paduraru Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 salut ! Mi-am achizitionat de curand o yamaha fz400 din '98 care m-a terminat psihologic ...benzineste scanteieste dar nu porneste ,ce-o avea ca la Bucuresti mergea . Din punct de vedere mecanic motorul e montat corect insa am ceva dubii in privinta partii electrice ..dak ma poate ajuta cineva cu o idee o parere ce reglaje sa ii mai fac, cum sa reglez aprinderea v-as fi recunoscator .Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 LA toate motocicletele moderne japoneze NU se regleaza aprinderea, nu e cu platini, e electronica iar bobinele cititoare din motor au pozitie fixa. Exista aprinderi after-market la care se poate schimba avansul, dar nu e cazul la tine. Probabil ai o bulibaseala la carburatoare, vezi sa nu fie dat relanti-ul prea mare/mic. E una din cauze pt care un motor rece nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 stim ca nu se regleaza aprinderea asta ca cea cu platini, dar poti sa o dereglezi de ex daca nu e pusa pe semne. motoru nu porneste deloc. carburatoarele sunt date jos, deci nu e problema acolo; nu da nici macar un rateu. un semn ca ar porni. am montato dupa manualul tehnic de fazer 600, toate semnele la locul lor dar tot nu merge. avem nevoie de cineva care poate sa verifice daca scanteia apare la momentu potrivit, cineva care se pricepe la tipul asta de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 pai are semne in caz ca demontezi sa stii unde sa pui la loc, dar poti cumva sa pui si in alt mod? ia vezi tu acolo, ai un ax conic pe care vine o volanta cu o pana.. se poate monta doar intr-o unica pozitie, nu ai ce DEREGLA. Sunt 15 milioane de motive pt care motorul sa nu porneasca daca excludem aprinderea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 nu asta ne intereseaza.. am scris mai sus de ce avem nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Ti-am zis odata, nu stii sa citesti limba romana? Regleaza cum trebuie relantiul la carburatoare, nu e de la aprindere dereglata. Sunt fericit pe acest fforum unde scriu numai oameni inteligenti , vezi sa nu fie dat relanti-ul prea mare/mic. E una din cauze pt care un motor rece nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Gata sefu, nu mai injur, promit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Bolbody, ti-ar prinde bine un curs de corectitudine politica. uite un exemplu, cum ar raspunde un american bine-crescut: "verifica platinile." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sper din tot sufletul pentru tine sa nu fi cumparat acel Fazer 400, din mun. Rosiorii de Vede, jud. Teleorman, la 900 euro, culoare alba ! vedeti cum toate se rezolva daca nu ne certam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 na bine man, motor din 98 cu platini http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_fzr400rr_sp%2094.htm Ignition / Starting Electronic digital control / electric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 am glumit wai. normal ca n-ai ce regla, magnetul e fix, senzorul e fix, CDI-ul n-are potentiometre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 cum man, are bass si inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 Sper din tot sufletul pentru tine sa nu fi cumparat acel Fazer 400, din mun. Rosiorii de Vede, jud. Teleorman, la 900 euro, culoare alba ! Adica ... ASTA! De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Si eu am vb cu proprietarul mai prin primavara, cand aveam nevoie de cate ceva pentru a mea. Mi-a zis ca a avut ceva probleme cu motorul, dar ca restul motocicletei este oky. Man, decat sa incerci sa remediezi o asemenea problema, mai bine mai strangi niste bani si iti iei un motor de FZS600 Fazer. Era unul la dezmembrat pe Bikeshop. Sau daca vrei neaparat sa-i dai de cap aleia, fa o intrebare la TOMINA. (www.tomina.ro) Nu am reusit sa ajung pe acolo ca sa intreb daca au ceva resturi de FZ400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) revin cu noutati. Da motorul este acela din teleorman, l-am luat cu 800 euro, speram sa mai scoatem ceva inapoi. Adevarul e ca baiatul ne-a ascuns multe lucruri. Initial ne-a spus ca are un motor complet pentu piese, dar nu a zis ca e alt model, si cel de pe motocicleta e varza. chiulasa originala a fost inlocuita cu una de fzr400, model mult mai vechi care nu e identic. Pinionul de pe arbore are 3 dinti rupti(de la distributie) Pentru ca a pus alta chiulasa, a trebuit sa confectioneze niste adaptoare la carburatoare ca altfel numai se potriveau cu filtru de aer.( adaptoare facute din teava sudate pe motor, iar cateva bilute de fier, nustiu cum se numesc, rezultate in urma sudurii au ajuns in motor) Momentan am dus chiulasa originala la reparat( a avut o supapa cazuta in cilindru care a facut ravagii pe acolo) ca sa putem pune carburatoarele pe flansele originale din cauciuc. Acum incercam sa adaptam arborele care are pinionul bun de pe motorul de fzr 400 cu tot cu lant de distributie si axele cu came care pana acum se potrivesc. Singura problema momentan e ca nu avem suruburile de fixare a magnetoului si lipsa unui semering cu exteriorul pentru fz 400 si interiorul pt arbore de fzr400. Editat August 31, 2011 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduraru Postat August 31, 2011 Autor Share Postat August 31, 2011 da.. asta ca sa vedeti in ce mod a fost "reparat" acest motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) Cum va spuneam acum cateva zile, ne-am apucat sa resuscitam acest motor , aducandu-l la o forma cat mai originala , la fel cum am facut si cu zzr-ul, simsonul si asa mai departe, salvand inca o mobra de la fier vechi sau dezmembrare. Am reparat chiulasa la un atelier din bucuresti, am schimbat arborele cu 3 dinti de la pinionul de distributie rupti, am montat tot , acum am dat peste alta problema, lantul pe care l-am montat este mai scurt si nu e acelasi model cu celalalt original, deci nu poate fi innadit. Cu chiulasa originala reparata numai avem nevoie nici de adaptarile facute din teava sudata pe motor pentru carburatoare deoarece vor veni montate pe gaturile originale din cauciuc. Asa ca avem nevoie de cateva zale dintr-un lant de distributie pentru FZR400 sau 600 cred ca au acelasi tip de lant. Nu prea cunosc motoarele astea dar lantul si arborele pe care le avem acum sunt de FZR ( lantul acela de seamana cu unul de bicicleta sau cu distributia de la dacie) Daca stiti pe cineva care are nu ezitati sa anuntati ca nu as da 200ron pe unul nou care oricum va trebui innadit. Dupa numeroase ore petrecute in garaj, sute de ron cheltuiti, am reusit cu toata nepriceperea noastra in aprinderi electronice care "nu se regleaza" sa pornim motorul de fazer, adus la capacitatea originala de 400, chiulasa originala reparata si adaptoarele originale pentru carburatoare. Daca pustiu din teleorman , pe nume DANIEL SANDU, urmareste acest topic il atentionez ca situatia nu va ramane asa. Multumesc pe aceasta cale lui Eddyson din alba iulia care ne-a trimis un lant de distributie sh si atelierului Strungarie auto din bucuresti, care a reusit sa repare chiulasa originala. Editat Septembrie 4, 2011 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Nu am inteles un lucru, ati inlocuit arborele (cotit?) care avea 3 dinti rupti la pinionul de distributie cu altul bun... dar cuzinetii cum i'ati potrivit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salut ! Mi-am achizitionat de curand o yamaha fz400 din '98 care m-a terminat psihologic ...benzineste scanteieste dar nu porneste ,ce-o avea ca la Bucuresti mergea . Din punct de vedere mecanic motorul e montat corect insa am ceva dubii in privinta partii electrice ..dak ma poate ajuta cineva cu o idee o parere ce reglaje sa ii mai fac, cum sa reglez aprinderea v-as fi recunoscator .Multumesc! Ai compresie?Nu raman supapele intredeschise?saibele compensatoare de dub axa cu scame sint montate corect?Distributia e ok la semne?Am vazut distributie pusa pe schimbul 3 si tragea de pe esapamente si scotea pe carburi.Verifica DISTRIBUTIA,acolo e cantarea Romaniei!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 10, 2011 Share Postat Septembrie 10, 2011 Nu am inteles un lucru, ati inlocuit arborele (cotit?) care avea 3 dinti rupti la pinionul de distributie cu altul bun... dar cuzinetii cum i'ati potrivit? am pus de pe un motor de fzr care e asemanator, doar simeringu a trebuit schimbat si o mica modificare la volanta. Da, de la distributie a fost, am pus lantu bun si acum merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 am pus de pe un motor de fzr care e asemanator, doar simeringu a trebuit schimbat si o mica modificare la volanta. Imi pare rau sa'ti stric placerea dar in cazul cuzinetilor termenul "asemanator" este absolut nepermis! Tolerantele sunt atat de mici incat chiar din fabrica cuzinetii nu sunt identici (ma refer la masuri). La motocicletele japoneze cuzinetii nu sunt pe cote de reparatii ci pe coduri (culori) ce se determina prin scaderea cifrelor stantate pe vibrochen din cele de pe capacul carterului si respectiv de pe biele, corespunzatoare fiecarei pozitii in cazul celor de palier si numarul cilindrului in cazul celor de biela. In plus, cuzinetii de pat sunt diferiti si ca tip, nu numai masura, cei de la lagarul din mijloc sunt si axiali, nu doar radiali. Eu unul sincer ma mir ca, in conditiile in care cuzinetii sunt potriviti dupa ureche, motorul ala macar a pornit. Sunt curios cum si mai ales CAT o sa mearga motorul ala in aceste conditii. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 si eu ma mir, da ce sa ceri unui motor facut din bucati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Cum ce sa ceri... ori il faci ca lumea ori il vinzi la dezmembrari. Problema nu e ca va ceda (si va ceda rapid) ci pericolul pe care il reprezinta: cum ti'ar placea sa ti se rupa vibrochenul in timpul depasirii unui TIR?... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 originalu nu puteam sa il pun ca avea dinti rupti, piese pentru el nu gasesti pentru ca e adusa din japonia, nu sunt fz400 pe aici... Am vorbit cu cineva sa imi gaseasca un motor complet de fz400, a zis ca prin iarna imi gaseste; daca pana atunci merge, poate nu il mai schimb, daca nu.. schimb tot motorul cand gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Chiar daca s'ar gasi p'aci si FZ400, tot nu ar conta! Repet, fiecare motor are o combinatie unica de cuzineti sau mai bine zis, este extrem de putin probabil sa gasesti doua la fel. Nu ma intelege gresit, putin imi pasa daca motorul ala va functiona, ma preocupa insa pericolul pe care il reprezinta - in astfel de cazuri motorul cedeaza brusc, la solicitari mari. Ori daca asta se intampla intr'o depasire mai stransa... Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.