Alex_83 Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Salutare! Rasfoind aceasta sectiune in cautare de inspiratie pt un custom, am observat ca sunt mai multe stiluri : old school, springer, cafe racer, etc Ar putea cineva sa faca o clasificare a acestora? Macar o poza si daca se poate si o descriere in cateva cuvinte. Stiu ca unele tipuri mai sunt descrise dar in topicuri separate, asa ca ar fi bine sa fie toate la un loc> Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Salutare! Rasfoind aceasta sectiune in cautare de inspiratie pt un custom, am observat ca sunt mai multe stiluri : old school, springer, cafe racer, etc Ar putea cineva sa faca o clasificare a acestora? Macar o poza si daca se poate si o descriere in cateva cuvinte. Stiu ca unele tipuri mai sunt descrise dar in topicuri separate, asa ca ar fi bine sa fie toate la un loc> Multumesc! buna idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 http://motorcycles.about.com/cs/choppers/a/choppers.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Scurt breviar al chopperelor: -Interbelic-Board Traker.Prima forma de custom cu motivatie sportiva.Motocicleta de curse tipica anilor 20 ajunsa de multe ori si pe strazi. -Postbelic-Bobber.Anii 40-50.Prima forma de customizare civila a motocicletelor.Tot motivatie sportiva.Taierea si demontarea toturor pieselor nenecesare motocicletei cu scopul imbunatatirii performantelor. -Bobber-Chopper.Anii 50-60.Stilul de tranzitie de la bobbere la choppere.Aspect tipic de bobber cu furca putin lungita fara schimbarea unghiului cadrului.Ghidoane in general Ape hanger(caracteristic si bobberelor pure). -Chopper Old School.Anii 60-70.Bobbere chopperizate si lucrate in moduri artistice deosebita.Stilul psihedelic chopper.Motociclete cu furci lungi in general springer cadru rigid si scaune High back. -Chopper 70`es.Choppere tipice pentru anii 70 cu aspect caracteristic.Redesenari artistice ale chopperelor Old School. -Choppere Frisco Style.Anii 70 pana in prezent.Choppere tipice orasului San Francisco inventate de catre Hells Angels.Primele Street fightere cunoscute.Cu adaptari pentru circulatia in agitatia orasului. -Choppere anii 80.O renviere a traditiilor anilor 70 dar lipsita de imporatnta ca stil.Nu a adus nimic nou. -Choppere anii 90.Miscare caracterizata de cresterea masiva a scenei europene in special germana.Stil tipic teuton.Cadrul foarte jos,anvelope cu balon mare pe spate si diametrul jantei mic.Ghidoane joase, cilindree mare. -Choppere moderne anii 90-2000.Astea le stim cu totii. Cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Scurt breviar al chopperelor: -Interbelic-Board Traker.Prima forma de custom cu motivatie sportiva.Motocicleta de curse tipica anilor 20 ajunsa de multe ori si pe strazi. -Postbelic-Bobber.Anii 40-50.Prima forma de customizare civila a motocicletelor.Tot motivatie sportiva.Taierea si demontarea toturor pieselor nenecesare motocicletei cu scopul imbunatatirii performantelor. -Bobber-Chopper.Anii 50-60.Stilul de tranzitie de la bobbere la choppere.Aspect tipic de chopper cu furca putin lungita fara schimbarea unghiului cadrului.Ghidoane in general Ape hanger(caracteristic si bobberelor pure). -Chopper Old School.Anii 60-70.Bobbere chopperizate si lucrate in moduri artistice deosebita.Stilul psihedelic chopper.Motociclete cu furci lungi in general springer cadru rigid si scaune High back. -Chopper 70`es.Choppere tipice pentru anii 70 cu aspect caracteristic.Redesenari artistice ale chopperelor Old School. -Choppere Frisco Style.Anii 70 pana in prezent.Choppere tipice orasului San Francisco inventate de catre Hells Angels.Primele Street fightere cunoscute.Cu adaptari pentru circulatia in agitatia orasului. -Choppere anii 80.O renviere a traditiilor anilor 70 dar lipsita de imporatnta ca stil.Nu a adus nimic nou. -Choppere anii 90.Miscare caracterizata de cresterea masiva a scenei europene in special germana.Stil tipic teuton.Cadrul foarte jos,anvelope cu balon mare pe spate si diametrul jantei mic.Ghidoane joase, cilindree mare. -Choppere moderne anii 90-2000.Astea le stim cu totii. Cam atat... Te rog frumos daca ai pune si poze pt fiecare descriere ar fi si mai bine pt a ne lumina pe unii dintre noi Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 http://www.planete-biker.com/custom-harley-gal02.php Cu rezervele de rigoare... French, yeah... