stRADu Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 ultima oara am folosit motorul joi seara, nu a avut nicio problema la el, si l-am lasat in garaj pentru ca am plecat la mare. azi dimineata cand am vrut sa ma duc la munca m-am dus, l-am scos din garaj am tras socul (era sprijinit pe cric si cam inclinat ca era pamantul denivelat) si cand l-am pornit nu am observat nimic suspect, dupa 1 min (timp in care mi-am pus casca si manusile) am observat ca incepe sa mearga in 2,3 cilindrii (nu mai scotea acelasi sunet). l-am luat la o tura de 200-300 m si l-am lasat in fata blocului ca era trecut pe rezerva si am zis ca nu mai am benzina. cand am plecat de la munca am luat de la petrom o sticla de 2 l de premium 99+ (in motor aveam de 95) si dupa ce am bagat in rezervor si l-am pornit cu socu tras, tot in 2 3 cilindri merge. cred ca e de la bujii, dar nu prea am scule si nici n-am mai facut asta niciodata asa ca as avea nevoie de niste indrumari si/sau ajutor cu scule. sunt din bucuresti, stau langa politia udriste si l-as cinstii pe cel care m-ar ajuta sa-l desfac sa vad ce are. am verificat azi dimineata pornind motorul si lasandu-l 10 sec apoi am pus mana pe fiecare teava de esapament (nu ma asteptam sa se incinga asa tare si m-am si ars) si am constatat ca toate 4 erau la fel de calde (sau cel putin aproape la fel), deci cred ca merge in toti cilindrii, dar oare de ce se aude ca un gs de 500? de la ce poate sa faca asa urat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 o verificare a sincronizarii carburatoarelor ...probabil ...daca ai trecut pe rezerva sa fi avut putina apa in benzina...si atunci apar probleme...bujiile .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 18, 2011 Autor Share Postat August 18, 2011 aproape sigur am un jigler infundat, sau mai multe. se poate sa-l desfund fara sa desfac carburatoarele? vreo metoda? pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Eu am mers o gramada pe rezerva si nu mi s-au infundat jiglerele niciodata. Eu zic sa mergi putin cu ea poate isi da drumul singura. Filtrul de aer in ce stare e? Daca ai nevoie de ajutor cu cheie de bujii sau alte scule da un semn si vin intr-o seara pe la tine, sau daca vrei vino tu prin dristor. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat August 18, 2011 Autor Share Postat August 18, 2011 (editat) mi-a fost indreptat rezervoru asta vara, si mai ramasese niste pilitura (stiu, trebuia sa spal rezervorul dar mecanicul meu a zis ca nu e neaparat, ca se duce) si eu am pornit-o de pe rezerva. bujiile nu sunt ca am verificat tevile de la fiecare cilindru si frigeau toate, iar ieri seara i-am taiat alimentarea cu benzina, am mers cu ea pana a murit din lipsa de gaz, si apoi am pornit-o si facea la fel. cred ca e de la jiglere, nu ar avea de la ce sa fie... L.E.:filtru de aer e in stare buna, l-am curatat acu 2 luni. Editat August 18, 2011 de stRADu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2011 Share Postat August 18, 2011 Fisurata membrana sau furtunul de vacum de la rezervor sau PAIR valve. Nu strica o carburatie,sincronizat,curatat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.