Jump to content

mateiuli

Membru
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mateiuli

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    SV650N
  • Numar Moto
    94-YRM
  • Club
    None

Profile Fields

  • Interests
    Fun engineering

Recent Profile Visitors

781 profile views
  1. Ieri a ajuns capacul monopost si l-am si montat, nu am mai avut rabdare. Arata bine :D.
  2. Off topic de vamă: On topic: am fost și eu pe circuit cu SV-ul și nu mi-a zis nimeni nimic de frame sliders. Dacă vrei îți pot povesti cum a fost prima mea întrare pe circuit.
  3. Dar e asa frumoasa toamna... :D. M-a fascinat Cheia anul trecut la mijlocul lui Octombrie.
  4. Îmi lași și mie, te rog, cateva detalii despre curs? Eventual în privat sa nu se considere reclama. Cine, unde, cum?
  5. Am mai dat o fuga pana acolo, de data asta am trecut de obstacolele alea si mi-am lasat niste guma pe asflat de la franarile de urgenta :D. Bun asfaltul acolo, aderent, intr-adevar, nu cum e prin oras, lucios si alunecos. Mai vreau :D!
  6. Se intra pe acolo pe la sensul ala giratoriu (cand vii dinspre ikea)? Am trecut si eu pe acolo dar nu am trecut de parapeti. Nu comenteaza nimeni daca intru pe acolo?
  7. ABS! E bine sa fie acolo pentru cazurile alea rare cand ai nevoie de el. Te poate salva. Esti mai linistit, mai ales pe ud.
  8. Daca ai cum poti pune poze din calatoria ta sa ne clatim si noi ochii?
  9. Salut, Imi vand motorul (al doilea proprietar) pe care l-am condus cu A1 acum multi ani pentru ca sta nefolosit. L-am cumparat in Iunie 2011 cu ~4000KM, m-am dat cu el 3-4 ani mai intens (pana am terminat liceul) apoi am plecat la facultate in Bucuresti si motorul a ramas acasa, neavand unde sa-l tin aici. Cand mai mergeam pe acasa, destul de rar, o mai scoteam la plimbare. In tot acest timp motocicleta a stat numai in garaj cu husa pe ea si rezervorul plin (nu are rugina), De anul trecut am revenit la motociclism si mi-am cumparat una mai mare (SV650). Am adus si CBR-ul in Bucuresti pentru a-i schimba gumele (cumparate anul trecut - poza, montate acum in Iulie la Dual-Motors). Inca avea gumele originale cu DOT2005 cand le-am schimbat, erau crapate. Am un video cu gumele vechi si motocicleta (vezi mai jos). In momentul de fata are ~14.600KM si am schimbat la ea urmatoarele: - filtru de aer HiFlo -> la ~ 12.000KM (mi-am notat intr-un carnetel - nu-l am la mine acum, revin cu update) - uleiul l-am schimbat anual chiar daca nu faceam nici 1000KM in anul respectiv. A vazut doar Motul 7100 la inceput (cand ma dadeam cu ea), apoi 5100 dupa (cand statea). Anul asta, in Iulie 2019, i-am pus Motul 7100. Am cumparat 4l cat sa schimb la ambele motociclete. - gumele, cum am zis mai sus: Pirelli Angel CiTy, dimensiune stoc (80/90R17, 100/80R17) -> au DOT2017 pentru ca le-am cumparat anul trecut, au stat in debara un an. - bujia -> odata cu uleiul, Iunie 2019 - schimbat antigel cu Motul MotoCool in Noiembrie 2018. Mi-a fost teama sa o mai las o iarna cu antigelul vechi. - bateria - am schimbat-o anul asta, in aprilie parca. In rest totul este stoc pe motocicleta. Nu m-am atins niciodata de placutele de frana. Sunt cele stoc. Ar necesita, totusi, un schimb de lichid de frana. Nu am umblat la el. Motocicleta prezinta cateva defecte optice: zgarieturi fine pe carena dreapta, maner pasager, oglinzi, capete de ghidon, semnalizatoare. Am cazut de doua ori, o data de pe loc, pe stanga, o data la 30km/h, point fixation, incepator, nisip in curba la dreapta. Avea cateva zgarieturi si cand am cumparat-o eu, de la fosta proprietara. Am avut o problema cu carburatorul, de la stat. Nu mai inchidea plutitorul si se ineca. L-am desfacut, curatat, schimbat cuiul pontou si garniturile (OEM de la wemoto.com) si acum porneste la rece la sfert. An fabricatie: 2005 Nr. km: ~14600KM Prima inmatriculare: Septembrie 2007 ITP: Valabil pana in 30 Aprilie 2020 Stare acte: Totul in regula, pe numele meu. Fiscalul cred ca se elibereaza ziua urmatoare -> trebuie sa merg in Slatina (Olt) pentru asta. Seria sasiu: MLHJC34A955121410 Sincer nu stiu de ce arata 15000KM in 2009 aplicatia "Istoric Vehicul". Poate mi-am luat teapa, poate nu -> gumele originale cu DOT2005 pe care le-am dat jos luna trecuta ma fac sa cred ca au bagat gresit 15000 in loc de 1500. La fel nu stiu de ce apare cu "-" la primele inregistrari. Pret: 1250 EUR (negociabil) Telefon: 0730 514 600 (Iulian) - Prefer WhatsApp pentru ca, din cauza job-ului, nu pot raspunde oricand. Locatie: Sector 3, Bucuresti MOV_3016.mp4
  10. Îmi pare rău să vă stric planurile, băieți, dar eu ii recomand să evite Transfăgărășanul în weekend. Este foarte aglomerat, mai ales acum, în august. Se fac cozi de câțiva km de mașini oprite care așteaptă sa ajungă sus, la lacul Bâlea. În timpul săptămânii este mult mai liber. Când e aglomerat, devine frustrant.
  11. @Tinivuel, la fel ca @Taz Asg mai sus, iti recomand sa eviti Valea Oltului (Sibiu - Ramnicu Valcea). Exista doua alternative mult mai frumoase (sosele care ajung pe la 2000m+ altitudine) pe care nu o sa intalnesti camioane: 1. Transalpina (Sebes -> Obarsia Lotrului -> Ramnicu Valcea) -> link Google Maps Am incadrat pe harta: - Transalpina - cea mai inalta sosea din Romania - 2145m - Transbucegi - daca treci prin Sinaia te poti abate un pic pe acolo, drumul e bun, privelistea e frumoasa - ajunge la Platoul Bucegi -> Cabana Babele - Lepsa - este un drum foarte frumos de parcurs cu motocicleta, asfalt foarte bun, prin padure, nu prea circulat, plin de curbe (mare atentie) -> are in jur de 70km. Atentie sa alimentezi inainte (in Targul Secuiesc) ca nu exista benzinarii (din cate stiu eu) pana la Focsani. 2. Transfagarasan (Sebes -> Sibiu -> Cartisoara -> Curtea de Arges) -> link Google Maps Am incadrat pe harta: - Transfagarasan - E85 (Bucuresti -> Buzau -> Focsani). Recomand evitarea acestui drum pentru ca pe aici o iau toate camioanele, e destul de aglomerat si periculos. Sper sa te ajute informatiile astea! Asfalt uscat!
×
×
  • Create New...