Jump to content

mateiuli

Membru
  • Content Count

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About mateiuli

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    CBR125R Repsol, SV650N
  • Numar Moto
    YRM
  • Club
    None

Profile Fields

  • Interests
    Electronics & Engineering

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. Am citit gresit postul lui Florin (nu stiu cum sa sterg mesajul).
  2. Sunt de acord cu tine, nu inseamna ca stii, ci doar ca nu iti e straina o curba si nu o vezi pentru prima data. D-asta le-am pus ca doua lucruri complet diferite: viteza mica, viteza mare. Fiecare cu curba ei de invatare.
  3. Pai sunt 2 lucruri pe care trebuie sa le inveti la inceput de drum: 1. Manevrare la viteze mici (sub 30km/h) unde nu se aplica contravirare ci virare normala, mutarea corpului pe exterior, etc. 2. Manevrare la viteze mari (peste 30km/h) unde nu poti vira decat prin contravirare. Nu neaparat in ordinea asta, dar cred ca pentru un incepator e mai sigur sa inceapa cu 1. Punctul 2 poate la fel de bine sa fie facut tot intr-o parcare mai mare, nu neaparat pe strada.
  4. @Flower-Power, cele mai importante lucruri pe care le poti invata la inceput sunt manevrele la viteze mici. Oricine cu cativa mii de km se descurca sa mearga afara, sa ia o curba, sa depaseasca un tractor, etc, dar daca ii pui in poligon si le dai sa faca manevre la viteze mici, se balbaie. Eu personal recunosc ca daca nu exersez periodic astea intr-o parcare, imi pierd din indemanare. Cu cat exersezi mai mult, cu atat iti intra in reflex si nu mai trebuie sa te gandesti ce ai de facut. Odata ce te-ai obisnuit sa tii rotile in jos si plasticele in sus la viteze mici, o sa ai mai multa incredere in ce poti tu si motocicleta si la viteza mai mare (normala). Iti recomand cu caldura playlist-ul de mai jos - sa incerci sa exersezi si tu:
  5. @Flower-Power, îți recomand toate videourile de pe acest canal: https://www.youtube.com/channel/UC0FFFneMi9GwRHUsuBjM0jA Nenea ăsta știe despre ce vorbește, găsești acolo sfaturi de frânare, manevrare la viteze mici, abordare viraje, poziția corpului, etc etc. O face mai bine decât am putea noi sa tastam aici.
  6. @Adrian M., da.. ai dreptate, nu e un drum usor. Dar daca o iei usor si mergi incet, in ritmul tau, nu cred ca sunt probleme.
  7. Eu as baga o tura chill asa pe undeva duminica asta - daca e cat de cat soare - pe la Sarata-Monteoru - Hales - Magura. Nu merg tare, merg la plimbare. Daca te tenteaza, spune-mi.
  8. Cam tarziu si eu pe aici :)). Buna alegere cu SV-ul :D. La fel mi-am tras si eu unul anul trecut (din 2008) tot prin Biris. Dupa aproximativ 10k KM - 0 bube - imi place la nebunie cum trage. Poze, detalii?
  9. Verifica sa nu ai vreun scurt pe undeva, poate bateria in sine nu are nimic. Daca ai un ampermetru la indemana il poti inseria cu bateria si sa vezi ce curent ai pe acolo cand ai motorul oprit si contactul luat. Ar trebui sa fie 0 (daca nu ai alarma/alti consumatori). Atentie la ampermetru sa duca lejer 15-20A, cat sa poti verifica si cu contactul pus/far aprins. Sa nu dai la automat ca iti trage zeci de amperi si poate sa ia foc.
  10. Salut, poti incerca pe site la Hepco & Becker. M-am uitat la un moment dat pentru al eu K8 si aveau (parca avem si un importator in RO). Pana la urma mi-am pus motosliders, luat din US.
  11. Salut, Ma poti ajuta si pe mine, te rog, cu un pret pentru o pedala de frana pentru Suzuki SV650N, 2008? Din poza, 9, cod 43111-16G00. Multumesc!
  12. S-a cam racit vremea - cand stau la semafor pe loc nu mai sare temperatura motorului de 80 grade .
  13. Poate o sa deschid la un moment dat un topic in care sa tin un jurnal, dar am postat aici o scurta prezentare pentru ca mi s-a cerut. @dtz_vv, nu ajuta cu nimic parbrizul, doar arata bine .
×
×
  • Create New...