harley86 Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 salut! Am o problema la motor dupa ce merg cu ea o opresc si mi curg 3-4 picaturi de ulei, jumatate din filtrul de ulei e patat de ulei ( ma refer la blocul motor) si mai are niste semne sus sub carburatoare PS: exista vreo sansa ca lantul sa fie murdarit cu ulei din mers? scuzati intrebarile si detaliile sunt incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Âşterge filtrul cu o cârpă Âşi încearcă să-l strângi mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 salut! Am o problema la motor dupa ce merg cu ea o opresc si mi curg 3-4 picaturi de ulei, jumatate din filtrul de ulei e patat de ulei ( ma refer la blocul motor) si mai are niste semne sus sub carburatoare PS: exista vreo sansa ca lantul sa fie murdarit cu ulei din mers? scuzati intrebarile si detaliile sunt incepator verifica pe unde curge. strangerea filtrului, strangrea busonului de ulei. cu ce ai uns lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Strange filtrul de ulei sau schimba-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 dacă schimbă filtrul, tre să schimbe Âşi uleiul că se scurge tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 curg 3-4 picaturi de ulei nu te speria. poate filtrul nu e bine strans sau garnitura de la filtru. si eu lasam in urma picaturi, dar pe partea cu schimbatorul, am schimbat garnitura 15. te asteptam joi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 dacă schimbă filtrul, tre să schimbe Âşi uleiul că se scurge tot. logic, daca schimba filtrul tre in avans sa scoata uleiul, pe care il poate refolosi, daca vrea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sofeanu Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 salut! Am o problema la motor dupa ce merg cu ea o opresc si mi curg 3-4 picaturi de ulei, jumatate din filtrul de ulei e patat de ulei ( ma refer la blocul motor) si mai are niste semne sus sub carburatoare PS: exista vreo sansa ca lantul sa fie murdarit cu ulei din mers? scuzati intrebarile si detaliile sunt incepator Salut, Cum au zis si colegii, uita-te daca e bine strans capacul de la filtru. Daca e strans, verifica nivelul de ulei, daca ai prea mult, cum se incalzeste si creste presiunea, incearca sa iasa pe unde poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 cum a zis si cineva mai sus este posibil sa ai prea mult ulei bagat si poate din cauza presiunii sa il dea afara , am intilnit asa ceva la un motor in care s-au bagat 4 litri de ulei ( ca na atita ulei era in bidon ).da jos de pe net manualul motocicletei vezi ce cantitate de ulei trebuie sa intre in motor cu filtru de ulei neschimbat, scoate uleiul il bagi in sticle de 1 litru si vezi daca este ok cantitatea de ulei bagata. Fa ce este mai usor inainte abia apoi daca nu asta e cauza poti sa treci sa verifici in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) Poti verifica nivelul uleiului mai simplu, folosind joja gradata a motocicletei tale. Nivelul sa fie intre gradatiile de minim si maxim. Motorul oprit, motocicleta dreapta, scoti joja, o cureti cu o carpa, o bagi la loc (fara sa o infiletezi-parca asa e la GS 500, vezi manualul), o scoti si te uiti ca uleiul sa fie intre cele doua semne, nu peste, nu sub. Daca nivelul e bun, mai strangi PUTIN capacul filtrul de ulei si il cureti, sa vezi daca mai da pe acolo. Daca tot pierde pe la filtru, inseamna ca are o-ringul cam dus si il vei schimba cu unul nou. Nu stiu daca am inteles bine ultima parte dar: Chiar daca ai uns lantul cu prea mult ulei, acesta nu are cum sa-ti arunce uleiul in exces pe filtru sau sub carburatoare. Editat August 5, 2011 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 Poti verifica nivelul uleiului mai simplu, folosind joja gradata a motocicletei tale. Nivelul sa fie intre gradatiile de minim si maxim. Motorul oprit, motocicleta dreapta, scoti joja, o cureti cu o carpa, o bagi la loc (fara sa o infiletezi-parca asa e la GS 500, vezi manualul), o scoti si te uiti ca uleiul sa fie intre cele doua semne, nu peste, nu sub. corect greseala mea ca nu am zis si asta cu verificatul niveluui , verifici nivelul de ulei pe joja daca el este peste nivel faci operatiunile de care spuneam eu daca nu nivelul de ulei este cauza verifici ce au spus oamenii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.