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Cafe racer: http://www.davida.co.uk/media/pix/ls.prod...._KatGuzDock.jpg Ignore the bike, err I mean the chick. Cafe racer e o motocicleta modificata astfel incat sa obtina maxim de performanta dintr-un motor (in mod traditional) mai slab: cadru minimalist, sa monopost (si foarte 'compacta'), clip-on-uri joase (iarasi, traditional) in loc de ghidon propriu-zis si 0 carenaj (desi unele au o 'coaja de ou' pentru a mai reduce din impactul curentului asupra pilotului). La fel ca in cazul cruiser-chopperelor, unele firme produc motociclete de serie stil cafe racer (ca, de exemplu, SportClassic-urile de la Ducati). Mai multe cafe racere: http://home.modemss.brisnet.org.au/~jmille...rear%20side.jpg http://www.caferace.com/americancaferacer.jpg http://www.ace-cafe-london.com/gif/r90ss.jpg http://www.ace-cafe-london.com/gif/guzzi2-12.jpg http://www.ace-cafe-london.com/gif/cb900-cafe.jpg http://www.ace-cafe-london.com/gif/drestar.jpg http://www.ace-cafe-london.com/gif/enfield-11a.jpg http://www.badweatherbikers.com/buell/messages/43/31990.jpg http://www.caferace.com/69benelli.jpg http://www.guzzi-days.net/images/motos2p.jpg http://www.ace-cafe-london.com/f2_2.htm http://fddi.ath.cx/bm/bm7.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 24, 2006 Share Postat Octombrie 24, 2006 Cafe racer: http://www.davida.co.uk/media/pix/ls.prod...._KatGuzDock.jpg Ignore the bike, err I mean the chick. Cafe racer e o motocicleta modificata astfel incat sa obtina maxim de performanta dintr-un motor (in mod traditional) mai slab: cadru minimalist, sa monopost (si foarte 'compacta'), clip-on-uri joase (iarasi, traditional) in loc de ghidon propriu-zis si 0 carenaj (desi unele au o 'coaja de ou' pentru a mai reduce din impactul curentului asupra pilotului). La fel ca in cazul cruiser-chopperelor, unele firme produc motociclete de serie stil cafe racer (ca, de exemplu, SportClassic-urile de la Ducati). " De cafe racere am uitat in breviar.Un capitol foarte important din istoria motociclismului.Din pacate foarte marginalizat in ziua de astazi.Au un inlocuitor totusi.Street fighterele.De care am uitat de asemenea...Bun post Snap Shot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Chopper anii 20: Racer anii 20: Bobber anii 50: Bobber chopper.Stil de tranzitie.Anii 50-60: Chopper anii 60.Psihedelic and shit: Cafe Racer anii 60: Chopper anii 70: Frisco : Anii 80: Anii 90 Street fighter: Anii 90.European style: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 Saru' mana de informatie! Totusi mai am doua nelamuriri: springer si old school. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Saru' mana de informatie! Totusi mai am doua nelamuriri: springer si old school. Pai Springer este un tip de furca de fatza nu un tip de motocicleta.Vezi mai jos.Old School poate fi considerat tot ca e fost facut pana in anii 70.Vezi pozele de mai sus pana la Frisco style inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 Multumesc inca o data pt informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Asa este mai bine, MULTUMIM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Multumesc inca o data pt informatii! Asa este mai bine, MULTUMIM Baieti,sapati prin subforumul "Grupul chopperistilor" si credeti-ma,merita.O sa gasiti raspunsuri cam la toate intrebarile voastre despre choppere,bobbere etc. