Sari la conținut

Aprilia Tuareg 125


Vizitator VULPOIU
 Share

Postări Recomandate

Vizitator VULPOIU

Mă fascinează.

Înițial îmi doream ceva de 350 cmc, mi se părea ideală ca Âşi putere versus consum. Ceva endurist, dar cu carenaj larg, în gen Africa Twin. Dar am înțeles cu Tuaregul de 350 e păcătos la distribuție. DeÂşi e 4 timpi.

ÂŞi de aici ideea: veÂşnicul 4 timpi versus 2. Primul are supape, ulei permanent... dar dezavantajul că motorul circulă cu acelaÂşi ulei uzat Âşi timpul motor e doar unul din patru. Motorul în doi timpi merge permanent cu ulei proaspăt, iar timpul motor e la fiecare tură.

Nu am nevoie de putere exagerată. Cît dezvoltă motoraÂşul ăsta mi se pare suficient pentru două persoane Âşi bagaje, în regim maxim. Dar folosirea frecventă va fi - eu fără bagaje. Deci...

La comuniste, amestecul se face în rezervor. La Tuareg, amerstecul se face în carburator, ca la scutere are o pompă de ulei care îi dozează exact cît are nevoie. Mi se pare ideal.

Să mai zic de suspensie? Pe față e upside-down. Se curăță singură. Pe spate e un monoamortizor. Deci echilibrat, nu ca la comuniste, unde dacă apar diferențe între cele două de pe spate.... Cursa suspensiei se zice că e măricică. E Âşi ceea ce am nevoie - să îmi asigure parcurs lin fără să mă zdruncine, fără să mă doară mîinile cînd mă dau jos, fără să mă doară spatele, ca de pe jawă.

Frîne disc pe față Âşi spate. Mai trebuie să zic ceva?

E înaltă - Âşi eu sunt, am 1,80. E uÂşurică, cam 120 kile, Are protecții cam peste tot, la motor, la discuri, lanț... Nu mai punem la socoteală aspectul meu preferat al tuturor timpurilor - Dakar al anilor 80.

 

Aveți păreri despre aÂşa ceva ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pareri generale, despre 2T:

uzura mare, putere doar in ture.

Nu vei gasi unul fara uzura, am desfacut cagiva elefant, un mito, rs..... cam aceiasi Marie, au cilindrul cu nicasil....tine f.mult, dar cand se gata......pa, sunt preturi de te umfla rasul.( cred ca si asta e tot asa )

parerea mea....ceva de 4T de 250, 350, chiar si 600-650...:).....ca si alea or avea uzura !

Spunand de Tuareg, => bani putini de investit, si acum vesnica intrebare :

CINE VINDE.....DE CE VINDE ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă fascinează.

Înițial îmi doream ceva de 350 cmc, mi se părea ideală ca Âşi putere versus consum. Ceva endurist, dar cu carenaj larg, în gen Africa Twin. Dar am înțeles cu Tuaregul de 350 e păcătos la distribuție. DeÂşi e 4 timpi.

ÂŞi de aici ideea: veÂşnicul 4 timpi versus 2. Primul are supape, ulei permanent... dar dezavantajul că motorul circulă cu acelaÂşi ulei uzat Âşi timpul motor e doar unul din patru. Motorul în doi timpi merge permanent cu ulei proaspăt, iar timpul motor e la fiecare tură.

Nu am nevoie de putere exagerată. Cît dezvoltă motoraÂşul ăsta mi se pare suficient pentru două persoane Âşi bagaje, în regim maxim. Dar folosirea frecventă va fi - eu fără bagaje. Deci...

La comuniste, amestecul se face în rezervor. La Tuareg, amerstecul se face în carburator, ca la scutere are o pompă de ulei care îi dozează exact cît are nevoie. Mi se pare ideal.

Să mai zic de suspensie? Pe față e upside-down. Se curăță singură. Pe spate e un monoamortizor. Deci echilibrat, nu ca la comuniste, unde dacă apar diferențe între cele două de pe spate.... Cursa suspensiei se zice că e măricică. E Âşi ceea ce am nevoie - să îmi asigure parcurs lin fără să mă zdruncine, fără să mă doară mîinile cînd mă dau jos, fără să mă doară spatele, ca de pe jawă.

Frîne disc pe față Âşi spate. Mai trebuie să zic ceva?

E înaltă - Âşi eu sunt, am 1,80. E uÂşurică, cam 120 kile, Are protecții cam peste tot, la motor, la discuri, lanț... Nu mai punem la socoteală aspectul meu preferat al tuturor timpurilor - Dakar al anilor 80.

 

Aveți păreri despre aÂşa ceva ?

 

 

In afara de pareri aiurea cititea aici hai sa iti explic cum sta cu Aprilia Tuareg

nu sta rau la partea de distributie , distributia este pe curea si e foarte facil de ajuns la ea

supapele pot sa iti faca probleme dupa un anumit tip de km-etri dar poti sa le inlocuiesti cu succes cu unele de fiat (potrivesc perfect crede-ma)

singura probleme e la bujie unde nu e usor deloc de ajuns

daca poti cauta un motor si cu demaror electric dar si cu carja de pornire.

in rest motorasul de bun daca nu ai pretentii mari.

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de pareri aiurea cititea aici hai sa iti explic cum sta cu Aprilia Tuareg

nu sta rau la partea de distributie , distributia este pe curea si e foarte facil de ajuns la ea

supapele pot sa iti faca probleme dupa un anumit tip de km-etri

........un pic off topic.......@ VULPOIU vroia impresii despre un 2T, 125 cmc.... :scratch: ...de unde supape, curea, distributie. ( deci, care sunt pareri "aiurea" ?)

In rest, pe-o mana cu @nime'n drum .

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că este Tuareg Âşi de 350, 4T.

........si...pt. un post in plus, si "samanta" de vorba!......faceai referire la 2T, de asemenea si "prezentarea you-tube"....na ! ca ma mananca si pe mine in tastatura sa ma bag !

Oricum cand se "pune pata" nu mai conteaza parerea altora !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Vizitator VULPOIU

Duminică 31 iulie mă voi plimba pe traseul Deva - Sibiu - BraÂşov - Oituz - Bacău - Roman - IaÂşi.

Are cineva Tuareg de 125, sau cunoaÂşte pe cineva care are? Ofer o cafea/bere/rachiu cît stăm puțin la bîrfă, cît s-o văd puțintel pe viu, să-mi fac o părere...

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminică 31 iulie mă voi plimba pe traseul Deva - Sibiu -BraÂşov - Oituz - Bacău - Roman - IaÂşi.Are cineva Tuareg de 125, sau cunoaÂşte pe cineva care are? Ofer o cafea/bere/rachiu cît stăm puțin la bîrfă, cît s-o văd puțintel pe viu, să-mi fac o părere...Mulțumesc!

 

Daca nu gasesti sa vezi un Tuareg pina la Iasi vino la mine sa vezi un Simson.Mai stam la o tacla poti chiar sa innoptezi la mine, om gasi si ceva de baut si alte cele.

Da un semn si te astept cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Vizitator VULPOIU

Tot aici, vreau doar păreri avizate, pertinente Âşi realiste:

Care este consumul de carburant la un parcurs de oraÂş lejer (mic - fără semafoare Âşi trafic congestionat), drum tip macadam (drum de țară) Âşi parcurs exterior (drum întins), la:

 

Aprilia Tuareg 125

Aprilia Tuareg 350

Aprilia Tuareg 600

 

Honda nx125

Honda nx250

Honda nx600 Dominatorul

 

Suzuki freewind 650

 

Mulțumesc

Editat de VULPOIU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!! am si eu un tuareg de 350 de vanzare:D..e din '94

 

L-am primit acu 2 luni din Italia dar din pacate, cu toate k ador motoarele,mai ales cele de teren, doresc sami cumpar o masina

 

 

 

 

dak cineva este interesat de el pot pune cateva poze cu Tuaregu

 

 

 

 

pretul este de 600 euro

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...