megamotoreta Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 asadar,e vb de un scuter 2t Yamaha Jog 2002. motor yamaha, segmenti noi,bujie noua,muzicuta si cot alimentare noi,. porneste la sfert dimineata,sta frumos la relanti, merge cam usor ca e teava infundata, nu evacueaza bine. dupa ce-l lasi 30 minute,nu mai porneste absolut deloc. scanteie ok,benzina ii da, nu are probleme,carbul e curatat. dupa cateva ore,cand e rece motorul,porneste la sfert. asa ceva n-am pomenit, eu ma asteptam sa nu porneasca dimineata,sa nu se puna socul,sa nu aibe compresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Verifica compresia cand e cald si cand e rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 alea 30 minute cand il lasi, il lasi mergand la relanti sau e vorba de 30 de minute oprit dupa o tura de incalzire? Daca stii ca toba e infundata, de ce nu o desfunzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 27, 2011 Autor Share Postat Iulie 27, 2011 dupa ce ajung cu scuterul la destinatie, pot sa-l opresc si sa-l pornesc imediat de zeci de ori,o ia la sfert. dupa cateva zeci de minute, motorul nu mai porneste. dar inca e cald. deci porneste la rece si la foarte cald. cand e caldut,nu. trebuie sa-l las ore intregi, sigur a doua zi porneste la sfert. toba o curat zilele astea, inca lucrez la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 ar putea fi de la socul automat, apuca sa se raceasca termowaxul inaintea motorului, ii da amestec bogat si il ineaca. Cand motorul e rece amestecul bogat mai face condens si ajunge in camera de aerdere ceva aproape de optim, cand e proaspat oprit socul e dezactivat inca. Nu socul e problema, cred ca esti cu reglajul carbului la un amestec f. bogat, si ajungi usor in combinatia motor cald+soc activat chiar si partial la un amestec prea bogat care nu se mai aprinde. Asta daca nu mai ai si altceva, o scanteie mai slaba sau filtru de aer mai infundat ar putea contribui. Cand nu porneste, bujia este uda sau cum e? Cat e consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Daca are pornire la buton, ar putea fi bateria de vina, stiu ca pare foarte ciudat dar eu am patit chestia asta la o masina si am mai citit aici de un caz identic la o motocicleta. E posibil sa fie si socul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 27, 2011 Autor Share Postat Iulie 27, 2011 filtrul e ok,scanteia e ok. insa carbul a suferit o mica modificare: i-am scos jiglerul principal de 65 si i-am pus mare, de 78. am zis sa fuga mai tare,dar fiind teava infundata,degeaba,nici o modificare. bujia e uda atunci cand nu porneste. ii dau si la pedala si la automat,degeaba. din cele spuse de voi,deduc ca ii baga benzina prea multa si la pornire se inneaca motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) Deci am ghicit-o :-) la 2T cand faci re-jetting(schimbi jicloare) ceea ce se cere este si schimbarea tobei. Nu pot sa-ti dau sfat de ce toba iti trebuie, dar trebuie sa fie acordata noilor parametri. S-ar putea sa scapi usor cu curatatul tobei(obligatoriu acum), dar la mare putere sa nu te astepti, s-ar putea sa-ti scada top-speed-ul si sa simti poate ceva-ceva in plus la viteza mai mica. Eu zic ca cea mai mare putere o sa o simti garantat cu jiclorul original si toba curatata, aia se simte f.f. mult. Dupa ce ezolvi problema, culoarea bujiei iti va spune daca ai sarit calul sau nu. Ma astept si nivelul din camera de nivel sa fie usor marit, doar cu un jiclor usor marit nu ar trebui sa se inece, verifica si asta daca poti. Editat Iulie 27, 2011 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 27, 2011 Autor Share Postat Iulie 27, 2011 s-a rezolvat, mama ei de toba infundata. acum trage mult mai frumos, nu se mai inneaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 mai simplu iei motocicleta, nu wc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iulie 29, 2011 Autor Share Postat Iulie 29, 2011 de ce, o motocicleta nu se deregleaza niciodata? nu are carb si esapament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rudy Postat Februarie 19, 2023 Share Postat Februarie 19, 2023 (editat) La 27.07.2011 la 22:07, megamotoreta a spus: s-a rezolvat, mama ei de toba infundata. acum trage mult mai frumos, nu se mai inneaca Salut, cum ai desfundat toba? Multumesc. Editat Februarie 19, 2023 de rudy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 19, 2023 Autor Share Postat Februarie 19, 2023 Salut.am taiat-o la cineva, a curatat-o si a sudat-o la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.