CJ94ZEU Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 daca ma opresc la stop de exemplu si las acceleratia , nu il turez , dupa ce pun mana pe acceleratie si trag de ea sa pornesc nu se tureaza doar pana la 2 mii de ture si apoi care in bot . ce ar putea fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Amestec prea bogat si se ineaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Iulie 21, 2011 Autor Share Postat Iulie 21, 2011 nu stiu , dar cade in bot . amestecul il face singur si benzina e premium 98 de la MOL . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Ii vine prea multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) Si eu aveam probleme cu Rs dar era de la bujie....Nu se accelera decat pana la 4000... Dupa ce am pus bujia specificata in manual NGK Seria... nu am mai avut probleme Editat Iulie 21, 2011 de Bebiku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Iulie 22, 2011 Autor Share Postat Iulie 22, 2011 da intr-adevar Bebiku bujia a fost de vina . am curatat-o si maine imi vine un BR10EG de la NGK , sper ca e buna . daca trecea umpic temperatura de 85 de grade era gata . murea de numa acum dupa ce am curatat-o merge cu intreruperi dar maine am sa o schimb . Multumesc mult As mai avea o intrebare . care e temperatura ideala la care merge . adica cand o pornesc dimineata si ii dau soc . Eu mergeam cu ea cand ajungea la 65 de grade , dar un prieten a zis ca de la 45 e ok . Si daca stiti pe cineva care imi poate face angel eyes . Mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Sincer numai stiu sa iti zic temperatura la aprilia ... Eu aveam model 2001 (nu avea bord digital) Dar la R6 o pornesc si o las pana ajunge la 40 dupa care merg cu ea incet pana la 80...... Si de la 80 merg normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Iulie 27, 2011 Autor Share Postat Iulie 27, 2011 Iarasi intampin o problema . am schimbat bujia . am pus NGK BR10EG si azi pe centru in mers , eram la o liniuta cu un passat si cand sa ii dau a 4a sa trec in fata respectivului imi moare motorul in mers si abia dupa 5 minute de incercari porneste . aceasi problema . daca ma opresc la stop si las acceleratia cand il accelerez iara moare si nu mai vrea sa porneasca . nu mai stiu ce sa fac cu ea .... trage de rupe dar moare cand sa accelerezi . acuma a fost prima data cand a murit in mers . m-a si facut de rusine pe centru ma lua un passat =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Ti-a cazut relantiul in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Iarasi intampin o problema . am schimbat bujia . am pus NGK BR10EG si azi pe centru in mers , eram la o liniuta cu un passat si cand sa ii dau a 4a sa trec in fata respectivului imi moare motorul in mers si abia dupa 5 minute de incercari porneste . aceasi problema . daca ma opresc la stop si las acceleratia cand il accelerez iara moare si nu mai vrea sa porneasca . nu mai stiu ce sa fac cu ea .... trage de rupe dar moare cand sa accelerezi . acuma a fost prima data cand a murit in mers . m-a si facut de rusine pe centru ma lua un passat =)) Aveai mai mult de 85 de grade ? Daca da normal... E ok sa pleci cu ea la 60 de grade , daca se incalzeste peste 85 de grade se opreste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 (editat) tot carpiti motocicletele astea , daca nu stii sa o faci nu te baga , du-o la cineva care stie [ service , prieten , un mester ] dupa va intrebati de ce va lasa la semafor la stop la mijlocul campului , aveti grija de ele ca vorba aia e 2 timpi cere atentie eu am 4 timpi si am grija de ea in modul sever ! am ulei / filtre neschimbate nu ies , n-am lantul facut nu ies - eu asa gandesc pentru ca si ea are nevoie de chestii uzuale ca astea cum ar fii tutunul pentru fumator Editat Iulie 28, 2011 de ygrek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 tot carpiti motocicletele astea , daca nu stii sa o faci nu te baga , du-o la cineva care stie [ service , prieten , un mester ] dupa va intrebati de ce va lasa la semafor la stop la mijlocul campului , aveti grija de ele ca vorba aia e 2 timpi cere atentie eu am 4 timpi si am grija de ea in modul sever ! am ulei / filtre neschimbate nu ies , n-am lantul facut nu ies - eu asa gandesc pentru ca si ea are nevoie de chestii uzuale ca astea cum ar fii tutunul pentru fumator O speli si pe dinti ? Cu uleiu inteleg , dar lantzu mai merge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 O speli si pe dinti ? Cu uleiu inteleg , dar lantzu mai merge.... hai sa nu dam in ironii mergi tu cu lantul trecut de 1500 de km si sa nu-i faci absolut nimic si ne auzim dupa , sa-mi spui si cati cm de " burta " a pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 hai sa nu dam in ironii mergi tu cu lantul trecut de 1500 de km si sa nu-i faci absolut nimic si ne auzim dupa , sa-mi spui si cati cm de " burta " a pus Mah la 1500 sunt da acord cu tine trebuie facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starstruck Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Mah la 1500 sunt da acord cu tine trebuie facut... ))) lantul trebuie facut la 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ))) lantul trebuie facut la 500 de km Iesi mah maine seara sau stai si o arzi aiurea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
David' Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ) . Sper sa ies si eu .. Malasorte .. Ma suni , da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 ) . Sper sa ies si eu .. Malasorte .. Ma suni , da ? DAP DAP. HAI BOGDANE MAI SCOATE SI TU R ALA SA MAI MEARGA SI EL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 daca ma opresc la stop de exemplu si las acceleratia , nu il turez , dupa ce pun mana pe acceleratie si trag de ea sa pornesc nu se tureaza doar pana la 2 mii de ture si apoi care in bot . ce ar putea fi ? Desfa si tu carb si curata-l asa ca la carte si cu aer comprimat.astea-s pretentioase ,curata-l si merge raketa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Iulie 30, 2011 Autor Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) Cum adica a cazut relantiul in baia de ulei ? asta nu cred ca are baie de ulei . Si apropo de ingrijire si carpire . La mecanic am schimbat totul , lant nou , il ung odata la 2 saptamani . carburatorul curatat cu aer comprimat de 2 ori . acuma merge stats dupa ce la curatat a 2a oara . Ce problema mai am . peste noapte fie ca las rezervorul inchis si cand vreau sa o pornesc il pun pe ON si astept juma de ora ca sa porneasca fie il las pe ON peste noapte si dimineata nici mama naibi nu stie cum mai porneste :| ... si de cand l-a curatat nu vrea sa se mai tureze peste 9 mii de ture . ajunge la 9 mii de ture si face ca si cand il pornesti si tragi putin de gaz . si deloc nu se mai tureaza dupa 9 mii chiar simti cum intra frana de motor ca si cum ai lasa acceleratia . Aveai mai mult de 85 de grade ? Daca da normal... E ok sa pleci cu ea la 60 de grade , daca se incalzeste peste 85 de grade se opreste motorul. Care e faza cu temperatura . Eu pornesc cu ea cand ajunge la 50-55 depinde cat de mult imi ia sa inchid garaju ) si merg usor pana ajunge la 70 , dupaia ii dau mai tare . la 85 se opreste motorul ? :| sincer odata cand a fost foarte cald a ajuns la 95 de grade apa si dintr-o data sa oprit motorul in mers si a iesit un abur pe la ghidon . mi-a fiert apa . Editat Iulie 30, 2011 de CJ94ZEU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Cum adica a cazut relantiul in baia de ulei ? asta nu cred ca are baie de ulei . Si apropo de ingrijire si carpire . La mecanic am schimbat totul , lant nou , il ung odata la 2 saptamani . carburatorul curatat cu aer comprimat de 2 ori . acuma merge stats dupa ce la curatat a 2a oara . Ce problema mai am . peste noapte fie ca las rezervorul inchis si cand vreau sa o pornesc il pun pe