Panterra Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 am si eu o mica nelamurire in ceea ce priveste suruburile de amestec: pana la urma cand desfaci suruburile de amestec ce se regleaza aerul sau benzina ?! din cunostintele mele debitul de benzina e fix iar infiletarea sau desfiletarea surubului de amestec este cantitatea de aer care intra realizand mixtura... Va intreb acest lucru deoarece la mobra mea in manual trebuie desfacut surubul la1.5 ture ..numai ca la aceasta valoare imi agata relantiul, revine greu din ture, moare motorul. AM REUSIT REZOLVAREA ACESTOR PROBLEME DESFACAND LA 3 ture toate suroabele...totul e ok .relantiul fix, nu mai moare motoru, limba la turometru nu mai danseaza, revine normal din ture , insa cred eu ca nu mai trage asa tare( nervos )l... ACUM VROIAM DOAR SA MA LUMINEZ CU ALE VOASTRE SFATURI SI CUNOSTINTE IN ALE MECANICII Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Nu exista un numar de ture optim pentru un surub de amestec. De asta e surub si nu un jiclor simplu. Difera de la un carburator la altul reglajul. Nu m-am jucat cu carburatoare de motocicleta, dar de obicei suruburile de amestec dozeaza cantitatea de amestec aer/benzina. Benzina e trasa printr-un jiclor de ralanti, aerul prin alt jiclor, apoi amestecul trece pe langa surubul de reglaj si ajunge sub clapeta de acceleratie si in orificiile de progresiune. Deci cand desfaci surubul imbogatesti amestecul si cand il strangi il faci mai sarac. Unele carburatoare de masina la care pozitia clapetei de acceleratie e fixa mai au un surub de reglaj in locul jiclorului de aer al circuitului de ralanti. Surubul ala functioneaza invers, saraceste amestecul cand e desfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 babeste, desurubezi pana unde turatia devine maxima (incepe sa scada) apoi insurubezi putin . Cel mai probabil "amestecul" de care zici este numai pentru relanti si nu prea influenteaza mersul in sarcina (presupun ca e vacumatic), dar carburatoarele au diverse principii de functionare si solutii constructive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Detin o Honda Shadow VT700C. Va intreb dacă am bujiile negre, cum trebuie reglat șurubul de amestec, să îl desfac sau să îl strâng. Dacă se deschide șurubul se saraceste amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Suruburile "pilot" controleaza benzina astfel ca prin desurubare se imbogateste amestecul si viceversa, prin insurubare se saraceste. Atentie insa ca suruburile pilot controleaza amestecul doar pentru relanti si ture mici, dupa aia intra in actiune acele de dozaj si jiglerele principale, peste care se suprapune nivelul. In plus, uzura tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj pot avea ca efect un amestec bogat... cum la fel si un filtru de aer infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 am si eu o mica nelamurire in ceea ce priveste suruburile de amestec: pana la urma cand desfaci suruburile de amestec ce se regleaza aerul sau benzina ?! din cunostintele mele debitul de benzina e fix iar infiletarea sau desfiletarea surubului de amestec este cantitatea de aer care intra realizand mixtura... Va intreb acest lucru deoarece la mobra mea in manual trebuie desfacut surubul la1.5 ture ..numai ca la aceasta valoare imi agata relantiul, revine greu din ture, moare motorul. AM REUSIT REZOLVAREA ACESTOR PROBLEME DESFACAND LA 3 ture toate suroabele...totul e ok .relantiul fix, nu mai moare motoru, limba la turometru nu mai danseaza, revine normal din ture , insa cred eu ca nu mai trage asa tare( nervos )l... ACUM VROIAM DOAR SA MA LUMINEZ CU ALE VOASTRE SFATURI SI CUNOSTINTE IN ALE MECANICII Depinde de la un carburator la altul, poa sa regleze benzina sau aerul. Daca tot esti minitehnicus ai putea sa-l scoti de tot si sa vezi ce iese pe gaura aia, aer sau benzina. De obicei e aer. Dar cum zicea si colegul yo4hgx, reglajul ala e valabil doar pentru relanti si ture mici, la ture inalte nu mai conteaza pe masura ce deschizi gazul. Ala cu surubul se mai cheama si "circuitul mic" sau cel pt relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.