin ( 1/8 ture )desurubat. Sau verifica axul de la schimbator, sau ....din lipsa de ulei s-a sudat tija care actioneaza ambreiajul in axul cutiei, E formata din : 1 bucata cu "ciuperca in cap-"impinge mabreiajul, 1 bila, inca o tija de vreo 5 mm diam, o bila si surubul de reglaj. Ultima bila, sau prima e in mecanismul sincron. In cutie, poate, un "meserias" nu a pozitionat bine axul schimbator... vezi cei 2 "catei" care lucreaza pe harta cu furcile, sau un stift care trebuie sa intre intre 2 arcuri, tot pe acea "harta". Daca scoti capacul pune pedala in pozitia pentru potnit...asa nu sare pe tine . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Pe mine m-ar interesa gentile laterale.Ai doua? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Iunie 13, 2011 Autor Share Postat Iunie 13, 2011 Pe mine m-ar interesa gentile laterale.Ai doua? Era o singura geanta si nu o mai am. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maricughe Postat Octombrie 8, 2011 Share Postat Octombrie 8, 2011 Era o singura geanta si nu o mai am. salut, interesat de far cel din poza mai este? cu tot cu bord........... daca poti trimete citeva poze cu ele pe maricugheyahoo.com ,astept raspuns ms Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Mai departe, la bursa. Altfel cade si o sa avem probleme economice, mari, nu? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate