Sari la conținut

De vanzare piese Jawa - CZ


Hoinarul
 Share

Postări Recomandate

Din pacate CZ-ul prezentat de mine , nu se mai reface, asa ca se vand piesele dupa el .

Motor (porneste, dar nu am reusit sa-l bag in viteza, datorita ambreiajului care nu merge actionat) - 150 de lei usor negociabil.

Cadru CZ 250 cu acte (echipat cu bascula), are talon, numar, fisa de inmatriculare - 100 de lei

rezervor - 30 de lei

robineti rezervor - 30 de lei

roti echipate cu cauciucuri, camere si tamburi de frana - 80 de lei ambele

2 bobine pe 6v - 30 de lei ambele

releu de incarcare 6v - 20 de lei

far original cz cu km original - 30 de lei

far jawa - 20 de lei

stop - 20 de lei

2 chiuloase - 50 de lei ambele

2 pinioane pentru roata - 30 de lei bucata

2 tobe, prezinta indoituri de la pedaua de pornire - 60 de lei ambele

 

Mai sunt ceva maruntisuri , dar nu imi trec prin minte acum.

 

post-60552-0-88535500-1307871857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate CZ-ul prezentat de mine , nu se mai reface, asa ca se vand piesele dupa el .

Motor (porneste, dar nu am reusit sa-l bag in viteza, datorita ambreiajului care nu merge actionat) - 150 de lei usor negociabil.

Cadru CZ 250 cu acte (echipat cu bascula), are talon, numar, fisa de inmatriculare - 100 de lei

rezervor - 30 de lei

robineti rezervor - 30 de lei

roti echipate cu cauciucuri, camere si tamburi de frana - 80 de lei ambele

2 bobine pe 6v - 30 de lei ambele

releu de incarcare 6v - 20 de lei

far original cz cu km original - 30 de lei

far jawa - 20 de lei

stop - 20 de lei

2 chiuloase - 50 de lei ambele

2 pinioane pentru roata - 30 de lei bucata

2 tobe, prezinta indoituri de la pedaua de pornire - 60 de lei ambele

 

Mai sunt ceva maruntisuri , dar nu imi trec prin minte acum.

 

post-60552-0-88535500-1307871857_thumb.jpg

:(......pacat !......ambreiajul vezi ca are mecanismul de sincron...poate e ceva pe la el....la prima "strigare" pune surubelnita in capacul din dreapta, in surubul de reglaj, si insurubeaza pana opune rezistenta, apoi putin ( 1/8 ture )desurubat. Sau verifica axul de la schimbator, sau ....din lipsa de ulei s-a sudat tija care actioneaza ambreiajul in axul cutiei, E formata din : 1 bucata cu "ciuperca in cap-"impinge mabreiajul, 1 bila, inca o tija de vreo 5 mm diam, o bila si surubul de reglaj. Ultima bila, sau prima :) e in mecanismul sincron. In cutie, poate, un "meserias" nu a pozitionat bine axul schimbator... vezi cei 2 "catei" care lucreaza pe harta cu furcile, sau un stift care trebuie sa intre intre 2 arcuri, tot pe acea "harta". Daca scoti capacul pune pedala in pozitia pentru potnit...asa nu sare pe tine :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Era o singura geanta si nu o mai am.

 

salut, interesat de far cel din poza mai este? cu tot cu bord........... daca poti trimete citeva poze cu ele pe maricugheyahoo.com ,astept raspuns ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...