grex Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 cum as putea sa fac adaptarea pt schimbarea acestui releu de tensiune? cel de pe motocicleta este cel cu 4 fire 1 rosu, 3 albe, cel pe care vreau sa-l montez are 5 mufe notate A A G +B si masa. se pare ca nu pot pune poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 cum as putea sa fac adaptarea pt schimbarea acestui releu de tensiune? cel de pe motocicleta este cel cu 4 fire 1 rosu, 3 albe, cel pe care vreau sa-l montez are 5 mufe notate A A G +B si masa. se pare ca nu pot pune poze. Orice releu regulator are in principiu : - 3 fire(de obicei de culoare galbena) care vin de la cele trei faze ale alternatorului - 1 fir (de obicei de culoare rosie) care este plusul - 1 fir de minus (uneori nu exista, masa este legata la carcasa regulatorului) Also: - cele trei fire albe sunt alea de faze, deci vin legate la AAG, nu are importanta ordinea - rosu la +B - masa la carcasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 23, 2011 Autor Share Postat August 23, 2011 multumesc de informatii! era bine de reuseam sa pun si pozele, dar explicatia ta a fost foarte clara. daca are 6 fire ce se leaga la ele?ca tot suntem la principiile de functionarre, am vazut la un kawasaki gpz are 6 fire. pun si poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 multumesc de informatii! era bine de reuseam sa pun si pozele, dar explicatia ta a fost foarte clara. daca are 6 fire ce se leaga la ele?ca tot suntem la principiile de functionarre, am vazut la un kawasaki gpz are 6 fire. pun si poza. Orice releu are de obicei 2 sau 3 faze care vin din alternator.Are iesirea 2 fire ,adica plusul si minusul,sau una si masa se ia de la sasiul releului.Mai poate exista si un firicel mai subtire care este o referinta,se leaga la plusul bateriei.In loc de relee cu 3 faze se pot monta si cu 2 faze dar nu este asa eficienta incarcarea cu farul aprins. multumesc de informatii! era bine de reuseam sa pun si pozele, dar explicatia ta a fost foarte clara. daca are 6 fire ce se leaga la ele?ca tot suntem la principiile de functionarre, am vazut la un kawasaki gpz are 6 fire. pun si poza. Ala e releu de Pegaso sau leonardo.Sint la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat August 24, 2011 Autor Share Postat August 24, 2011 asta din poza are 6 fire e de la un kawasaki. 3 galbene - asta sunt fazele alternatorului trifazat negru- sa fie masa (-)? maro - valaorea de referinta (+ baterie)? alb cu dunga rosie - sa fie +? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Asa cum s-a mai spus,cele trei fire de aceeasi culoare,vin de la alternator.. Daca nu se cunoaste insa care e plusul,minusul,iar daca e cazul referinta,se poate afla usor si sigur cu ajutorul unui banal multimetru si a bateriei de pe motor. La doua din cele trei fire identice ca si culoare,se conecteaza bateria,nu conteaza polaritatea.Al treilea fir de aceeasi culoare,nu se foloseste. La cele doua fire ramase,daca releul are cinci fire,se conecteza multimetrul setat pe tensiune continuua,gama de 20 volti.Daca tensiunea afisata este fara minus,plusul releului corespunde cu testerul rosu al multimetrului,celalalt e minusul. Daca tensiunea afisata e cu minus,se schimba testerele intre ele,si si identifica ca mai sus.. Daca releul e cu sase fire,se leaga bateria ca mai sus,iar prin masurari repetate pe celelalte trei fire ramase cu ajutorul unui bec de 12V,se idetifica plusul si minusul,caz in care becul se va aprinde.Cu ajutorul multimetrului,se identifica care e plusul si minusul...firul ramas e referinta. Ca veni vorba de referinta..daca firul nu este conectat,intentionat,sau din neatentie,releul va incarca bateria fara sa decupleze,cum e normal la cca 14 volti. Un mic amanunt,releul va fi verificat astfel ,cu toate firele deconectate de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 asta din poza are 6 fire e de la un kawasaki. 3 galbene - asta sunt fazele alternatorului trifazat negru- sa fie masa (-)? maro - valaorea de referinta (+ baterie)? alb cu dunga rosie - sa fie +? eu am legat +ul de referinta undeva pe instalatie dupa contactul cu cheie... poti lega +urile intre ele si functioneaza, dar , chipurile , consuma ceva din baterie cand mobra sta mult timp, daca ala de referinta nu trece prin contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.