Sari la conținut

probleme si iar probleme


Postări Recomandate

In primul rand vreau sa va salut..si multumesc celora care mi-au dat un sfat pana acum..Deja a devenit ceva enervant..rsu meu din 2003..se inneaca foarte repede si ma enerveaza sub orice limita..Daca-l pornesc si l accelerez mai mult..gata se inneaca.

Cum sa rezolv aceasta problema?Am bujie Ngk R b9eg parca..si de exemplu..am puso am mers fara probleme vreo 3 zile..se tura si la 11-12.000:)))..si aseara am dat sa o pornesc repede sa o mut din garaj..am dat la buton am accelerato si a dat un rateu..am mai incercat de vreo 2 ori si asta a fost..azi am incercat cu 3 bujii sa o pornesc si la fel face..porneste greu..si cand porneste nu merge turata peste 5-6.000 ca imediat se inneaca..ce ar trebui sa fac? cum ar trebui sa o pornesc ca ma dispera:|? asa-s toate 2 timpurile..am facut de curand scoala moto pe un ybr de 125 in 4 timpi si mergea ireprosabil in ciuda uzurii sale.

Multumesc pentru ajutor.:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va salut..si multumesc celora care mi-au dat un sfat pana acum..Deja a devenit ceva enervant..rsu meu din 2003..se inneaca foarte repede si ma enerveaza sub orice limita..Daca-l pornesc si l accelerez mai mult..gata se inneaca.

Cum sa rezolv aceasta problema?Am bujie Ngk R b9eg parca..si de exemplu..am puso am mers fara probleme vreo 3 zile..se tura si la 11-12.000:)))..si aseara am dat sa o pornesc repede sa o mut din garaj..am dat la buton am accelerato si a dat un rateu..am mai incercat de vreo 2 ori si asta a fost..azi am incercat cu 3 bujii sa o pornesc si la fel face..porneste greu..si cand porneste nu merge turata peste 5-6.000 ca imediat se inneaca..ce ar trebui sa fac? cum ar trebui sa o pornesc ca ma dispera:|? asa-s toate 2 timpurile..am facut de curand scoala moto pe un ybr de 125 in 4 timpi si mergea ireprosabil in ciuda uzurii sale.

Multumesc pentru ajutor.:|

Eu am avut un rs 125 din 2001 , in 2 ani nu mi s-a inecat niciodata , si in afara de cablul de ambreiaj care mi s-a rupt nu am avvut alta problema. Am mers cu el 420 de km intr-o zi , nici un fel de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia si curata si regleaza-ti carburatorul. Dupa ce ai facut astea daca iti face tot asa , verifica scanteia, eventual duo la un mecanic sa se uite la senzorul de scanteie poate ti l-a rost volanta. Daca sunt ok toate astea verifica compresia , daca e mica desfa setu. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul nu il tin tras..azi am incercat cu bujia de vreo 5 ori..o curatam o incalzeam..o puneam ..dadeam la buton FARA ACCELERATIE SAU SOC si tot uda o scoteam..bujia da scanteie si carburatoru e reglat si curatat..presimt ca eu sunt problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va salut..si multumesc celora care mi-au dat un sfat pana acum..Deja a devenit ceva enervant..rsu meu din 2003..se inneaca foarte repede si ma enerveaza sub orice limita..Daca-l pornesc si l accelerez mai mult..gata se inneaca.

Cum sa rezolv aceasta problema?Am bujie Ngk R b9eg parca..si de exemplu..am puso am mers fara probleme vreo 3 zile..se tura si la 11-12.000:)))..si aseara am dat sa o pornesc repede sa o mut din garaj..am dat la buton am accelerato si a dat un rateu..am mai incercat de vreo 2 ori si asta a fost..azi am incercat cu 3 bujii sa o pornesc si la fel face..porneste greu..si cand porneste nu merge turata peste 5-6.000 ca imediat se inneaca..ce ar trebui sa fac? cum ar trebui sa o pornesc ca ma dispera:|? asa-s toate 2 timpurile..am facut de curand scoala moto pe un ybr de 125 in 4 timpi si mergea ireprosabil in ciuda uzurii sale.

Multumesc pentru ajutor.:|

Sfat: a un Ybr 125 si ai rezolvat problema :)) (glm)

 

Deci la tine e problema bujia 100% daca zici ca ai incalzito la aragaz/lampa vezi ca nu e ff bine asta cel mai bine e sa o dai jos o stergi cu o carpa si eventual o suflii cu compresorul de aer, bujiile se mai strica si daca mergi cu motorul innecat mai mult. Am avut si eu bujii pe alte motoare cumparate de noi (NGK) dar fiind dereglata carburatia au mers innecate si s-au stricat. Degeaba o dai jos o usuci si i verifici scanteia, pt ca ea cand se uda nu mai da.

Deci sfatul meu e sa schimbi bujia cu una originala NGK si du motocicleta la mecanic sa i regleze carburatorul cum trebe pt ca altfel iar vei avea probleme. Am avut si eu Rs 125 din 2005 si stiu ce vb. Daca nu ai mai facut asa ceva inainte nu te mai baga la ea. duo la mecanic..

 

ce altceva as mai verifica eu la ea:

- compresia

- filtrul de aer

- cablul de soc ( sa nu ramana blocat)

- fisa

- as pune benzina proaspata in rezervor

 

Bafta!

 

P.S daca nu vrei sa mai deschizi alte topicuri pe forum sici sau la sectiunea service, fa cum ti0-am zis si du motocicleta la un mecanic bun. Asa stii ca dai un ban dar o ai buna..

 

 

 

PAREREA MEA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu ceva vreme la fel facea..i-am luat bujie noua si a mers perfect pana s-a innecat din nou..motoru de luat din italia de aproape un an..cand l-am luat era reglat tot..ar mai trebui sa l mai reglez odata?:))

Ar trebui sa il duci la mecanic in momentul asta.(un mecanic bun)

Si, da ar mai trebuii "reglat" odata si facut o revizie la el. Aprilia Rs 125 sunt niste motociclete exceptionale atata timp cat sunt intretinute bine, facut revizii la timp si neumblat la ele pe la motor de catre neprofesonisti. Spun asta ca fost detinator de rs 125 la care i-am facut mii de km fara probleme si inca merge. Daca chiar tii la Rs-ul tau fa-i un bine si du-l la mecanic. Nu mai incerca altele pe la ea daca nu te pricepi ca mai rau ii faci. Parerea mea.

Editat de axxo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ar trebui sa il duci la mecanic in momentul asta.(un mecanic bun)

Si, da ar mai trebuii "reglat" odata si facut o revizie la el. Aprilia Rs 125 sunt niste motociclete exceptionale atata timp cat sunt intretinute bine, facut revizii la timp si neumblat la ele pe la motor de catre neprofesonisti. Spun asta ca fost detinator de rs 125 la care i-am facut mii de km fara probleme si inca merge. Daca chiar tii la Rs-ul tau fa-i un bine si du-l la mecanic. Nu mai incerca altele pe la ea daca nu te pricepi ca mai rau ii faci. Parerea mea.

salut, nu stiu cunm e-n Timisoara dar aici majoritatea mecanicilor sant carpaci. un mecanic bun este unul mort :))

Lasand gluma sant curios daca cum ai rezolvat cu problema expusa mai sus?

banuiala mea esta ca te-ai apucat sa umbli pe la reglajul de aer si relanti si/sau bujia falsa/uzata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...