ON si astept juma de ora ca sa porneasca fie il las pe ON peste noapte si dimineata nici mama naibi nu stie cum mai porneste :| ... si de cand l-a curatat nu vrea sa se mai tureze peste 9 mii de ture . ajunge la 9 mii de ture si face ca si cand il pornesti si tragi putin de gaz . si deloc nu se mai tureaza dupa 9 mii chiar simti cum intra frana de motor ca si cum ai lasa acceleratia . Care e faza cu temperatura . Eu pornesc cu ea cand ajunge la 50-55 depinde cat de mult imi ia sa inchid garaju ) si merg usor pana ajunge la 70 , dupaia ii dau mai tare . la 85 se opreste motorul ? :| sincer odata cand a fost foarte cald a ajuns la 95 de grade apa si dintr-o data sa oprit motorul in mers si a iesit un abur pe la ghidon . mi-a fiert apa . Asa si mie mi s-a oprit in mers cand aveam rs dar nu mai stiu ce temperatura era stiu ca era peste 85. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Iulie 31, 2011 Autor Share Postat Iulie 31, 2011 Bine dar revenind la problema cea mai importanta care o are acum . Nu stiu ce sa fac cu pornirea . Cand o pornesc prima data abia vrea sa porneasca si azi am dat de vreo 20 de ori la automat pana sa porneasca . se invarte motoruldar cred ca nu ii vine benzina :| ce sa aiba . Ori ca las butonul pe OFF cand o pornesc sta doar 10 sec pornita si dupaia moare ori ca il las pe ON si ma ia mama dracului pana o pornesc . deja ma enerveaza :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 Bine dar revenind la problema cea mai importanta care o are acum . Nu stiu ce sa fac cu pornirea . Cand o pornesc prima data abia vrea sa porneasca si azi am dat de vreo 20 de ori la automat pana sa porneasca . se invarte motoruldar cred ca nu ii vine benzina :| ce sa aiba . Ori ca las butonul pe OFF cand o pornesc sta doar 10 sec pornita si dupaia moare ori ca il las pe ON si ma ia mama dracului pana o pornesc . deja ma enerveaza :| Cu shocu tras pornesti ? Aprilia mea daca nu o porneam 2 saptamani dadeam la automat 20 d secunde lejer pana pornea... Dar cu shocu tras , si dupa ce o pornesti nu o accelera . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat August 2, 2011 Autor Share Postat August 2, 2011 cu socu tras incerc sa o pornesc , dar nu vrea :| si aseara eraminoras , si am lasat rezervorul pe ON . am stat cam 3 ore si cand am venit , hope nu maiporneste . a trecut peacolo un tip si mi-a spus ca mi sa udat bujia , ca se invarte motorul , dar nu porneste. aveam trusa aia de scule de la ea , am scos bujia , intradevar era parca cu ulei ... toata era plina de benzina si ulei .. am curatat-o si am ars-o cat am putut cu o bricheta , am pus-o la loc si dupa cateva eforturi am reusit sa o pornesc . nu stiu ce problema ar putea avea de se uda bujia ... de ce spui sa nu o accelerez dupa ce o pornesc ? eu o las sa ajunga singura la 45 de grade , dupa care o mai accelerez , da asa usor pana in 6 mii de ture . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 cu socu tras incerc sa o pornesc , dar nu vrea :| si aseara eraminoras , si am lasat rezervorul pe ON . am stat cam 3 ore si cand am venit , hope nu maiporneste . a trecut peacolo un tip si mi-a spus ca mi sa udat bujia , ca se invarte motorul , dar nu porneste. aveam trusa aia de scule de la ea , am scos bujia , intradevar era parca cu ulei ... toata era plina de benzina si ulei .. am curatat-o si am ars-o cat am putut cu o bricheta , am pus-o la loc si dupa cateva eforturi am reusit sa o pornesc . nu stiu ce problema ar putea avea de se uda bujia ... de ce spui sa nu o accelerez dupa ce o pornesc ? eu o las sa ajunga singura la 45 de grade , dupa care o mai accelerez , da asa usor pana in 6 mii de ture . Asa da , sa nu o acelerezi cum porneste imediat ca se ineaca , vezi sa nu fie si bujia de vina , dar cred ca mai trebuie reglat carburatorul.Eu aveam pe ea BR8EIX asta e cu iridium normal ii tebuie BR8EG parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.