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 E impropriu sa spui tipuri de chopper, el in sine este un tip/gen de motocicleta. Ati uitat Bagger-ul: is a term for a custom motorcycle, usually a Harley, that has hard saddlebags. Adica un custom pe dresser-e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 23, 2006 Share Postat Noiembrie 23, 2006 E impropriu sa spui tipuri de chopper, el in sine este un tip/gen de motocicleta. Ati uitat Bagger-ul: is a term for a custom motorcycle, usually a Harley, that has hard saddlebags. Adica un custom pe dresser-e. Eu zic ca nu este impropriu.Chopperul a luat multe forme foarte distincte de-a lungul timpului.La inceput cand nu exista custom a existat doar temenul chopper.Oamenii nu puneau pe motociclete ci luau de pe ele.Customul dupa parerea mea a luat fiinta odata cu scoaterea pe piata a liniilor de accesorizare pentru motociclete chiar daca in ziua de astazi orice motocicleta,taiata sau accesorizata dupa gustul proprietarului, este custom.Deci nu se prea mai face diferenta.Eu zic ca bagger-ul este customizare nu chopper.Daca era chopper nu avea genti laterale.Este la fel de chopper ca si Honda Goldwing.Parerea mea. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 (editat) Io zic in continuare ca aici ar trebui sa fie vb de tipuri de customizare nu de tipuri de chopper-e... dar ma rog, sa nu ne luam totusi prea tare de cuvantul in sine caci, asa cum ai zis si tu, termenul de chopper cu cel de custom s-a cam suprapus in mintea omului de azi, desi e total eronat. Cat despre genti laterale.. bobber-ul ala negru, sportster-ul de pe site-ul pus de Roby... ala nu e tot tip de chopper, ca sa zicem asa, general acceptat? goldwing? asta nu poate fi considerat chopper (in ideea ca asta inseamna custom)? adica Ness nu face chopper-e? Editat Noiembrie 24, 2006 de ApacheChief Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badimiki Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Custom i o denumire generala care vine de la simplul fapt ca nu se folosesc motociclete de serie pentru modificare,ci se fabrica de la zero cu piese facute la comanda.Customuri sunt de toate felurile:choppere,bobbere,prostreeturi etc.Deci nu-i o categorie separata.Ca sa facut deja arta din motoare aiai altceva,si intradevar nu mai seamana cu chopperele old school dar this is evolution,asta nu inseamna ca nu-s tot choppere sau bobbere etc.Astea sunt chopperele anilor 2000,cum celelalte au fost chopperele anilor 50,60,70,80...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ApacheChief Postat Noiembrie 24, 2006 Share Postat Noiembrie 24, 2006 Ok... pareri si pareri.. Eu zic ca e posibil sa ma insel, desi.... dar e bine sa vb in cunostiinta de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 Io zic in continuare ca aici ar trebui sa fie vb de tipuri de customizare nu de tipuri de chopper-e... dar ma rog, sa nu ne luam totusi prea tare de cuvantul in sine caci, asa cum ai zis si tu, termenul de chopper cu cel de custom s-a cam suprapus in mintea omului de azi, desi e total eronat. Cat despre genti laterale.. bobber-ul ala negru, sportster-ul de pe site-ul pus de Roby... ala nu e tot tip de chopper, ca sa zicem asa, general acceptat? goldwing? asta nu poate fi considerat chopper (in ideea ca asta inseamna custom)? adica Ness nu face chopper-e? ness face chopper-e la fel ca si O.C.C. -ul, adica in capul lor, ness face customuri in cel mai bun caz, basty, easy, klaus, black, roby etc FAC chopper-e, pt ca o motocicleta are soft bags nu inseamna ca e bagger. badimiki: daca cineva vine la mine si imi zice ca motorul meu ii custom, ii crap craniul ala gol shii ma diareez in el. custom= orice facut de la zero cu piese cumparate de la... ness, chopper = motocicleta stoc la care i se scot piesele in plus si nefolositoare (de la asta ii vine si numele). customul este in cel mai fericit caz o motocicleta de show. bobber, rat, frisco, zero, board-racer etc ASTEA sunt tipuri de chopper-e. io am mai incercat sa fac lumea sa traga linie intre ele, dar cam degeaba asha ca zicetzile cum vretzi, numa' nu ii spunetzi la al meu ca ii custom ca va tai limba, hai sa traim! (totzi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Noiembrie 25, 2006 Share Postat Noiembrie 25, 2006 Kata, ma 'nerveaza definitiile ........................................................................ - spatiu de injuraturi - dar ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.