Sari la conținut

motor 2t, porneste la rece la sfert


Postări Recomandate

asadar,e vb de un scuter 2t Yamaha Jog 2002. motor yamaha, segmenti noi,bujie noua,muzicuta si cot alimentare noi,. porneste la sfert dimineata,sta frumos la relanti, merge cam usor ca e teava infundata, nu evacueaza bine. dupa ce-l lasi 30 minute,nu mai porneste absolut deloc. scanteie ok,benzina ii da, nu are probleme,carbul e curatat.

dupa cateva ore,cand e rece motorul,porneste la sfert.

asa ceva n-am pomenit, eu ma asteptam sa nu porneasca dimineata,sa nu se puna socul,sa nu aibe compresie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea 30 minute cand il lasi, il lasi mergand la relanti sau e vorba de 30 de minute oprit dupa o tura de incalzire?

 

Daca stii ca toba e infundata, de ce nu o desfunzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce ajung cu scuterul la destinatie, pot sa-l opresc si sa-l pornesc imediat de zeci de ori,o ia la sfert. dupa cateva zeci de minute, motorul nu mai porneste. dar inca e cald. deci porneste la rece si la foarte cald. cand e caldut,nu. trebuie sa-l las ore intregi, sigur a doua zi porneste la sfert. toba o curat zilele astea, inca lucrez la ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar putea fi de la socul automat, apuca sa se raceasca termowaxul inaintea motorului, ii da amestec bogat si il ineaca. Cand motorul e rece amestecul bogat mai face condens si ajunge in camera de aerdere ceva aproape de optim, cand e proaspat oprit socul e dezactivat inca. Nu socul e problema, cred ca esti cu reglajul carbului la un amestec f. bogat, si ajungi usor in combinatia motor cald+soc activat chiar si partial la un amestec prea bogat care nu se mai aprinde. Asta daca nu mai ai si altceva, o scanteie mai slaba sau filtru de aer mai infundat ar putea contribui.

 

Cand nu porneste, bujia este uda sau cum e?

Cat e consumul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are pornire la buton, ar putea fi bateria de vina, stiu ca pare foarte ciudat dar eu am patit chestia asta la o masina si am mai citit aici de un caz identic la o motocicleta.

E posibil sa fie si socul de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul e ok,scanteia e ok. insa carbul a suferit o mica modificare: i-am scos jiglerul principal de 65 si i-am pus mare, de 78. am zis sa fuga mai tare,dar fiind teava infundata,degeaba,nici o modificare. bujia e uda atunci cand nu porneste. ii dau si la pedala si la automat,degeaba.

din cele spuse de voi,deduc ca ii baga benzina prea multa si la pornire se inneaca motorul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am ghicit-o :-)

la 2T cand faci re-jetting(schimbi jicloare) ceea ce se cere este si schimbarea tobei. Nu pot sa-ti dau sfat de ce toba iti trebuie, dar trebuie sa fie acordata noilor parametri.

S-ar putea sa scapi usor cu curatatul tobei(obligatoriu acum), dar la mare putere sa nu te astepti, s-ar putea sa-ti scada top-speed-ul si sa simti poate ceva-ceva in plus la viteza mai mica.

 

Eu zic ca cea mai mare putere o sa o simti garantat cu jiclorul original si toba curatata, aia se simte f.f. mult.

 

Dupa ce ezolvi problema, culoarea bujiei iti va spune daca ai sarit calul sau nu.

 

Ma astept si nivelul din camera de nivel sa fie usor marit, doar cu un jiclor usor marit nu ar trebui sa se inece, verifica si asta daca poti.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...